Сега и малко от мен впечатления за колата.Да започнем с това с какво сравнявам-имаме Шкода Октавия Скаут 2.0TDI PD 2010г-моята. на 180к вече.Брутално здрава кола.Само 140 коня -Страхотно вървене и ускорение,страхотна стабилност на пътя.Но,седалки твърди и неудобни като пейки,твърда возия,тежък волан,твърди педали,двигател работещ като трактор.Изобщо чувства се тежка и трудна за каране от жена.
Шкода Октавия 1.6MPI 2009г на жената. на 100к.Мека возия,мек волан и педали,но твърди и неудобни педали,по-бавно ускорение и по-голям разход на гориво.И двете са ръчки.
Дачия Дъстър 1.5DCI - удобни седалки,мека возия,средно твърдо управление,добър разход.
C5 Aircross - мноого удобни седалки!!!Мога да ги сравня с Volvo S60 и Range Rover.В S класа не съм се возил от 90те.Окачване - приятно меко на малки неравности,които изглажда отлично,но на по-големите не виждам голяма разлика от стандартно окачване.В същото време предвидливо стабилно в завои.Волана е изключително лек и неимформативен за мен,но идеален за жена ми.Педала на спирачката също-за мен прекалено мек и захапващ много остро,но пък идеален за жена ми.Скоростната кутия е просто идеална-там нямам никакви забележки.Плавно и неустно превключване на скоростите.При маневри тръгва много плавно(не рязко като DSG).Жената,след като изкарах колата от града,повече не ми даде да карам,та не можах да пробвам ръчния режим с перата.Но ще дам обратна връзка в някакъв момент.
Двигателя е малко немощен за това купе,но аз съм свикнал на 2.0TDI-като натисна газта да ми чупи врата.Но тук плавността идва може би и от автомата.Иначе си има прилично ускорение при нужда от бързо задминаване.Единственото което дразни,че шума който създава мотора на тези високи обороти не сътветства на ускорението,но това е субективно.
Заключение с 2 думи-перфектен комфорт за дълго пътуване.Не знам за нещо друго в този клас,което предлага такова спокойствие,комфорт и ненатрапчивост на колата.Толкова за сега.
Новия Citroen C5 AirCross
Модератор: lendo
Re: Новия Citroen C5 AirCross
Колеги, много шум се вдигна, откакто Ситроен решиха да заменят Хидроактив (сферите) с Progressive Hydraulic Cushions.
Имам молба към собствениците на C5 Aircross - споделете възможно най-подробна информация за новото окачване.
Според франзцузите возело още по-меко от Хидроактив, но какви са вашите впечатления спрямо сферите?
Също така - може ли да се вдига както старите модели? И ако може, то втвърдява ли се?
Имам молба към собствениците на C5 Aircross - споделете възможно най-подробна информация за новото окачване.
Според франзцузите возело още по-меко от Хидроактив, но какви са вашите впечатления спрямо сферите?
Също така - може ли да се вдига както старите модели? И ако може, то втвърдява ли се?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост