Здравейте колеги, около седмица съм собственик на C5 X7 Tourer 2.2 HDI 150kw.2011г.
От два-три дни забелязах ,че предницата на колата във всички четири положения стои малко по високо от задницата, в нормално положение се забелязва най-много!
Та въпросът ми е от къде може да е проблема?
Не съм ходил на диагностика още и като цяло в сервиз за този проблем!
Благодаря предварително!
C5 X7 Tourer Предницата седи по високо в нормално положение!
-
Автор на темата - Новак
- Мнения: 1
- Регистриран на: 01 Окт 2024, 17:42
- Пол: мъж
- Кара: C5 X7 Tourer ,2.2 HDI 150kw
-
-
- Мнения: 2619
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
Re: C5 X7 Tourer Предницата седи по високо в нормално положение!
Разкалиброван сензор.. или сменен но не нагласен.. , или.. някъде е друснала много яко и е мръднала ябълката
Има начин, чрез диагностиката на ситроен да се влезе и промени малко височината както би трябвало да бъде само софтуерно.
Съществува сервизен документ указваш колко трябва да е височината отпред и отзад на колата когато тя не е натоварена с нищо допълнително.
Може колата първо да се провери дали датчика ѝ работи и какви са крайните положения спрямо показаното в Лексия. Това при откачена от тока помпа за да не прави нищо, развит от торсионната щанга сензор.
След това нагласяне височината до нужното положение и стягане на скобата върху чието рамо е закачен датчика. Това ще е работното положение.
При липса на умения, Лексия, канал или подемник с възможност колата да е стъпила на колелетата си вероятно е наистина по-разумно да се потърси място където хората знаят за какво иде реч. Посредствен сервиз чупещ немски каски с една обикновена диагностика не е желателен избор за тези машини..
Има начин, чрез диагностиката на ситроен да се влезе и промени малко височината както би трябвало да бъде само софтуерно.
Съществува сервизен документ указваш колко трябва да е височината отпред и отзад на колата когато тя не е натоварена с нищо допълнително.
Може колата първо да се провери дали датчика ѝ работи и какви са крайните положения спрямо показаното в Лексия. Това при откачена от тока помпа за да не прави нищо, развит от торсионната щанга сензор.
След това нагласяне височината до нужното положение и стягане на скобата върху чието рамо е закачен датчика. Това ще е работното положение.
При липса на умения, Лексия, канал или подемник с възможност колата да е стъпила на колелетата си вероятно е наистина по-разумно да се потърси място където хората знаят за какво иде реч. Посредствен сервиз чупещ немски каски с една обикновена диагностика не е желателен избор за тези машини..
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
- велосипед - 1 магарешка сила
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
- велосипед - 1 магарешка сила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта