Теч на LHM
-
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 17 Апр 2005, 17:24
- Кара: Peugeot 301/1.5 BlueHDi
- Местоположение: Lovech
- Обратна връзка:
Ами аз лично бих те посъветвал да си го вземеш от АМК, въпреки високата цена! Точно преди година Ясен ми смени втулки на носачите и понеже ми се видяха много 180 лв. си купих за 90 от "Овчо поле" - сега пак са за смяна!!! Бях при Ясен миналата седмица, защото пак започнах да чувам познато потропване по неравностите и се оказа, че втулките вече са "заминали"... Затова според мен купи по скъпото, за да не купуваш два пъти!okorok написа:Някаква информация за по-ниски цени, защото в АМК едно каре е 240 лв.
-
- may the citroen be with you
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 04 Окт 2004, 10:49
- Кара: Xantia 1.8i; С5 2.2 HDI, 4HP20, '01
- Местоположение: Пловдив
@Buster, за такова инфо си има съответен раздел "Сервизи":
http://www.clubcitroen.bg/forum/viewtop ... 79&start=0
http://www.clubcitroen.bg/forum/viewtop ... 79&start=0
-
- Новак
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23 Окт 2020, 07:54
- Пол: мъж
- Кара: Citroën xsantiq 2.0 16v бензин 132 коня
Re: Теч на LHM
Здравейте колеги имам следния проблем. Баща ми ми даде да му карам Ксантията 96г. 2.0i 16v и ми тече Лхм от задницата отдясно и всичко е омаслено отдлоу даже и резервната гума от къде може да бъде проблем.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
-
-
- Мнения: 903
- Регистриран на: 08 Май 2011, 21:29
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C4 2.0 HDi '06 VTS Coupe
- Местоположение: София
Re: Теч на LHM
Привет колега, на много ксантии отзад тръбичките към коректора или към спирачните апарати са крайно ръждясали. Погледнете там и най-вече я заведи някъде, където разбират от тия коли - защото нови части няма от доста години, а хидравличните тръби се ремонтират по специфичен начин и не става с проста заварка.
-
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 05 Мар 2016, 12:29
- Пол: мъж
- Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, XA 8 сфери
- Местоположение: София
Re: Теч на LHM
Точно там мисля, че имаше и едни пластмасови четворници, може някой да се е счупил и да тече. А може и някоя от тръбите към четворниците да се е извадила и да трябва просто да се нахлузи.
-
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 20 Окт 2008, 17:14
- Пол: мъж
- Кара: Караше Ксантия 2,1 TD,С5 II 2,0 HDI сега С5 X7 2,2HDI 150KW 204кс. 2015г. EXCLUSIVE
- Местоположение: Козлодуй
Re: Теч на LHM
Проследете връщащите тръбички и маркучета първо,ако е за високо налягане тръба ,маслото ще изтече бързо.Има точно над задния мост едни две тръбички,които правят чупка където започва купето и са свързани с "Г"-образни маркучета,те се бяха изхлузили и течаха. По спомен ,мисля,че се сваляше кората под купето.
Работата беше за половин час, разни "специалисти" ме бяха засилили,че трябва да се сваля задния мост и други глупости.
Работата беше за половин час, разни "специалисти" ме бяха засилили,че трябва да се сваля задния мост и други глупости.
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли
Бил Шенкли
Re: Теч на LHM
Колега тройници саilian.kirov написа: ↑12 Мар 2021, 13:36Точно там мисля, че имаше и едни пластмасови четворници, може някой да се е счупил и да тече. А може и някоя от тръбите към четворниците да се е извадила и да трябва просто да се нахлузи.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта