ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Не пали

Производство: Mk I (1997-1999), Mk II (2000-2006)

Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 25 фев 2019, 15:07

Няма + на нито едно от крачетата на буксата на врътката на вентилатора.

Не знам дали има нещо общо с проблема с паленето.


Пратих на проверка компа.

Да видим.


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 27 фев 2019, 05:28

Koмпа си работи.
Колата не пали.
Няма оправяне.

Някой знае ли как да пусна допълнително захранване на компа ?


apollo11
 
 
Мнения: 1282
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Re: Не пали

Мнение от apollo11 » 27 фев 2019, 06:02

И как се разбра че компа работи?
..а и те насочиха към клемореда в другата тема ;)


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 27 фев 2019, 09:50

Дадох го на една фирма и ми казаха, че зарежда .

На клемореда няма нищо нагоряло.

Потребителски аватар

wolfen
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 03 юли 2006, 09:20
Кара: Xsara 1.8 8V 90 HP
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не пали

Мнение от wolfen » 27 фев 2019, 12:15

Ако всичко което казваш е проверено и здраво и компа е здрав ти давам следната идея.
Проследи захранващия сноп на компютъра на колата.Той слиза надолу и отива към долната част на колата.
Сваля се и акумулатора.Завива под него снопа.На канал се вижда още по добре.
Там този сноп от кабели е буквално под вода като вали а зимата снопа е подложен на всичко което е на пътя. (поредното нещо което не е измислено добре)
При мен някога е имало пластмасова тръба за предпазване на снопа но вече беше станала на мармлад от времето.
Ако разбираш или имаш човек който разбила от кабели проверете мястото. МНОГО вероятно да е проникнала вода на това място вътре в снопа кабели и от там да имаш един куп проблеми и т.н

Този проблем ми е описван от известен тук майстор.Каза че оправянето му е свързано с прекарарване на много кабели ако снопа е изгнил.Когато аз имах проблеми с компютъра на колата проверихме и този сноп.
При мен проблема беше в компютъра но при коли дошли от по влажен климат снопа е възможно да изгние!


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 27 фев 2019, 12:58

Мерси колега.

Ще проверя и ще пиша.


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 28 фев 2019, 19:22

Кабелите са добре.

Някой знае ли как да проверя контактния ключ.

Не знам вече какво да правя.

Потребителски аватар

wolfen
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 03 юли 2006, 09:20
Кара: Xsara 1.8 8V 90 HP
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не пали

Мнение от wolfen » 28 фев 2019, 20:26

Какво искаш да му провериш на ключа?
Имобилайзера ако не работи ще имаш символ
ключ на таблото като опитваш да палиш и няма да
гасне символа. А колата ще върти докато окапе акумулатора
или стартер.
Опитай с друг ключ.Сигурно имаш поне 2 броя.

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4524
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не пали

Мнение от ivo-zx » 28 фев 2019, 21:45

naseto1969 написа:
28 фев 2019, 19:22
Кабелите са добре.

Някой знае ли как да проверя контактния ключ.

Не знам вече какво да правя.
Мериш на бобината и на инжекторите дали има +12V, като въртиш със стартера там трябва да се явят импулси. Има си процедури с които се изключват нещата едно по едно.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 28 фев 2019, 23:12

Имобилайзер не свети на таблото.

Т.е. работи.

Добавено от автора след 2 минути 21 секунди:
Смених релета, проверих всички бушони и букси

И не пали.


pipilica
 
 
Мнения: 357
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Re: Не пали

Мнение от pipilica » 01 мар 2019, 00:51

Интересно до тука все за кабели и ток се говори, ти провери ли дали стига нафта до цилиндрите и дали влиза вътре. Това че не свети може пък кушката да е заминала. Що не извадиш няква схема и да гледаш къде трябва да има +12 волта по релета по компютри, все някъде нещо е прекъснато.


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 03 мар 2019, 10:48

крушката си е добре.

даи ако имаш схема ,

като не свети т.е. няма ток до компа и не командва нищо друго


Автор на темата
naseto1969
Нов потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 дек 2017, 12:07
Пол: мъж
Кара: xsara

Re: Не пали

Мнение от naseto1969 » 18 мар 2019, 18:38

190 евро в официалния на Ситроен и вече е ток.
Смениха кабели по ел системата


apollo11
 
 
Мнения: 1282
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Re: Не пали

Мнение от apollo11 » 18 мар 2019, 22:03

Какви кабели..? Откъде за къде?


koletsa86
Четящ
Мнения: 9
Регистриран: 18 яну 2019, 08:55
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia 2.0HDI (109k.c.) 99'

Re: Не пали

Мнение от koletsa86 » 22 апр 2019, 23:49

Здрасти Колеги :bigsmile:
При мен проблема е подобен с единствената разлика, че ми свети оранжевото ключе на имобилайзера!
Моят съвет е да си развиеш свещите и да ги провериш - или да пръснеш малко старт спрей в колектора! - Ако запалиш със спрей - следователно СМЯНА НА СВЕЩИ :umnik" :umnik" :umnik"

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4524
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не пали

Мнение от ivo-zx » 23 апр 2019, 09:04

Съвременните системи с комутатори и един или два цилиндъра на бобина и без кабели, само с лули, дават над 60kV напрежение при работещ двигател и 30/40kV при стартиране. Проблемите със свещите се забелязват над 3000 об/мин-1. :) Естествено свещите трябва да се сменяват според това което дава производителя на двигателя и свещите иначе имаме загуба на мощност понякога до 30%.

Колега щом ти свети ключето, четеш грешките и се ориентираш. Никога няма гаранция че това което е регистрирано като грешка е проблема, но доста често те насочва към повреденият агрегат.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Xsarata76
 
 
Мнения: 277
Регистриран: 26 мар 2016, 11:10
Пол: мъж
Кара: Xsara 2 hdi 90ps
Местоположение: Варна

Re: Не пали

Мнение от Xsarata76 » 24 апр 2019, 09:05

Пробвана ли е колата да запали на теглене?Веднъж вкарах въздух докато сменях горивен филтър.Пак така запали за момент и угасна.После три акомулатора и нищо.Закачихме въжето и запали на дърпане.Десетина секунди на място работи нестабилно и се нормализира.

Добавено от автора след 1 минута 52 секунди:
Хди то трябва да има минимум 200бара налягане в реила зада отвори дюза компа.Ако има въздух забрави.

Потребителски аватар

crow4o
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 02 сеп 2011, 00:57
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara ESTATE 1587CC TU5JP
Местоположение: Plovdiv

Re: Не пали

Мнение от crow4o » 14 юни 2019, 14:10

Колеги и аз го има същия проблем.От една седмица колата не ще да пали.Изгасна и от тогава неще и неще.Сменен е датчик на Хол.запали,поработи малко и угасна сама и пак започна само да върти на стартера.Видях в темата и ще проверя и бушоните.лошото е ,че е в София и там трябва приятел да я гледа.По таблото светят всички лампи и загасват както си беше когато работеше нормално.на диагностика няма как да отида за да я видим дава ли грешки и какви.Прави ми впечатление че лампата на имобилайзера изгасва малко по бързо от нормалното (преди светеше малко по дълго).Ток има,гориво има.Дайте съвет
"People once believed that when you died, a crow took your soul to the land of the dead.....but sometimes, just sometimes, the crow could bring that soul back, to make the wrong things right...

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1675
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: 2xCitroen C5 X7 2,0Hdi Aisin
Местоположение: София

Re: Не пали

Мнение от liuben » 14 юни 2019, 16:38

Колега къде в София си закъсал? Може да помогнем на място евентуално.


Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар

crow4o
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 02 сеп 2011, 00:57
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara ESTATE 1587CC TU5JP
Местоположение: Plovdiv

Re: Не пали

Мнение от crow4o » 14 юни 2019, 17:22

liuben написа:
14 юни 2019, 16:38
Колега къде в София си закъсал? Може да помогнем на място евентуално.


Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
Колата е в началото на Люлин.Но е при брат ми.Ще се кара в сервиз да се види.Надявам се другата седмица да я оправят и да си я взема.Ако нестане я пускам за части и търся нова.
"People once believed that when you died, a crow took your soul to the land of the dead.....but sometimes, just sometimes, the crow could bring that soul back, to make the wrong things right...

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xsara”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта