ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Авариен режим и след изгасване - трудно пали

Производство: (2002-)
Потребителски аватар

Автор на темата
dj_art
 
 
Мнения: 419
Регистриран: 06 дек 2011, 00:42
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6i 16V ; Citroen C8 2.2 hdi camper van ; Ford Mondeo sedan V6 - ST package
Местоположение: Pazardjik

Авариен режим и след изгасване - трудно пали

Мнение от dj_art » 12 юни 2019, 00:42

Здравейте,

Ситроен Ц8 2,2hdi 128к.с. 2003 год.

Ето какво се случва:

Колата си върви нормално, пали си нормално (от един оборот, не от четвърт - така си е палила винаги), но при поддаване на повече газ се появява грешка, влиза в авариен режим и при изгасване, веднага след това не иска да запали, само върти и нищо, 3-4-5 опита нищо, трябва да мине малко време и тогава (20-тина минути) и си пали все едно нищо не е имало, даже и чека не свети.

Веднъж след много дълга работа на место при потегляне не можа да се изфорсира и загасна, но без грешки, без нищо, мина време и си запали (дали проблема е свързан, не зная).

Не винаги, но почти при всяко 3-4-то изфорсирване след 3000 оборота.

Оказа се, че фап филтър няма т.е. само тялото си седи...

грешки:

p1446 - ниво датчик, кумулативна
p1435 - кумулативна система : дисфункция
(тези най-вероятно касаят течността за фап-а, но, като го нямам, необходимо ли е да доливам, колата е взета така и не съм пипал нищо по въпросната система. Веднъж след зареждане на гориво и от тогава постоянно изписва, че иска добавка..., а дали е свързано с проблема също не зная).

p1442 - кумулативна ECU

p0402 - EGR клапан; положително отклонение
p1112 - налягане гориво информация; налягане под ECU

Потребителски аватар

longgo
 
 
Мнения: 2290
Регистриран: 30 мар 2008, 13:48
Пол: мъж
Кара: внимателно, и Xantia MkII LFY
Местоположение: Upnorth
Контакти:

Re: Авариен режим и след изгасване - трудно пали

Мнение от longgo » 10 авг 2019, 14:27

При "изрязване" на FAP-a , трябва софтуерно също така да се "забрани". Сваля се софтуера от компа(но пълния, не само картите за инжекторите и работа на мотора) и тогава или с програма(като например ЕGR-FAP ermover) или ако знаеш адресите през winOLS редактираш.
Също тогава може да бъде изолирана и EGR клапата и след което затапена.
Грешките:
p1112 - налягане гориво информация; налягане под ECU <- това китаец ли го превежда?
Принципно тази грешка би трябвало да е: контрол над горивното налягане / соленоид / окабеляване. Тоест това което трябва да ти регулира налягането нещо не работи както трябва и има вероятност да не ти достига гориво

p0402 - EGR клапан; положително отклонение
Ако ЕГР клапата е останала блокирала в отворено положение, то има вероятност да ти създава проблеми. Чисто хипотетично, тя трябва да отваря когато мотора набере обороти и не е под товар.

p1442 - кумулативна ECU
p1446 - ниво датчик, кумулативна

Oтново китайски преразкази по картинка но в общи линии това са проблеми свързани с допълнителната система за течност към филтъра. Когато ти премахнат софтуерно ФАП-а би трябвало да изчезнат

Потребителски аватар

Автор на темата
dj_art
 
 
Мнения: 419
Регистриран: 06 дек 2011, 00:42
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6i 16V ; Citroen C8 2.2 hdi camper van ; Ford Mondeo sedan V6 - ST package
Местоположение: Pazardjik

Re: Авариен режим и след изгасване - трудно пали

Мнение от dj_art » 13 авг 2019, 23:53

Благодаря за коментара,

Да, диагностика на аутоком (относно превода).

Това, което се направи в последствие е, че колата изгасна в движение, защото подкачващата помпа спря да работи. Причината за което се оказа, че не достига ток до нея. Човека отвори БСИ модула и каза, че до релето няма минус, оказа се, че и плюс няма. Релето го изведе навън с кабели от гнездото на БСИ модула, но реално плюса го взема от бушона на конткатния ключ и масата от купето (като се даде на контакт помпата си тръгва и колата пали, гасиш и спира помпата). Тъй като не можа да установи, коя точно част от модула - платката прави проблема, но всичко друго си работи. Нещо в модула - платката, което управлява релето е прецакано. Предполагам, вързано по този начин, не би трябвало да прави проблем.
Известно време я карам така и си върви и се надявах споменатия проблем в поста да е от помпата, уви, грешката пак се появи и поведението е същото. И винаги дали на lexia или аутоком, грешките са едни и същи.

Като този път се появиха и:
p0243 (турбо налягане - ниско);
p1451 (променлив всмукателен колектор, клапан за превключване, късо съединение);
p1107 (завихряне електромагнитен клапан сигнал, късо съединение с нулата или отворена верига към земята); превода е на аутоком

п.с. Не бях затегнал добре клемата на минуса и тока изчезна. След това си карах колата нямаше проблем и няколко дни по-късно, тръгвам да паля и няма нито ток, нищо, а акумулатора зареден 12.55волта, цъкнах плафона и след това запали, грешки нямаше). Това относно за последните две грешки може да се е шашнал нещо. Но щом така произволно изчезна тока, може наистина, някъде да има проблем с тока, ще се замерва.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C8”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта