Флаш паметта е 64 ГБ, от които се губят около 20 ГБ, тъй като системата резервира 4-5 ГБ за себе си и общо пространство от 44-45 ГБ (40 са за картите).
На куплунга за харддиска слагате преходника, обаче моят преходник имаше положение Master/Slave, като диска/флаш паметта е Slave задължително! В нашия случай dvd + usb са Master.
Флаш паметта я слагаш на мястото на диска в навигацията. Само че има една уловка - флаша е по-малък от диска и трябва да се укрепи с нещо, за да не се разкачи от преходника (куплунга). Аз го направих по български със свински опашки . За сега работи.
Така всичко си е на мястото. Дано да устиска и да не почне пак да прекъсва, че иначе твърдо съм решил да я махна тази навигация.
Причините са следните:
не може да подвържа задна камера, която е голямо удобство (колата е комби).
Картите не се поддържат (оригиналните), а компилациите са хубаво нещо, ама и те до кога ще са....
Софтуера е дървен и има бъгове, които от 2013та никой не е пипал и няма и да пипне.
Цялата операция ми излезе около 150/170 лв. - флашпаметта беше намалена . Преходника от Алито за 1,5 долара
Добавено от автора след 5 минути 54 секунди:
Така е - има твърд диск. Тошиба е диска, но харддиск и вибрации не са твърде съвместими. За това и опитах с флаш паметта.
Лошото на цялото нещо е, че ако въприки всичко на харда софтуера е омазан, правейки пълно копие на диска на флаш паметта и проблема не идва от хард диска - нещата няма да се оправят....
Не съм пробвал да почна от 0, но и пък не знам кои са необходимите системни файлове, които да качват на чисто софтуера.
Ще се постарая да разбера обаче