ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем с оборотите в движение

Производство: (1996-)

Автор на темата
bmnikolov
Четящ
Мнения: 7
Регистриран: 22 апр 2015, 16:15
Кара: Берлинго 1,6 газ/бензин
Местоположение: шумен

Проблем с оборотите в движение

Мнение от bmnikolov » 14 апр 2019, 07:16

Здравейте.От известно време имам следния проблем.В движение при малко по рязко подаване на газ се вдигат оборотите на двигателя до около 4000-4500 като това не се отразява на ускорението и след секунди падат до нормалните 2500-3000.Прави ми впечатление че се появява при по влажно време.

Потребителски аватар

ilian.kirov
Редовен
Мнения: 65
Регистриран: 05 мар 2016, 12:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, 8 сфери
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите в движение

Мнение от ilian.kirov » 14 апр 2019, 09:48

Здрасти! Причината за това е, че ти превърта съединителя което означава, че е за смяна. Би трябвало да се случва при по-високите предавки, на ниските колата трябва да си ускорява успоредно с повишението на оборотите. Принципно може да караш така известно веме ако нямаш възможност точно сега да го смениш.


Автор на темата
bmnikolov
Четящ
Мнения: 7
Регистриран: 22 апр 2015, 16:15
Кара: Берлинго 1,6 газ/бензин
Местоположение: шумен

Re: Проблем с оборотите в движение

Мнение от bmnikolov » 14 апр 2019, 10:13

Съединителя те го пробвах на 5 пускам педал и угасва, ако беше съединителя ме трябва ли да остане да работи мотора

Потребителски аватар

ilian.kirov
Редовен
Мнения: 65
Регистриран: 05 мар 2016, 12:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, 8 сфери
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите в движение

Мнение от ilian.kirov » 14 апр 2019, 10:42

Според мене, това дали ще изгасне двигателя при опита който си правил, зависи от степента на износване на съединителя (при тотално приключил съединител действително няма да изгасне). Реално ти ползваш колата - потегляш, ускоряваш и тн което означава, че съединителя все пак държи. От друга страна не държи напълно - поради това което описваш, че се случва.

По принцип като караш равномерно на висока предавка, като рязко скочиш на газта и оборотите се повишат без скоростта да се повиши в същата степен е класически симптом за превъртащ съединител. Реално като се замислиш, навсякъде другаде по валовете, връзките са чрез зъбни колела и карета и няма друг възел, в който да се получи такова превъртане.

Добавено от автора след 8 минути 40 секунди:
Тъкмо написах отговора и цъкнах на тема, която се появи под твоята :hihihi: - колегата е имал същия проблем:

viewtopic.php?f=5&t=74476

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Berlingo”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта