Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Производство: (1993-2001)
Аватар

snaiperisto
 
 
Мнения: 456
Регистриран на: 05 Яну 2012, 20:54
Пол: мъж
Кара: Ксантия 2.0 16V 98г. с МЕТАН
Местоположение: Sofia

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от snaiperisto » 04 Фев 2012, 17:38

Мне ... и тия не са...тия са AG Centrum , полски някакви , не са холандските AG.

Ще взема да пусна тема , с въпрос...къде , по-дяволите , имат софтуер за тия холандски чудесии...че ГУГЪЛ каза , че това си е проблем.


Milenskiqt
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 06 Май 2010, 21:40
Кара: Сутиен Ксантие 1.6I 90cc + LPG altrernativ Lovatto
Местоположение: град Русе

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Milenskiqt » 24 Юли 2012, 11:54

Здравейте колеги сега колата вече е в мойте ръце.От Добрич до Русе имаше проблеми с прекъсването ,на определени места я забелязах.
Когато съм поддържал едни обороти на двигателя 2300 -2500 когато искам да се наеме ,да набере за наклон,при подаване на газ започват това прекъсване по скоро се чува като не добра смес ,не добро изгаряне и започва аванса да чука като на жигули, от време на време и препатква все едно гърми на газ.Колата я карах само на бензин. Някакви газаджий са осрали настройките и сега въобще не е добре на газ бедна й е сместа и не може да се наема,гърми и за това не я карах на газ,обърнах по време на движение 2 пъти видях че нестава.
Ниските обороти започват от 900 толкова показва оборотомера когато я изфорсирам по време на движение, отнема газта и я пусна по енерция не газне държи си оборотите.Проблеми с ниски няма!
Забелязах и нещо друго тази кола е гармяла на газ много маркучите са и нацепени обинтовани 100% съм сигорен че проблемите и не са електрически.А не добро смесоубрасуване на горивото.Сложил съм една добавка да изчисти дюзите след 150 км трябва да има вече резултат.
Когато започне да прекъсва свети лампата за двигателя,на таблото.Предполагам че компа започва да се шашка много яко и след това започват по-сериозните проблеми с прекъсването.
Пробвах я на всички режими които знам да я накарам да работи Изчеждане на скорости,от висока на ниска предавка с междинна газ от ниска към висока отново с междинна газ на наклон. 3000 -4000-5000.Проблемите се оправят тогава когато се оправи сместа и започва вече да дърпа и да поема какво му казвам на двигателя с десния крак.
Направи ми впечатление, ако подавам постепенно газ почва да прекъсва,припомпвам газта и пак плавно и прекъсването изчезва.

Аватар

БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ
 
 
Мнения: 207
Регистриран на: 04 Юни 2007, 08:43
Пол: мъж
Кара: Караше Ситроен Ксантия 2.0 - 16V - 1993г. Седем "топчета"+ две по време на движение, с шини и стикери.Вече С5 | с шини и стикери.
Местоположение: Гр.Червен бряг обл. Плевен

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ » 24 Юли 2012, 15:32

Какъв е модела на двигателя?
Приятелите и враговете са временни , вечни са интересите.
*** Да бъдем добри на пътя!!!
Чалгата уврежда ума. Да спрем увреждането!
Клубна карта Nr.: 263


Milenskiqt
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 06 Май 2010, 21:40
Кара: Сутиен Ксантие 1.6I 90cc + LPG altrernativ Lovatto
Местоположение: град Русе

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Milenskiqt » 26 Юли 2012, 22:21

Ох хващаш ме неподготвен.... нямам и номер на двигателя.
Знам само че е 1,6I 65кв.-88коня
Мога да го снимам, да го видиш.Ако ги познаваш.....


гугала каза... BFZ XU5JP от 93 до 98

Аватар

Автор на темата
Sebastian
 
 
Мнения: 269
Регистриран на: 01 Сеп 2008, 20:00
Пол: мъж
Кара: 2008 Citroën C5 X7 2.7 HDI BiTurbo Hydroactive 3+
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Sebastian » 27 Юли 2012, 01:09

Двигателя е xu5jp - 1.6 пълна инжекция 90 к.с.
Но ако проблемите бяха в смесообразуването - нямаше да ми ги прави и на газ навремето, а те първо на газ започнаха - затова си мисля, че е проблем в ток, или въздух.
О-о-о-о-о-о-о Селянино ... докараха новите голфове..., същите ... като от едно време...
За Бога, карайте внимателно!
Баркод за всеки :)

Аватар

БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ
 
 
Мнения: 207
Регистриран на: 04 Юни 2007, 08:43
Пол: мъж
Кара: Караше Ситроен Ксантия 2.0 - 16V - 1993г. Седем "топчета"+ две по време на движение, с шини и стикери.Вече С5 | с шини и стикери.
Местоположение: Гр.Червен бряг обл. Плевен

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ » 27 Юли 2012, 09:47

Ами, започва се с почистване на дюзите в ултразвукова вана. След това, проверка на тънките маркучета на вакуума, /и Мап датчика/, гумените съединения, /въздуховодите/ за нарушена херметичност и така по реда, до откриване на проблема. Желателно е и на токовете да се обърне внимание. Успех!
Приятелите и враговете са временни , вечни са интересите.
*** Да бъдем добри на пътя!!!
Чалгата уврежда ума. Да спрем увреждането!
Клубна карта Nr.: 263

Аватар

Автор на темата
Sebastian
 
 
Мнения: 269
Регистриран на: 01 Сеп 2008, 20:00
Пол: мъж
Кара: 2008 Citroën C5 X7 2.7 HDI BiTurbo Hydroactive 3+
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Sebastian » 18 Авг 2012, 22:34

Какво става с колата, Миленски, докъде стигна?
О-о-о-о-о-о-о Селянино ... докараха новите голфове..., същите ... като от едно време...
За Бога, карайте внимателно!
Баркод за всеки :)


Milenskiqt
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 06 Май 2010, 21:40
Кара: Сутиен Ксантие 1.6I 90cc + LPG altrernativ Lovatto
Местоположение: град Русе

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Milenskiqt » 27 Авг 2012, 22:01

Ха карам я така на бензин само ,плавно подавам газ и си поема, и аз се уча да карам нея и тя се учи да кара мен :)
Почнах с почистване на дюзите,перфектни са!
Нови свещи по каталог, същата марка кабели.
Вчече 500 лв съм назад.Гърми на бензин нови филтри навсякъде ,неможе да не и стига бензина неможе и въздуха.
Един по един изключвах докато работи.Стъпковия мотор, датчика за контрол на положението на дроселовата клапа,ами нищо не можах да установя,работата на двигателя се променя т.е. всичко работи......... по метода на елиминация нестана номера.
Почистих всички мъркучета за вуздух от картера,остава сега да сменя някой друг леко цепнат за да премахна варианта дали 'диша'.
Вакумните мъркучета са наред.След няколко дена ще почистя напълно с карборатор чистител клапите и дадчиците,да видя дали ще има промяна,понеже навсякъде има масло тече от някъе вътре из колекторите из клапите,из дадчижите предполагам, че са зацапали някой и той яката бърка цялата работа и ту работи ту не.
Трябва да си намеря комп за да го пробвам на този мотор за да изключа напълно вазможноста от побъркано ЕКУ.
Оня ден мерих компресията с един уред,който дава долу горе 0,5 бар.отклонение
1-ви - 12атм.
2-ри - 12атм.
3-ти - 13атм.
4 ти -12,5 атм.
Издглеждат показателите доволно за кола с тази старост.

Другото което е че много бързо загрява а включи ли перките да охлажда и се товари двигателя и пак проблеми и гасне...не си държи изобщо ниските оботи стабилно.....незнам от какво е за това всичко търся.
Знам как ще се оправи като я хвърля на един диагностик и да я човърка и като ми я върне ще е наред всичко, но сметката ще е колкото цената на колата.

Аватар

Автор на темата
Sebastian
 
 
Мнения: 269
Регистриран на: 01 Сеп 2008, 20:00
Пол: мъж
Кара: 2008 Citroën C5 X7 2.7 HDI BiTurbo Hydroactive 3+
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Sebastian » 28 Авг 2012, 22:27

Пробвах с нов комп - не помогна, не е там проблема. Бобината смени ли?
П.П. Ако за 600 лв. ти я направят кукла - дай ги!
Аз ако имах такъв диагностик, щях сам да си я направя :wink:
О-о-о-о-о-о-о Селянино ... докараха новите голфове..., същите ... като от едно време...
За Бога, карайте внимателно!
Баркод за всеки :)

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2434
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED 1.6CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от longgo » 29 Авг 2012, 15:05

Грешки и шашкане ако има компа си помни какво не му харесва.
Дюзите да ги чистиш.. все тая.. ако е карана на газ повечето време те са си за смяна вече(аз го ядох същия и докато не взех рейка от кола карана само на бензин не се оправиха нещата)
Има вероятност да меси горива ако не ти затваря добре крана на газовата и .. ако има изпускане на газ(тоест газ в бутилката). Също така това че колата си променя начина на работа откачайки даден датчик не значи че той е наред. Проблемен може да е TPS-a , aма не казваш дали като местиш плавно стойностите на съпротивление който трябва да отчита се изменят плавно. А датчика за температура на входящия въздух здрав ли е ? И има ли го въобще. Моята го бе глутнала в буквалния смисъл. Главичката дето е самият чувствителен елемент липсваше. След като загрява бързо, сигурен ли си че системата не е тотално затлачена и няма нужда от един нов антифриз и промиване и евентуално нов датчик на главата? Сега не ми се рови но има вероятност да имаш датчик на радиатора за перките и ламбата у киносалона и един на главата дето дава инфо на компа колко е жегата.. Та е ти проблеми бол като за начало. Диагностих хубава работа ама.. и ти не винаваш.. твоя човек се казва Весо. Има ник във форума ама не съм виждал мнение от него от 1001 години.. Та той е цар на ситроените, има сервиз остава само да .. се съгласи да я погледне. Та така.. ако имаш други въпроси.. питай..
https://www.longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-340Nm/142hp


Milenskiqt
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 06 Май 2010, 21:40
Кара: Сутиен Ксантие 1.6I 90cc + LPG altrernativ Lovatto
Местоположение: град Русе

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Milenskiqt » 03 Сеп 2012, 17:10

И така до днес.
Почистих 1 во клапата с стъпковия мотор и датчиците по него.Всички изглеждат добре и работят с мултицета замерих съпротивлението на някой.Не че разбирам колко трябва да е но видях че се променят омовете.Карборатор чистителя направи чудеса.Бях набедил дадчика за контрол на дроселовата клапа че е прецакан,но той ми оправерга мнението,работи нормално в всички положения(променя си съпротивлението)
Сега е набедена газовата уредба.Някой добре я е поставил (силикон и скоби навсякъде кадето е възможно да диша). Обаче от към електриката човека не е добре да иде на лекар да му правят операция веднага. :po tikvata:
Вързал ми е ключът за бензин газ за постоянния плюс на буксата на бобината(дотук добре),обаче един кабел е намотан около кабелите за свещите на 1 ви и 2 ри цилиндър и кабела е кафяв и отива в ключът,релето за прекъсване на дюзите на бензина е вързано постоянно да подава бензин (все едно го няма)дори при положение на ключът "газ" отново подава бензин към дюзите.Стегнах от бутилката газта запалих да свърши в магистралата всичко и двигателя върви. :shock: :shock: :shock:
Оня ден пътувах на два пъти прекъсва,и в двата момента ключът нямаше ток.Диодите му не светят!!! Кик и после на бензин и се оправя,прищраква си сам на бензин на газ.По принцип в 0 положение нетрябва да работи на нищо нали ??? А моя ключ работи на газ.Или поне така ми показва.
И аз сега почвам чистка всичко що е неоригинално в тая кола изчезва,имобилаизери,газ ключета,газ релета,клапи разни,извадени от никъде кабели направо с резачите щрак щрак и да ги няма до момента в който колата не започне да върви нормално на бензин.
После ще мисля как да прекъсна бензина дали от дюзите с релета,или да прекъсна подаването на ток към бензпомпата. :roll:
Longgo брат ако имаш идеи давай да я разпилявам тая неграмотница.Щото са я правили неграмотни хора.

Сега съм свободен "Ксантие" ИДААА.....

:offtopic: Някой из Русе да има клубно членство да се сдушим за да си платя да стана клубен член с членски внос???

Аватар

Автор на темата
Sebastian
 
 
Мнения: 269
Регистриран на: 01 Сеп 2008, 20:00
Пол: мъж
Кара: 2008 Citroën C5 X7 2.7 HDI BiTurbo Hydroactive 3+
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Sebastian » 03 Сеп 2012, 17:14

Знаеш ли, още като пуснах темата и един колега предположи, че проблема е от мешане на горива. Но как тогава е работила толкова години без проблеми и на бенз и на газ?! Аз си я купих със сложена АГУ и не съм бутал нищо по нея. Как ще се разбъзика сама, наистина не мога да си обясня. Дали не е другаде зайчето?

П.П. Стъпковото моторче е на максимум 5к километра, сменял съм го с ново и не вярвам да е от него.
О-о-о-о-о-о-о Селянино ... докараха новите голфове..., същите ... като от едно време...
За Бога, карайте внимателно!
Баркод за всеки :)

Аватар

Tonin
 
 
Мнения: 3232
Регистриран на: 23 Ное 2006, 22:19
Кара: Ланча Зета 2.1ТД
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Tonin » 03 Сеп 2012, 20:46

Датчик на хол и бубина. Намери си втора ръка или от колега и пробвай.

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2434
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED 1.6CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от longgo » 03 Сеп 2012, 21:42

намотаните кабели са за да си взима инфо от кабелите към свещите. Аз се опетлявих вече в тая тема кой какво пита, ама към русенеца с газифицираната - не е толкова лесно да режеш с клещите че не се знае каква логика е ползвано при връзването и да не е след това и на бензин да не запали. Принципно двете най-лоши за мен неща които могат да се случат на една кола в бг, са тама в твоята кола - газова и аларма. И моята бе така ама явно бяха нацелии нещата. :mrgreen:
Дай пак ма систематично:
- колата работи на бензин но прекъсва, дави се, не наема нормално подрипва.. ? друго?
- на газ не работи, работи зле, работи само когато си поиска...

Сещам се и за това че може ланда сондата също да е заминала. Можеш да и следиш данните ако искаш на загрял двигател с мултицета. Би трябвало да варира при подаване на газ и т.н. козметики. Ако смуче въздух от множеството тройници и пробойници.. пак няма оправия и.. което ти казах - това че инжекторите си мислиш че са ок или са чистени на ултразвук не значи че наистина са добре.
Газовата обикновена ли бе или инжектор
https://www.longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-340Nm/142hp

Аватар

Автор на темата
Sebastian
 
 
Мнения: 269
Регистриран на: 01 Сеп 2008, 20:00
Пол: мъж
Кара: 2008 Citroën C5 X7 2.7 HDI BiTurbo Hydroactive 3+
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Sebastian » 03 Сеп 2012, 21:47

Този датчик на Хол ми е много познат и има голям шанс да съм го сменял, но не мога да гарантирам. А за бубината му казах още като я взимаше на Миленския, че за мен е най-вероятния извършител.
О-о-о-о-о-о-о Селянино ... докараха новите голфове..., същите ... като от едно време...
За Бога, карайте внимателно!
Баркод за всеки :)


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6011
Регистриран на: 04 Фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Dragonfly » 03 Сеп 2012, 22:52

Намотаният кабел е индуктивно снемане на импулси от високоволтовия кабел за да знае електрониката на газовата уредба, че двигателят работи (и с какви обороти), и да превключи на газ.

Аз само да попитам хората с газови. На сина ми на колата (Примера) има обикновена газова уредба, с плочка. Във времето са се появили три клапана за газ на една линия (отделно на бутилката). Първо е стандартния, с чашката с филтър. Сменяха му изпарител, като я купи и самият нов изпарител има клапан. От предишния изпарител явно е останал още един след него, който има и врътка за регулиране. Трите са вързани в паралел на захранването от газаджиите, но напоследък подозираме, че въпреки това изпуска газ. Първо много му се качи разхода (при престой намирисва) и му се развали и вървежа на бензин, трудно пали след престой. Изгори всичкия газ и след това на бензин колата си оправи вървежа.
Не съм имал никога газова и се питам може ли от боклуци да спрат да затварят добре и трите клапана. Този последния с врътката смятам да го махна направо.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly


makedoneca1968
 
 
Мнения: 544
Регистриран на: 06 Яну 2010, 21:25
Пол: мъж
Кара: Kar
Местоположение: BG.

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от makedoneca1968 » 04 Сеп 2012, 09:22

Може колега да спрат да работят клапаните от боклук и от графита който се отделя. Свалят се клапаните и се разглабят за да се почистят. С поздрави Македонеца1968. :drink: Колега Миленски преди близо месец имах същата ситуация със Ксантия 1.6 8В 95г и гърмеше на бензин , проблема се оказа бубина. С поздрави Македонеца1968. :drink:
Човешкия мозък има една хубава функция да мисли и расъждава но не всеки я притежава.
Мисленето е сложен процес и не се отдава на всеки.


Milenskiqt
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 06 Май 2010, 21:40
Кара: Сутиен Ксантие 1.6I 90cc + LPG altrernativ Lovatto
Местоположение: град Русе

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Milenskiqt » 05 Сеп 2012, 15:13

Да поясня за Longgo :
Колата която имам е същата която sebastian имаше,т.е. аз я купих...и за това продължавам да пиша и поддържам темата която той е започнал.Няма втора кола с същите симптоми. :wink:

След като смъкнах "инпулсно броящия" кабел,спрях газта от бутилката,извадих релето за прекъсване на инжекторите(което се слага да спира бензина) и вързах нормално кабела за да може колата да работи нормално на бензин.Ключът бензин газ не пее вече в хора!
Откачих клемата на акумолатора за 10 мин.да се ресетне компа от к'вото и да било..... незнам дали е помогнало.
Остана алармата и имобилайзера,на тях за сега им се разминава,че френда дето се занимава с тези неща не е в Русе и няма да мога да ги махна за "без пари".

Себастиан ще излезе прав,както и Тонин и останалите.Предполагам и аз че работата опира до бобината...
Дадчика на хол е сменян поне така каза по-рано Себастиан,без промяна в поведението на колата.
Сега усилено съм се разтърсил на бобина 2-ра ръка. На старса не ми се ходи още, защото се надявам мойте моргаджий да намерят нещо свястно.Пък колеги от Русе с същи коли не познавам.

Основен заподозрян е БОБИНАТА!

За сега колата върви с леки прекъсвания на бензин,след като загрее има момент на губене на ниски обороти(по светофарите)ама става за каране.Временно ще я карам само на бензин.Ако има нещо с ламбдата дано се оправи.
Искам да разбера къде да закача мултицета за да меря параметите на лмбдата,на какви стайности трябва да се нагласи,мултицета, и кой кабел куплонг трябва да търся за да го забода.Какви параметри трябва да има за да е в ред.
Газовата уредба не е за инжекцион.Обикновенна като за моноинжекция с плочка гръмклапа изпарител и газов клапан всичко се управлява от ключ бензин газ.
Няма никакви лмбдаемулатори,аванспроцесори и други неща.

Аватар

digit
Редовен
Мнения: 82
Регистриран на: 31 Мар 2005, 20:37
Кара: Xantia X2 1,8 ; C5 X7 V6
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от digit » 05 Сеп 2012, 23:21

Dragonfly написа:Трите са вързани в паралел на захранването от газаджиите.
Брех! За последователно - иди доди. Ама паралелно! Три! - Господи, помилуй! Не съм чувал таквоз нящо. Бе тез газаджиЙ много .......... Ей! Нямам думи. Ама туй вярно ли е?
Dragonfly написа:.. при престой намирисва...
- теч от някоя(и) от многобройните газови връзки. (Открива се със сапунена вода и домакинска гъба.);
- незатварящ клапан;
Dragonfly написа:трудно пали след престой.
- не се прекъсва притока на газ към двигателя поради незатварящ клапан и при палене се месят газ и бензин;
Dragonfly написа: и му се развали и вървежа на бензин, Изгори всичкия газ и след това на бензин колата си оправи вървежа.
- не се прекъсва притока на газ поради незатварящ клапан и към двигателя се подава едновременно газ и бензин.

Горното показва, че има клапан, който не затваря. Разкарай всичко излишно.
По принцип трябва да има един (подсигуряващ) на бутилката и един (ако мога да го нарека работен) на (или преди) изпарителя. Имай пред вид, че в тези клапани има филтърчета и те периодично трябва да се сменяват. Запълват се с боклуци и колата някой път може тотално да спре да върви на газ.

Ако речете нещо да бъзикате ЗАТВОРЕТЕ!!! изходящия винтил на бутилката, че може да е без евроклапан.
GIVE PEACE A CHANCE!


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6011
Регистриран на: 04 Фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Колата прекъсва (придърпва) и гасне на празен ход.

Мнение от Dragonfly » 06 Сеп 2012, 00:42

Може би съм се изразил не съвсем точно. Свързани са в паралел намотките им към 12 волта. Самите клапани са последователно - в този порядък по посока на тока на газта: стандартен затварящ, изпарител, на който има клапан, клапан с врътка - и от него двуцевка с два маркуча към плочката.
Евроклапан има, него не го броя, защото е на бутилката отзад :)

Изпарителят е турски, закрепването на газовите маркучи през едни пластмасови фланци, притискани от периферията на главите на болтчета, и в съветското ТНТМ няма да го направят. Единият съм сигурен, че пуска.
Каква е ролята на електромагнитния клапан на самия изпарител?

Недалеч от нас има магазин за газови уредби и чаркове за инсталации, та след почивните дни смятам да отида да видя за филтърче за този с чашката. Той е първи и би трябвало да обира основната част от боклуците. Останал е от италианския газов инжекцион, какъвто е имало на тази кола при вноса от Италия.
По изпарителя не знам дали има нещо за почистване.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Xantia”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта