ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

След подаване на контакт никаква реакция

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko

Потребителски аватар

Автор на темата
bmw527
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 26 юли 2011, 17:35
Пол: мъж
Кара: Кsantiq 1.9 td климатрон
Местоположение: montana

След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от bmw527 » 17 юли 2019, 13:28

Здравейте!
Проблема се състои в това че ц5-ата 2.2 хди автомат след завъртане на ключа ,неиска да запали,даже и не върти стартера само гаснат лампите по таблота и никаква реакция. Направи ми впечатление че когато е позагряла хо прави студена върти и пали веднага. Примерно карам до бензиностанцията там гася за да заредя ,плащам и после невърти непали никаква реакция.
Къкъв може да е проблема и сериозен ли е?
Прилагам клип за повече яснота:
https://m.youtube.com/watch?v=2Ewv6-ozi5o
Турбинка ако пее на душата ти добре е,ако са 2 още по добре

Потребителски аватар

crazyfen
 
 
Мнения: 334
Регистриран: 28 дек 2008, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2.0 HDI 140 и 163 кончета
Местоположение: София

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от crazyfen » 17 юли 2019, 15:41

Хлабава клема на акумулаторната батерия?
Упомена! Одере! Сдържам! Учуден! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс!

Потребителски аватар

ilian.kirov
 
 
Мнения: 188
Регистриран: 05 мар 2016, 12:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, 8 сфери
Местоположение: София

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от ilian.kirov » 17 юли 2019, 15:45

Върти ми се в главата, че съм попадал на тема за подобен проблем и причината беше в стартера. Износени четки ли беше точната причина ... не мога да си спомня - поиграй си с търсачката.

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4514
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от ivo-zx » 17 юли 2019, 16:12

Пикасото ми започна да прави същите номера след като скочих в една яка дупка в Гинци и колата загасна. Смених шалтера с електромагнита. Два пъти. Първият беше китайски и изкара четири месеца. Втория Валео. От година и около два месеца няма грижи.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Потребителски аватар

Автор на темата
bmw527
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 26 юли 2011, 17:35
Пол: мъж
Кара: Кsantiq 1.9 td климатрон
Местоположение: montana

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от bmw527 » 17 юли 2019, 17:25

ivo-zx написа:
17 юли 2019, 16:12
Пикасото ми започна да прави същите номера след като скочих в една яка дупка в Гинци и колата загасна. Смених шалтера с електромагнита. Два пъти. Първият беше китайски и изкара четири месеца. Втория Валео. От година и около два месеца няма грижи.
Какъв е този шалтер ,къде се намира ,какво точно му е функцията и скъпо ли е ? Знам че много въпроси,но ми е омръзнало от пишман майстори които да се учат на моита кола.
А относно акумолатора клемите са ок ,напрежение 12.8 V ,99.9%не е от него
Турбинка ако пее на душата ти добре е,ако са 2 още по добре

Потребителски аватар

C5Varna
 
 
Мнения: 359
Регистриран: 18 май 2018, 23:52
Пол: мъж
Кара: C5 2.0 163

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от C5Varna » 17 юли 2019, 20:30

Виж в кутията с бушоните трябва да има реле IGN. Размени го, ако има с подобен ампераж.

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4514
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от ivo-zx » 17 юли 2019, 21:27

bmw527 написа:
17 юли 2019, 17:25
Какъв е този шалтер ,къде се намира ,какво точно му е функцията и скъпо ли е ?
ШАЛТЕР.png
Прикачва стартера към маховика и му пуска тока. 60-90-130 лева и труд 20-50лв. Това естествено е много приблизително и трябва да го види майстор. Установява се за 5 минути с пробна лампа, отвертка и чук дали е там проблема. :)
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Потребителски аватар

Автор на темата
bmw527
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 26 юли 2011, 17:35
Пол: мъж
Кара: Кsantiq 1.9 td климатрон
Местоположение: montana

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от bmw527 » 18 юли 2019, 09:49

C5Varna написа:
17 юли 2019, 20:30
Виж в кутията с бушоните трябва да има реле IGN. Размени го, ако има с подобен ампераж.
Благодаря!
Ще тествам и ще споделя резултати.


Иначе вчера чаках 3 часа след което отидох беше се поохладила врътнах ключа и дето викат от 1/4 веднага запали от първия път.
Но проблема обаче остав си остава когато е доста топла.
Ще проверя всички възможни варианти които споделихте за което благодаря и ще споделя резултати.
Турбинка ако пее на душата ти добре е,ако са 2 още по добре

Потребителски аватар

Автор на темата
bmw527
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 26 юли 2011, 17:35
Пол: мъж
Кара: Кsantiq 1.9 td климатрон
Местоположение: montana

Re: След подаване на контакт никаква реакция

Мнение от bmw527 » 10 ное 2019, 20:46

Най накрая проблема е решен. Оказа се шалтера на стартера ,който беше свършил курса. След свалянето на стартера е хубаво да видите и четките в какво състояние са. Аз ги смених моите заедно със шалтера,общо ми излезе 70 лв. като аз си го ремонтирах ,така че за майстори пари не съм давал. Ако някой има въпроси , свъразни с проблема с радост ще помогна :) успех на всички
Турбинка ако пее на душата ти добре е,ако са 2 още по добре

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост