ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko


Автор на темата
Zygot
Нов потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от Zygot » 18 Дек 2019, 11:59

Избирам усилен съединител за 2.0hdi 136
Ремапнах машината и въпреки dpf safe настройките 370nm съединителя превърта на 3та.
Имате ли опит?

Намерих sachsperformance https://www.sachsperformance.com/en/clu ... 00951837-s
Uprated Clutch Kit, custom-modified.- Transmittable torque about 15% higher than the OE clutch kit.

Поздрави!

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4901
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от ivo-zx » 18 Дек 2019, 12:19

Да, после ще питаш за усилен диференциал. После за полуоски. Саксо-фонистите правеха такива неща. Имаше китове по 500 паунда за се
сложат нещата от Пикасо. За C5 не знам.

ПП. Добра цена за смяна на феродо. :)
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2266
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: внимателно, и С5 II 2.0 16v RFJ
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от longgo » 18 Дек 2019, 17:08

Чак пък усилен.. Сигурно ли е ако съединителя е демферен, че не му клякат пружините? И ако превърта на трета...как тръгваш от място ако му дадеш газ? Тогава на 1-ва и 2-ра трябва да боксува зверски и да мирише на феродо.. А и сигурно ли е че е сменян скоро тоя съединител...
При нов съединител, и адекватно поведение на пружините дори с тия 370Нм би трябвало да върви добре, при положение че около 320 е стоковото. Още 50 отгоре няма да го спънат въобще.. Виж още 150Нм вече са проблем..
Ако не се тръгва зверски от място с пищящи гуми според мен кутията и полуоските ще изкарат..
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V

Аватар

crazyfen
 
 
Мнения: 651
Регистриран на: 28 Дек 2008, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2.0 HDI 140 и 163 кончета
Местоположение: София

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от crazyfen » 19 Дек 2019, 11:58

Тоя съединител е капут. Ако си е ок нищо няма да му стане ,както казаха колегите. Смени го с нормален и си карай.
Упомена! Одере! Сдържам! Учуден! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс!


Автор на темата
Zygot
Нов потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от Zygot » 19 Дек 2019, 14:25

Говорих с мапера и той каза, че не би трябвало да прави проблем на тези NM. Каже, че може да е полиран та да покарам и да се изтърка повърхностният слой.
longgo написа:
18 Дек 2019, 17:08
Чак пък усилен.. Сигурно ли е ако съединителя е демферен, че не му клякат пружините? И ако превърта на трета...как тръгваш от място ако му дадеш газ? Тогава на 1-ва и 2-ра трябва да боксува зверски и да мирише на феродо..
Най-голямото натоварване е на висока предавка. Първо на 6та започват да приплъзват след това 5-та и тн.


Jovani
 
 
Мнения: 3430
Регистриран на: 08 Дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от Jovani » 19 Дек 2019, 16:54

Дали е 320 или 370 ако е здрав няма да превърта. Щом и на 3-та буксува- за смяна е
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Аватар

C5Varna
 
 
Мнения: 436
Регистриран на: 18 Май 2018, 23:52
Пол: мъж
Кара: C5 2.0 163

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от C5Varna » 20 Дек 2019, 07:41

Има значение как се въвежда въртящия момент и ако колегата е про, въртящият момент няма да идва като on/off ключ, а плавно и постепенно.


Автор на темата
Zygot
Нов потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от Zygot » 16 Яну 2020, 11:21

Има ли съвместимост от по-силен мотор от който може да се използва съединителя+притискателя? Примерно 2.0 163кс който се вгражда от 2008-9г?

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2266
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: внимателно, и С5 II 2.0 16v RFJ
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от longgo » 04 Фев 2020, 12:11

C5Varna написа:
20 Дек 2019, 07:41
Има значение как се въвежда въртящия момент и ако колегата е про, въртящият момент няма да идва като on/off ключ, а плавно и постепенно.
Колкото и да е про.. това не е електромобил. Най-малкото ще има рязък пад точно в момента когато турбото набере обороти и регулатора опита да го задържи в дадените граници. Ще е "плавен" ако това може да се ползва въобще като термин, само в дадена зона. Иначе си е една дъга и толкова.И то доста къса. А дефакто повечето се "пипат" от средни към високи.. нали така :wink:
Zygot написа:
16 Яну 2020, 11:21
Има ли съвместимост от по-силен мотор от който може да се използва съединителя+притискателя? Примерно 2.0 163кс който се вгражда от 2008-9г?
Съединителя има две стойности - сила на притискащите пружини и размер на диска. Конете са ти функция от въртящия момент по оборотите и въобще не е правилно да е с коне а с киловати ама карай..
Та ако имаш съединител който покрива таван от 500Нм то и двигател с 350Нм и 150кс и такъв с 350Нм и 250кс все еднакво ще го натоварят..
Това което срива предавателната група е въртящия момент а не магаретата..
Отвори в сервизната на ситроен и виж каталожния номер на твоя съединител и по него разгледай алтернативите..

Zygot написа:
19 Дек 2019, 14:25
Най-голямото натоварване е на висока предавка. Първо на 6та започват да приплъзват след това 5-та и тн.
Да не искаш да ме убедиш, че двигател който генерира 380Нм при 2200 оборота, на 2-ра предавка ще генерира по-малко от 6-та? :bigsmile:
Иначе, ако говориш за натоварване на самият съединител то ако не си на полу съединител такова няма в общи линии.
И ако ти е читав съединителя то при ниска скорост на движение и поставяне на висока предавка двигателя ще прихълца и угасне.
От всичко до тук в темата и писаното от теб излиза че ъединителя ти е отдавна за смяна и толкова.
Купи си един свестен, огледайте да не е надран маховика(задължително!) и си карай като пич.. Вдигнали са ти 25-50Нм и малко са подобрили във високите. Не са ти направили 150Нм отгоре за да търси състезателни съединители.. И не настъпвай колата на висока предавка( 5-6та) с ниска скорост че после след съединителя ще сменяш кутия :drink:
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V


Автор на темата
Zygot
Нов потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от Zygot » 05 Фев 2020, 14:45

longgo написа:
04 Фев 2020, 12:11
Отвори в сервизната на ситроен и виж каталожния номер на твоя съединител и по него разгледай алтернативите..
Това е направено отдавна и за съжаление няма алтернатива.
Въпросът е, че често компоненти са съвместими въпреки, че никъде не е описано това.
Питам дали някои има практически опит.
longgo написа:
04 Фев 2020, 12:11
Да не искаш да ме убедиш, че двигател който генерира 380Нм при 2200 оборота, на 2-ра предавка ще генерира по-малко от 6-та? :bigsmile:
Нищо не искам да те убеждавам. При висока предавка натоварването върху групата съединител притискател е най-голямо заради отношението на зъбните колела на скоростната кутия. Опитно при коли със износен съединител/притискател така се забелязва. Не е тайна има достатъчно изписано в интернет.
longgo написа:
04 Фев 2020, 12:11
От всичко до тук в темата и писаното от теб излиза че ъединителя ти е отдавна за смяна и толкова.
Купи си един свестен, огледайте да не е надран маховика(задължително!) и си карай като пич.. Вдигнали са ти 25-50Нм и малко са подобрили във високите. Не са ти направили 150Нм отгоре за да търси състезателни съединители.. И не настъпвай колата на висока предавка( 5-6та) с ниска скорост че после след съединителя ще сменяш кутия :drink:
Там е работата, че колата е на 47к км и съединителя си бачкаше като слънце. След няколко сълни старта започна да приплъзва. За това искам усилен, но като гледам ще сложа сток и ще видя как се държи. Просто разликата е 3 пъти в цената на другите решения.
longgo написа:
04 Фев 2020, 12:11
И не настъпвай колата на висока предавка( 5-6та) с ниска скорост че после след съединителя ще сменяш кутия :drink:
Ако е непрепоръчително производителя на колата може лесно да ограничи въртящият момент, но не го прави и гарантира нормална работа на колата. Далеч от счупване е и съединителя и кутията от натискане при 2к рпм. Съгласен съм че натоварването е голямо, но е предвидено да е такова.

Аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1700
Регистриран на: 31 Дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от Rumen.Georgiev » 05 Фев 2020, 20:50

"При висока предавка натоварването върху групата съединител притискател е най-голямо заради отношението на зъбните колела на скоростната кутия. Опитно при коли със износен съединител/притискател така се забелязва. Не е тайна има достатъчно изписано в интернет."

Колега не вервай на всичко написано в нета - там пишат не само тия които знаят :D Колегата longgo е прав -двигателя на вала дава каквото може, а каква скорост си сложил след съединителя няма никакво значение. Просто на по-ниска предавка гумите приплъзват преди съединителя :amii: При тебе щом приплъзва на трета сменяй. Между другото и моя съединител приплъзваше на пета и се оправи след като го вмирисах веднъж докато дърпах един мотокар :bigsmile: Отнасям го на образувало се някакво наслояване в следствие леко превключване и тръгване на ниски обороти, а при запалването му това наслояване е изгоряло :skratch:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4121
Регистриран на: 08 Мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от liuliu » 06 Фев 2020, 17:08

Rumen.Georgiev написа:
05 Фев 2020, 20:50
след като го вмирисах веднъж докато дърпах един мотокар
Аре да не ми тормозиш колата ако обичаш :mrgreen:
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2266
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: внимателно, и С5 II 2.0 16v RFJ
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Усилен съединител за 2.0hdi 136 за С5

Мнение от longgo » 08 Фев 2020, 01:44

Zygot написа:
05 Фев 2020, 14:45
Това е направено отдавна и за съжаление няма алтернатива.
Въпросът е, че често компоненти са съвместими въпреки, че никъде не е описано това.
Оригиналния съединител е 240мм , с ориентировъчен таван 450Нм , притискателен диск е със сила около 6500 нютона..
Почти същия е монтиран във V6 бензин и 2.2 HDI от по-първото поколение.
Ако пружините на притискателния диск са слаби (има стчупени) пак ще приплъзва.. но и това вероятно е повече от ясно...

Eто ти един пример за подобрен съединител.. (в нета има като гледам писано..)
https://www.sachsperformance.com/en/clu ... -hdi-120kw
Zygot написа:
05 Фев 2020, 14:45
Там е работата, че колата е на 47к км и съединителя си бачкаше като слънце.След няколко сълни старта започна да приплъзва. За това искам усилен, но като гледам ще сложа сток и ще видя как се държи. Просто разликата е 3 пъти в цената на другите решения.
:amii:
Zygot написа:
05 Фев 2020, 14:45
... При висока предавка натоварването върху групата съединител притискател е най-голямо заради отношението на зъбните колела на скоростната кутия...
Така е.. писано е...
И просто от любопитство: имаш ли идея редуктора каква му е работата в тая кола(така де кутията)?
Как да е.. не е важно! Успех с намирането на съединител. Има и едни уж спортни 240мм за волво който са с таван 500-600Нм.. Но мисля централния отвор е по-различен от тези на MC6 кутиите.
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “C5”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта