ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

ЕОЛИС

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko


Автор на темата
Deleted User 44518

ЕОЛИС

Мнение от Deleted User 44518 » 23 авг 2018, 15:36

Колеги някой може ли да ми каже как точно да разбера колко течност имам от течността ЕОЛИС и дали е правила колата регенерация имам диагностика и ще съм благодарен ако някой публикува снимки или опише къде да ровя в лексията


kin_69
 
 
Мнения: 564
Регистриран: 22 окт 2004, 12:39
Пол: мъж
Кара: C5 X7 Tourer 2.2 HDI 150 kW, а преди BX 16 TRS, BX 16 TZI, Xantia 2.0 16V и C5 II 2.2 HDI BiTurbo само 125kW - засега. Клубна карта № 176.
Местоположение: гр. Попово

Мнение от kin_69 » 23 авг 2018, 19:33

Ето едно клипче:
Само че, отиваш на реда за двигателя или там както е именуван. Отваряш реда със стандартните параметри, после реда за ФАП-а и изпускателната система. Не е необходимо ДВГда работи.
Сигурно има и други клипчета...
Но за нивото не е сигурно дали е правилна информацията. То я мери според впръскванията, така че най-добре визуално определяне, ако се вижда.


Автор на темата
Deleted User 44518

Мнение от Deleted User 44518 » 23 авг 2018, 23:05

Мерси колега


ivovik
Нов потребител
Мнения: 30
Регистриран: 09 май 2011, 19:50
Пол: мъж
Кара: BX14, BX16, BX17,Xsara 1.6, Xsara Picasso2,0, С5 II
Местоположение: Sweden
Контакти:

Мнение от ivovik » 04 сеп 2018, 18:59

Здравейте,
Извинявам сече повтарям написаното и друга тема, но тук се коментира това което ме интересува.
След изписване на грешка за ниско ниво на еолис посетих сервиз, доляха течност и занулиха грешката но колата е като скопена.
Трудно набира , няма мощност,
Има ли някакво време за само регенериране .
Карах я 15мин. На 4000 оборота но никакви пушеци и подобрение.
Направихме и принудителна регенерация с комп. и пак нищо.
Набира горе долу добре до 2000 оборота 1,2,3, от 3 до 4 вдига 4000 оборота и после мъка.
Автомат с 6 скорости е.
Все едно няма турбо.
Идеи????
Преди доливането излизаше съобщение за ниско ниво на еолис,
след като ми щ изкараха от сервиза на ситроен вече не излиза съобщение, и се надявам , че са занулили грешката.
Или трябва още нещо??
Благодаря


ggergi
 
 
Мнения: 261
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Мнение от ggergi » 04 сеп 2018, 19:56

Щом си бил в сервиз на Ситроен пак се връщаш в сервиза да оправят колата. Все пак това им е работата.
Днес бе вчерашното утре!


ivovik
Нов потребител
Мнения: 30
Регистриран: 09 май 2011, 19:50
Пол: мъж
Кара: BX14, BX16, BX17,Xsara 1.6, Xsara Picasso2,0, С5 II
Местоположение: Sweden
Контакти:

Мнение от ivovik » 16 сеп 2018, 19:27

Да споделя,
след доливане на Еолис, регенерация, чистене на грешки и неколкократно изледване с компютри ,програми и собственоръчно, точно преди да пристъпя към демонтажи на датчици, турбо , филтри и т.н. най накрая случайно открих разкачено маркуче към вакум системата.Точно от пред на двигателя има един пластмасов тройник който някога е бил счупен, в последствие е сложено някакво маркуче което се беше сцепило и разкачило,а втория край на тройника също беше почти излязъл от щуцера. Смених ги и колата литна. Олекнах с около 600лв. за Еолис и др. но сега ми е леко на душата , че сам се оправих с проблема и не оставих колата в сервиз за по нататъшно изследване, щото дори ми предложиха смяна на филтър за твъди частици, турбо, и няколко датчика, сензории т.н.
Благодаря на колегите озовали се и безаварийни километри.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта