
ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран
Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Модератори: glorious, bateborko
-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Да се похваля - имам кола! Върви, вдига се, сваля се и вози супер! Благодаря на Ситроенчев, за това, че ме светна за тези крикове- купих си за около 100лв. Казанчето взех от Стара С5-а, но пасна супер! Благодаря и за схемите и всичко на останалите съфорумниците! С правих се сам и съм горд!
Всичко стана за по- малко от час и колата вози както трябва! Дано никой не е в такава ситуация!

-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
И сега след смяната май вози малко по- твърдо от преди. Но след смяната на казанчето, докато беше по легнала я долях с 3,5л масло и не я разхерметизирах, за да проверя нивото. Сега мисля да го направя с развъртяна капачка. Въпросът е дали след това като и дам команда през компа да се вдигне до нормално положение трябва да е с развита капачка или как? И има ли нещо друго, особено, което да знам преди да се захвана? Мерси предварително за помощта!
-
-
- Мнения: 3217
- Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
- Пол: мъж
- Кара: Всичко, което доставя удоволствие
- Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Най-добре е да завиеш капачката когато колата е вече на нормална височина. Самата капачка има клапан, т.е. той е отговорен за подържане на налягането в казана в рамките на предписаните нива (+/-) при вдигане или сваляне през бутоните на конзолата...
Това, което клапана не може да поеме е рязкото връщане на масло при кола вдигната на подемник без преди това да е сложена в горно сервизно положение ...
Тази капачка е хубаво да се сменя, поне на 5-7 години. Също не е вечна.
Това, което клапана не може да поеме е рязкото връщане на масло при кола вдигната на подемник без преди това да е сложена в горно сервизно положение ...
Тази капачка е хубаво да се сменя, поне на 5-7 години. Също не е вечна.
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012
Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999
сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016
От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012
Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999
сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016
От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995
-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Да разбирам - свалям до "легнала по корем" през лексия, Доливам или източвам лдс до определеното ниво, и пак през лексията я вдигам до нормално ниво. Всичко това без капачката, завъртам я при вече приключена процедура. И всъщност по-твърдата возия се дължи на грешка в нивото или самата процедура по сваляне и вдигане с компютъра е начин за рестарт и калибрация на системата след шоковото изтърване?
-
-
- Мнения: 351
- Регистриран: 17 дек 2007, 15:46
- Кара: C5 (II) HDi 2.0 16v автоматик с шест топки.
- Местоположение: София
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Щом си с Лексия
Само не схващам какво искат да кажат с "If necessary add LDS fluid up to the maximum level "b". т.е. как се определя дали е необходимо доливане до 'b'. В общия случай по-голямото количество втърдява возията.-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
До максимума в насилено долно положение, а разликата между макс и мин изглежда не повече от 50-100мл. Но там е казано да се махне капачката преди депрешарайз и после да се сложи когато е в ниско положение. Аз си купих същото ръководство вчера и това го прочетох. А на практика май много са го правили и исках да прочета мненията им за процеса. Ммого благодаря на всички озовали се с коментари и съвети!
-
-
- Мнения: 3217
- Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
- Пол: мъж
- Кара: Всичко, което доставя удоволствие
- Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Правилната процедура е при ниско положение - както в упътването. Но при гарантирано работеща капачка. Тогава при вдигането на колата, течността от казана отива в системата, образува се вакум, капачката пропуска колкото въздух е нужно и т.н.... всички сме учили физика
Аз просто смятам, че в общия случай стара капачка, с неясен клапан ... най-добре да не се разчита на нея. Затова завивам при автомобил на ниво, което гарантира липса на налягане (точно заради стария вече казан ...)
Аз просто смятам, че в общия случай стара капачка, с неясен клапан ... най-добре да не се разчита на нея. Затова завивам при автомобил на ниво, което гарантира липса на налягане (точно заради стария вече казан ...)
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012
Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999
сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016
От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012
Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999
сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016
От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995
-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Мерси, Ситроенчев! Ще го правя без капачката до края. Точно заради страх да не се обърка нещо пак, реших 1во да прочета и разпитам. Да не плача пак после! А по- твърдото возене свързано ли е по някакъв начин с тази процедура, все едно е разпознаване на нова част или е само заради грешно ниво на лдс?
-
-
- Мнения: 3217
- Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
- Пол: мъж
- Кара: Всичко, което доставя удоволствие
- Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Няма причина да е свързано. Налягането в самата система на ХА не зависи по никакъв начин от налягането в казана ... кога ще затвориш капачката и то ако клапана е неизправен, влияе само на налягането в казана (което сам се убеди е важно). А ако клапана е здрав, няма значение и кога ще затвориш капачката.
Нивото в казана е важно да не е ниско - в зависимост от това колко е ниско може да засмуче въздух помпата (когато вдигнеш колата най-горе примерно), а това е силно нежелателно за самата помпа ...
Повечето масло, не виждам как ще попречи на нещо.
Но е факт, че много хора споделят по-твърда возия при по-високо ниво ... аз лично смятам това за фолклор.
Също е факт, че и аз имам усещане за по-твърдо/нервно поведение след каквато и да е интервенция по окачването. Обикновенно след няколко дена се оправя ... или аз свиквам
Нивото в казана е важно да не е ниско - в зависимост от това колко е ниско може да засмуче въздух помпата (когато вдигнеш колата най-горе примерно), а това е силно нежелателно за самата помпа ...
Повечето масло, не виждам как ще попречи на нещо.
Но е факт, че много хора споделят по-твърда возия при по-високо ниво ... аз лично смятам това за фолклор.
Също е факт, че и аз имам усещане за по-твърдо/нервно поведение след каквато и да е интервенция по окачването. Обикновенно след няколко дена се оправя ... или аз свиквам

бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012
Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999
сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016
От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012
Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999
сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016
От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995
-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Може би си прав за свикването. Аз като се кача в друга кола тогава усещам разликата! Все пак е важно да го проверя и в неделя ще го направя. И ще видим колко субективно е и моето усещане.
-
-
- Мнения: 1219
- Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
- Пол: мъж
- Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
И аз така мисля,но се опитай да го кажеш това на Ванката ( Jovani)Citroenchev написа: ↑15 авг 2019, 23:16
Но е факт, че много хора споделят по-твърда возия при по-високо ниво ... аз лично смятам това за фолклор.

Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли
Бил Шенкли
-
Автор на темата - Редовен
- Мнения: 51
- Регистриран: 18 яну 2009, 09:13
- Пол: мъж
- Кара: ше Xantia 1.9td, сега - Xsara 1.6i break exclusive, c4 1.4 petrol, Mazda3 1.4 масло пил, C5 2.0hdi exclusive
- Местоположение: Слънчев Бряг, Димитровград
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Здрасти на всички! Вчера я свалих до дупка с лексията и източих около 400мл. Оказа се, че моята програма няма опцията преглед на лдс течност. Щракам на бутона и отговаря, че функцията не е налична при мен, китайска работа, не знам. Вдигна се за около цигара време и направих кръгче - разлика нямаше във возенето. Днес отидох до работа и пак така. Но на връщане вече вървеше съвсем като лодка! Дали си въобразявам или не - не знам, но неравностите по пътя изчезнаха. Нов асфалт сигурно
. А може и да е просто субективното ми усещане. Поздрави на всички и лек и безавариен път и много километри!

-
-
- Мнения: 3410
- Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
- Пол: мъж
- Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Мите, ти с тия нестандартни гуми и джанти да мълчишMitko64 написа: ↑16 авг 2019, 23:15И аз така мисля,но се опитай да го кажеш това на Ванката ( Jovani)Citroenchev написа: ↑15 авг 2019, 23:16
Но е факт, че много хора споделят по-твърда возия при по-високо ниво ... аз лично смятам това за фолклор.
![]()

Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.

Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.

Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника
-
-
- Мнения: 1219
- Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
- Пол: мъж
- Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пръснато казанче хидравлика на ц5 х7
Ванка,говорим за по-високо ниво на ЛДС-а ,(според теб), а не за нестандартни гуми и джанти
Пък и щом калкулатора ги позволява не са нестандартни. 


Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли
Бил Шенкли
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта