ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Смяна на термостат

Производство: Mk I (1997-1999), Mk II (2000-2006)

Автор на темата
Cyclopa
 
 
Мнения: 100
Регистриран на: 12 Дек 2019, 00:00
Пол: мъж
Кара: Xsara 2 1.6 16V 80kW

Смяна на термостат

Мнение от Cyclopa » 23 Ное 2021, 22:55

Колата не ще да загрява, преди 3 години някъде смених термостата с хубав Фачет, но те толкова карат, сега съм взел евтин Магнети Марели, защото колата трудно вдига над 75гр., а тамън смениха радиатора на парното и не вярвам да има въздух! Въпроса ми е трудна ли е смяната на термостата? Точно там има една ламарина под прав ъгъл и някакъв датчик, също и шестограм за обезвъздушаване(при Пикасото е врътка и няма ламаринка) и е трудно за работа! Има ли значение какъв е антифриза? Червения е по-читав знам, но доста често за последните 2 години протича отнякъде и затова вече сипвам син G11!

Аватар

mbb
 
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 08 Апр 2007, 16:36
Пол: мъж
Кара: ше АХ 1.1Mi, XSARA 1.6i 16v, сега PEUGEOT 308SW 2014- 115 лъвчета
Местоположение: ВАРНА

Re: Смяна на термостат

Мнение от mbb » 24 Ное 2021, 09:53

Cyclopa написа:
23 Ное 2021, 22:55
Въпроса ми е трудна ли е смяната на термостата?
Ами две болчета с шестограм 10мм. и минимум две леви ръце, т.е. супер лесно.
Cyclopa написа:
23 Ное 2021, 22:55
... и затова вече сипвам син G11!
Тогава, продължавай си с него. Просто прави смяна на всеки 3 години.
Не е важно дали котката е бяла или черна, важно е да лови мишки. Дън Сяо Пин
За да е щастлив cholev

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Xsara”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост