ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем с реле за горивна помпа и буксата за релето

Производство: (1999-2008)
Аватар

Автор на темата
aliva
Нов потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:47
Пол: жена
Кара: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Монтана

Проблем с реле за горивна помпа и буксата за релето

Мнение от aliva » 27 Юли 2020, 21:41

Здравейте!
Наложи ми се да сменя реле за горивната помпа, което освен помпата командва и още куп неща... явно. Когато релето е дало фира ми е повредило и буксата. Някой може ли да даде информация от къде може да се намери такава букса нова по възможност. Благодаря предварително на отзовалите се!
IMG_20200724_132531.jpg
... това е въпросната букса🤔
Стресни се, племе закъсняло!
Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!
След теб потомство иде цяло-
какво ще да му завещайш?

Иван Вазов

Online
Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4864
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с реле за горивна помпа и буксата за релето

Мнение от ivo-zx » 27 Юли 2020, 22:37

Морга. Това се нарича двойно реле. Трябва да спре двигателя при удар или обръщане. Не е много екзотична част и би трябвало да се намери лесно. Става и от други коли.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Аватар

Автор на темата
aliva
Нов потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:47
Пол: жена
Кара: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Монтана

Re: Проблем с реле за горивна помпа и буксата за релето

Мнение от aliva » 28 Юли 2020, 12:30

Не знам какво се случва, но покрай цялата сага ми изчезнаха плафоните, заключването не работи, Ел. стъклата, Ел. огледалата (всичко изброено работи, когато колата е на контакт). Не работят и предупредителните сигнали за включени фарове и забравен в контакта ключ. Някой има ли идея какво става?!?!?
Стресни се, племе закъсняло!
Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!
След теб потомство иде цяло-
какво ще да му завещайш?

Иван Вазов

Online
Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4864
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с реле за горивна помпа и буксата за релето

Мнение от ivo-zx » 28 Юли 2020, 12:50

Първо виж бушоните в купето, примерно F4, F14, F22. Иначе за тези неща отговаря BSI.

ПП, Сега с тези дъждове, виж дали около бушоните не е мокро. Ако е мокро, има шума в олуците в калниците и въздохузаборната кутия се пълни с вода.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Аватар

Автор на темата
aliva
Нов потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:47
Пол: жена
Кара: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Монтана

Re: Проблем с реле за горивна помпа и буксата за релето

Мнение от aliva » 31 Юли 2020, 15:13

Проблема се оказа един "шунт", който не беше на мястото си. Прилича на бушон, но вместо да е посочен ампеража на него пише " SH". Това чудо е с малко по-широки крачета и за него има две положения при възможни три входа. Най-долните входове са за момента, когато колата е на паркинг в склад, т. е. вход 1 и 2 (ако колата не е на контакт компютъра не работи). При вход 2 и 3 компютъра си работи нормално, т. е. неща като аварии ни светлини, плафони, отключване и заключване и т. н. Благодаря, че ми каза да се проверява за проблема при бушоните!
Стресни се, племе закъсняло!
Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!
След теб потомство иде цяло-
какво ще да му завещайш?

Иван Вазов

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Xsara Picasso”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта