Мнение за DS7 CROSSBACK 1.6 бензин - Plugin Hybrid
-
Автор на темата -
- Мнения: 158
- Регистриран на: 11 Яну 2008, 05:38
- Пол: мъж
- Кара: Xantia II 1.9 TD;C5 MK3 2.0HDI 136k
- Местоположение: Варна
Мнение за DS7 CROSSBACK 1.6 бензин - Plugin Hybrid
Замислям се за нещо такова,но не знам как стоят нещата с този хибрид. В смисъл за поддръжка, как точно работи. Само в ел. мрежа ли трябва да се зарежда или може и по време на движение. Ако някой има повече информация и сподели някакъв опит ще от полза. Другият вариант си остава 2.0 BlueHDI 180hp. Зависи коя опция ще е по лесна за поддръжка.
Не карай по-бързо,отколкото твоя ангел-пазител лети!!!
-
-
- Мнения: 1125
- Регистриран на: 08 Апр 2007, 16:36
- Пол: мъж
- Кара: ше АХ 1.1Mi, XSARA 1.6i 16v, сега PEUGEOT 308SW 2014- 115 лъвчета, PEUGEOT 308 2011- 92 лъвчета
- Местоположение: ВАРНА
Re: Мнение за DS7 CROSSBACK 1.6 бензин - Plugin Hybrid
2.0 BlueHDI 

Не е важно дали котката е бяла или черна, важно е да лови мишки. Дън Сяо Пин
За да е щастлив cholev
За да е щастлив cholev
Re: Мнение за DS7 CROSSBACK 1.6 бензин - Plugin Hybrid
Тези Plug-in колите, трябва със дизела да ги комбинират, а не със бензин. Особено важи за групата PSA.
Знае се по целия свят, че Дизелът няма равен, той движи човечеството ...
Иначе е хубава такава комбинация - ДВГ+ ел.мотор (за късите градски растояния, по-ниските скорости и там където има много светофари). Да се слезе в разхода за гориво с едни 30-40% например.
Дай ни и съпоставка на цените на които смяташ да купиш - Хибрида и другата -2.0 BlueHDI 180hp
Знае се по целия свят, че Дизелът няма равен, той движи човечеството ...
Иначе е хубава такава комбинация - ДВГ+ ел.мотор (за късите градски растояния, по-ниските скорости и там където има много светофари). Да се слезе в разхода за гориво с едни 30-40% например.
Дай ни и съпоставка на цените на които смяташ да купиш - Хибрида и другата -2.0 BlueHDI 180hp
-
Автор на темата -
- Мнения: 158
- Регистриран на: 11 Яну 2008, 05:38
- Пол: мъж
- Кара: Xantia II 1.9 TD;C5 MK3 2.0HDI 136k
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за DS7 CROSSBACK 1.6 бензин - Plugin Hybrid
Хибрида e 300к.с 2020 на 28 845 мили на цена 21000£, дизела е 175к.с. 2018г. и е на 35 167 мили и е на цена 19 696£ и двете са Ultra prestige, като хибрида има и камера за ретината. Дизелите са до 2019 всичко нагоре е plug in + 1.6 бензин 300,360 и 390 к.с. имат и дизел 1.5 BlueHDI 130к.с. ама мисля, че е малък за това купе. Не съм го решил на 100%. Мисля, че хибрида е на оферта в случая. Среща се и само 1.6 бензин 222к.с. до към 2019г.
Не карай по-бързо,отколкото твоя ангел-пазител лети!!!
-
-
- Мнения: 1492
- Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:09
- Пол: мъж
- Кара: C5 2.0i 2005, а жена му C5 AirCross E series PHEV 2024
- Местоположение: Ботевград
Re: Мнение за DS7 CROSSBACK 1.6 бензин - Plugin Hybrid
Говоря за С5 аиркрос плъгин хибрид, но предполагам че за DS плъгина е същото.
Може в мрежа 220 волта, 8 ампера, което е към 1.8 киловата. За 14 кВ батерия около 7 часа за зареждане от 0 до 100 процента. Ако има 7.5 киловатово бордово зарядно може и на обществени станции - около час пълна батерия.
В движение също се зарежда, даже по-бързо. На моя може да му зададеш докато караш да зарежда и да запази 10 км, 20км или пълна батерия за да се ползва евентуално като влезеш в града.
Може в мрежа 220 волта, 8 ампера, което е към 1.8 киловата. За 14 кВ батерия около 7 часа за зареждане от 0 до 100 процента. Ако има 7.5 киловатово бордово зарядно може и на обществени станции - около час пълна батерия.
В движение също се зарежда, даже по-бързо. На моя може да му зададеш докато караш да зарежда и да запази 10 км, 20км или пълна батерия за да се ползва евентуално като влезеш в града.
Няма значение колко пълен е животът ви, винаги ще се намери
място и за две бири.
място и за две бири.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта