Здравейте,
Оглеждам се за нов малък SUV за 95% градско каране за жена ми. Разглеждам конфигурациите/ценовите листи на C3 Aircross и никъде не виждам предни паркинг сензори. Писах запитване и на официалния мейл на СФА и ми се обади една жена, която ми предлагаше автомобили на склад, които имали предни паркинг сензори, изпрати ми линкове, но там също не го пише. Не ми звучеше много убедителна. Били само в лимитирана серия автомобили, което не ми се вижда никак смислено. Според ровенето ми в чуждестранни форуми, видях, че те се предлагат като допълнителна екстра в пакет Park Assist, което не го виждам по ценовите листи в Ситроен. Въпросът е къде са включени, има ли ги, в кой пакет? Някой, ако има опит и внесе яснота, ще съм много благодарен.
Другото, което ме интересува е каква е цената за смяна масло+филтри и техническо обслужване в СФА в София. Надминаваме ли 500 лв. за обслужване по текущите цени?
Също, ако има нещо друго важно за автомобила, което да знам, ще се радвам да споделяте.
Citroen C3 aircross мнения
Модератор: lendo
-
-
- Мнения: 4660
- Регистриран на: 08 Мар 2006, 19:01
- Пол: мъж
- Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
- Местоположение: София-Фондови жилища
Re: Citroen C3 aircross мнения
Купуваш нов автомобил... колко очакваш да струва гаранционното обслужване?
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
Re: Citroen C3 aircross мнения
Написал съм 500 лева като пример, ако искаш да го изразя с числа Имаш ли някакво мнение по зададените въпроси или дойде да ми кажеш, че купувам нов автомобил? Задавам и въпрос за предните паркинг сензори, които очевидно не са им много ясни, дори и в ценовата листа. Някакси очаквам, че хората в Ситроен форума все карат нещо подобно и някой може да даде информация от първа ръка.
Re: Citroen C3 aircross мнения
Видях тема за мнения за въпросният модел ,хайде да споделя моят 3-годишен опит с този иначе много симпатичен според мен автомобил.Живея в Германия и в разгара на Covid епидемията ,при нас всичко беше затворено ,а аз останах без кола ,върнах си лизинговата Toyota ,бях я смлял от каране ,а и беше дизелова и реших да не я купувам ,за 5 години и навъртях 195 000 км.без нито едно непланирано влизане в сервиз.Но вече не предлагаха автомобили с дизелов двигател и аз почнах да се оглеждам за нещо.Нямаше работещи дълъри , автокъщи ,дори пунктовете за регистрация на коли не работеха ,само няколко лизингови дружества продаваха онлайн ,без да можеш да видиш колата ,луда работа! Та докато ровех веднага изскочи реклама за Citroen C3 Аircross 1.2 бензин 130 к.с. със 6-степенна ръчна ск.кутия ,с най-високото ниво на обурудране за ...99 € месечно без първоначална вноска,оказа се ,че излиза нов фейслифт и няма какво да правят със непродадените от тази генерация.За тук това са пари за семки и поръчах един ,с мисълта ,че ида излезне боклук ,мога да плащам безпроблемно лизинга и да взема още някоя кола.И така ,взех го ноември ,чаках до февруари да мога да го регистрирам,без да плащам лизинг ,разбира се .
И така ,хронологично как се развиха нещата в следващите 3 години при изминати общо ок. 84 000 км.
1.Две седмици следе като го подкарах почна да гасне периодично за секунда-две ,светваше "check engine"-на ,но продължаваше да върви след стартиране,лампата гаснеше ,не съм ходил специално в сервиз ,реших да продължавам до гаранционното обслужване.
2.Малко преди първото гаранционно обслужване вечерта в 22:00 след лудо пътуване от 400 км. ,включващо 6 часово задръстване на магистрала заради обърнат камион при 30°C мина на два цилиндъра ,светнаха куп лампи и се включи вентилатора , не спря докато не откачих акумулатора на паркинга ,който за късмет беше на 200 м.от мен.при обслужването се оказа изгоряла свещ на първи цилиндър ,на 28 000 км.Сложиха ми нови иридиеви ,със изчистването на грешките в компютъра излезе над 250 € допълнително към гаранционното обслужване.
3.9 месеца по-късно ,магистрала ,31°C.,абсолютно същото като в точка 2. На два цилиндъра стигам до най-близкият паркинг ,на около км.,слава Богу,че иначе щяхме да изгорим в тая жега.Докато попържвам производителя на колата и пия вода на паркинга,жена ми се свързва с ADAC,тяхната пътна помощ казва ,че ще се забави ,много скапани таралясници като моя в жегата имало,сезон на отпуските.Отивам до колата ,включвам акумулатора /виж защо в т.2/ и тя тръгва нормално.Пробваме на къса отсечка /паркинга/и решаваме да рискуваме ,след 20 км. може да слезнем от магистралата и да се приберем по успоредни междуселски пътища.Прибрахме се ,до 2000 об./мин. свеща работеше.Колата е в авариен режим,турбокомпресора не се включва. Поръчвам същите свещи от Нета два пъти по-евтино от сервиза на ситроен ,който ми е на час път и си запазвам час в близкият оторизиран сервиз на Bosch,надявам се да могат едни свещи да сменят....Да ,смениха ги хората ,ама при минаване в авариен режим софтуерът се е прецакал и пак съм с половината конски сили.Звъня за нов час веднага в сервиза на Ситроен-ами след 25 дни,отпускарски сезон.Звъня в други сервизи околовръс 150 км.-най-скоро след 2 месеца ! Чака ме отпуска,около 5000 км. с дъщеря ми и приятеля и в Полша /имахме билети за концерта на Rammstein в Катовице/ ,Чехия и Австрия,всичко планирано.Няма да ви разправям каква мъка щеше да е с маломощната вече кола по магистралите,с 3 човека всеки празен камион ме издухваше.Следва падане на колене и горещи молби ,та да взема колата на жена ми.Даде ми я ,разбира се ,но 2 месеца след това мрънкаше каква каруца съм и натресъл,колоездачите я изпреварвали.Върнах се и взех една читава кола на старо за резерва.
4.Няколко месеца по-късно ,октомври май ,трябва да облужвам колата ,която бях купил и се хвърлям пак на Ситроена.След два дни изведнъж светва лампата за маслото и изписва ,че има повреда ,свързана с налягането на маслото.Понеже вече бях свикнал ,че гори масло както 25 -годишният ми Пасат в БГ ,спирам ,без да гледам сипвам малко масло и продължавам ,всичко един ден е нормално иииии ....почва едно палене на лампата ,изписване на съобщение за липса на налягане в маслото през 200 м...Имам 3 км. до оторизираният Bosch сервиз ,за 1 час внимателно съм там и я оставям.След седмица колата е готова ,сменено масло ,изчистени грешки и неоткрит друг проблем.Взимам я със свито сърце ,вече и нямам никакво доверие.И тя колата веднага ме подкрепя ,след 5 км.старата дискотека.Гася и паля -върви.След 10 км пак лампи и сие.Гася и паля-върви 3 4 дни безгрешно.И като се почна-заядох се със нея и я подкарах всекидневно ,имам гаранция от сервиза.Забелязах ,че прави това на едни и същи места /аз живея на 25 км.от работата ми и обикновено правя към 100 км. дневно./Някой дни по 10 пъти ,някой дни по 2 пъти .Но на ДВЕ МЕСТА всеки ден на отиване и връщане!Като ми се изчерпа любопитството и като никой не можа да ми даде никакво смислено обяснение на случващото се заключих колата и си взех нова ,но НИКОГА повече няма да погледна към тази марка ,макар ,че имам приятели с подобни истории за иначе прекрасните японски автомобили.На 09.01 ще връшам колата предсрочно на лизингодателя ,няма смисъм да виси пред вкъщи ,стискам палци да я върна на някое место ,на която няма да гасне.НО....каквото стане.
А качеството на изработката на всичко е точно каквото човек може да очаква в този ценови клас -посредствено.Има и много неща ,от който съм доволен ,но описаното по-горе ме кара да ги забравям.А КАКВИ ПРИЯТЕЛИ БЯХМЕ В НАЧАЛОТО.....
И така ,хронологично как се развиха нещата в следващите 3 години при изминати общо ок. 84 000 км.
1.Две седмици следе като го подкарах почна да гасне периодично за секунда-две ,светваше "check engine"-на ,но продължаваше да върви след стартиране,лампата гаснеше ,не съм ходил специално в сервиз ,реших да продължавам до гаранционното обслужване.
2.Малко преди първото гаранционно обслужване вечерта в 22:00 след лудо пътуване от 400 км. ,включващо 6 часово задръстване на магистрала заради обърнат камион при 30°C мина на два цилиндъра ,светнаха куп лампи и се включи вентилатора , не спря докато не откачих акумулатора на паркинга ,който за късмет беше на 200 м.от мен.при обслужването се оказа изгоряла свещ на първи цилиндър ,на 28 000 км.Сложиха ми нови иридиеви ,със изчистването на грешките в компютъра излезе над 250 € допълнително към гаранционното обслужване.
3.9 месеца по-късно ,магистрала ,31°C.,абсолютно същото като в точка 2. На два цилиндъра стигам до най-близкият паркинг ,на около км.,слава Богу,че иначе щяхме да изгорим в тая жега.Докато попържвам производителя на колата и пия вода на паркинга,жена ми се свързва с ADAC,тяхната пътна помощ казва ,че ще се забави ,много скапани таралясници като моя в жегата имало,сезон на отпуските.Отивам до колата ,включвам акумулатора /виж защо в т.2/ и тя тръгва нормално.Пробваме на къса отсечка /паркинга/и решаваме да рискуваме ,след 20 км. може да слезнем от магистралата и да се приберем по успоредни междуселски пътища.Прибрахме се ,до 2000 об./мин. свеща работеше.Колата е в авариен режим,турбокомпресора не се включва. Поръчвам същите свещи от Нета два пъти по-евтино от сервиза на ситроен ,който ми е на час път и си запазвам час в близкият оторизиран сервиз на Bosch,надявам се да могат едни свещи да сменят....Да ,смениха ги хората ,ама при минаване в авариен режим софтуерът се е прецакал и пак съм с половината конски сили.Звъня за нов час веднага в сервиза на Ситроен-ами след 25 дни,отпускарски сезон.Звъня в други сервизи околовръс 150 км.-най-скоро след 2 месеца ! Чака ме отпуска,около 5000 км. с дъщеря ми и приятеля и в Полша /имахме билети за концерта на Rammstein в Катовице/ ,Чехия и Австрия,всичко планирано.Няма да ви разправям каква мъка щеше да е с маломощната вече кола по магистралите,с 3 човека всеки празен камион ме издухваше.Следва падане на колене и горещи молби ,та да взема колата на жена ми.Даде ми я ,разбира се ,но 2 месеца след това мрънкаше каква каруца съм и натресъл,колоездачите я изпреварвали.Върнах се и взех една читава кола на старо за резерва.
4.Няколко месеца по-късно ,октомври май ,трябва да облужвам колата ,която бях купил и се хвърлям пак на Ситроена.След два дни изведнъж светва лампата за маслото и изписва ,че има повреда ,свързана с налягането на маслото.Понеже вече бях свикнал ,че гори масло както 25 -годишният ми Пасат в БГ ,спирам ,без да гледам сипвам малко масло и продължавам ,всичко един ден е нормално иииии ....почва едно палене на лампата ,изписване на съобщение за липса на налягане в маслото през 200 м...Имам 3 км. до оторизираният Bosch сервиз ,за 1 час внимателно съм там и я оставям.След седмица колата е готова ,сменено масло ,изчистени грешки и неоткрит друг проблем.Взимам я със свито сърце ,вече и нямам никакво доверие.И тя колата веднага ме подкрепя ,след 5 км.старата дискотека.Гася и паля -върви.След 10 км пак лампи и сие.Гася и паля-върви 3 4 дни безгрешно.И като се почна-заядох се със нея и я подкарах всекидневно ,имам гаранция от сервиза.Забелязах ,че прави това на едни и същи места /аз живея на 25 км.от работата ми и обикновено правя към 100 км. дневно./Някой дни по 10 пъти ,някой дни по 2 пъти .Но на ДВЕ МЕСТА всеки ден на отиване и връщане!Като ми се изчерпа любопитството и като никой не можа да ми даде никакво смислено обяснение на случващото се заключих колата и си взех нова ,но НИКОГА повече няма да погледна към тази марка ,макар ,че имам приятели с подобни истории за иначе прекрасните японски автомобили.На 09.01 ще връшам колата предсрочно на лизингодателя ,няма смисъм да виси пред вкъщи ,стискам палци да я върна на някое место ,на която няма да гасне.НО....каквото стане.
А качеството на изработката на всичко е точно каквото човек може да очаква в този ценови клас -посредствено.Има и много неща ,от който съм доволен ,но описаното по-горе ме кара да ги забравям.А КАКВИ ПРИЯТЕЛИ БЯХМЕ В НАЧАЛОТО.....
Последно промяна от С.Стойков на 06 Яну 2024, 15:52, променено общо 3 пъти.
-
-
- Мнения: 4660
- Регистриран на: 08 Мар 2006, 19:01
- Пол: мъж
- Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
- Местоположение: София-Фондови жилища
Re: Citroen C3 aircross мнения
За 99 евра месечно има нещо съмнително в тая кола, което можем само да предполагаме. За мен е дефектна бройка, за която знаят и са опитали да ти пробутат.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта