ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

КС АНТИЯ 1-1,8I ,1996Г, НЕ ПАЛИ

Производство: (1993-2001)
Потребителски аватар

Автор на темата
genzlat
 
 
Мнения: 1032
Регистриран: 14 фев 2010, 23:33
Кара: караше CX, по милост малкоX1 1996г,1,8 16v антилег
Местоположение: КюстенБил

КС АНТИЯ 1-1,8I ,1996Г, НЕ ПАЛИ

Мнение от genzlat » 11 авг 2018, 13:35

Здравейте,
поради недоглеждан допуснах ,колата да угасне за бензин.
След доста въртене на стартер,се усетих и налях бензин,
но, няма палене вече.....
Единствената промяна, която усещам е,че не се чува звука
на помпата-пълна ти'шина.
На първо четене- всички бушони са здрави, на нито една
от жиците на буксата на помпата не идва напрежение,
проверено с пробна лампа...

Моля за помощ,не бих си бракувал колата така лесно......
Машина на времето
Животът без CX, е възможен, но безсмислен !


medo53
 
 
Мнения: 611
Регистриран: 03 авг 2008, 19:40
Пол: мъж
Кара: КСАНТИЯ 1.8 16 КЛ.6 топки 96Г. ГИ BRC
Местоположение: гр.Видин

Мнение от medo53 » 11 авг 2018, 15:46

Май си изгорил помпата,оставие по дълго време да престои и тогава виш да ли се чува помпата,моита само първия път е чувам след това е пълнатишина.Успех.

Потребителски аватар

Автор на темата
genzlat
 
 
Мнения: 1032
Регистриран: 14 фев 2010, 23:33
Кара: караше CX, по милост малкоX1 1996г,1,8 16v антилег
Местоположение: КюстенБил

Мнение от genzlat » 11 авг 2018, 16:13

Така,де ,и при мен беше така,-при даване на контакт се чува за около 5-6секунди и спира, след
Това,стартираш.
Сега при даване на контакт се чува само вентилаторчето на датчика за климатка.
Стои вече три дни с бензин......
Машина на времето
Животът без CX, е възможен, но безсмислен !

Потребителски аватар

Ю.Вълчинов
 
 
Мнения: 734
Регистриран: 08 май 2011, 21:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia '96 1.8 16V
Местоположение: Sofia

Мнение от Ю.Вълчинов » 11 авг 2018, 17:25

40 лева е помпата в старс, купих такава преди 5 години, още съм с нея, а карам на газ.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4401
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 11 авг 2018, 20:57

genzlat написа:
11 авг 2018, 16:13
при даване на контакт се чува за около 5-6секунди и спира
Помпата се чува за секунда-две. Напрежение на буксата имаш за секунда след като дадеш на контакт, после реле го прекъсва. Бушонът за нея ако не се лъжа е в двигателния отсек до акумулатора. Релето е голямо кафяво в кутията при компа (зад десния фар). Поне на 1,8 - 8 клапана е така.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.


ggergi
 
 
Мнения: 272
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Мнение от ggergi » 12 авг 2018, 01:10

Предпазителя на помпата е F9
Днес бе вчерашното утре!

Потребителски аватар

Автор на темата
genzlat
 
 
Мнения: 1032
Регистриран: 14 фев 2010, 23:33
Кара: караше CX, по милост малкоX1 1996г,1,8 16v антилег
Местоположение: КюстенБил

Мнение от genzlat » 12 авг 2018, 18:26

DSC_0048.JPG
Така изглеждат при мен бушоните и релетата, а този комп отзат за какво е....
Машина на времето
Животът без CX, е възможен, но безсмислен !

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4401
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 12 авг 2018, 20:53

Вероятно за ABS-a.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Автор на темата
genzlat
 
 
Мнения: 1032
Регистриран: 14 фев 2010, 23:33
Кара: караше CX, по милост малкоX1 1996г,1,8 16v антилег
Местоположение: КюстенБил

Мнение от genzlat » 16 авг 2018, 13:24

rele.jpg
Това ли е въпросното реле......
DSC_0049.JPG
,
а, тука на кои жици да подам директно ток , за проверка на помпата....
Машина на времето
Животът без CX, е възможен, но безсмислен !


liycko
Редовен
Мнения: 51
Регистриран: 28 авг 2006, 20:04
Пол: мъж
Кара: Ситроен С5 комби 2000HDI/16v 2005г.
Местоположение: Варна

Мнение от liycko » 17 авг 2018, 10:41

Подай ток на зелената и бялата,но не мога да кажа коя е плюс и коя минус. Другите два кабела са за бензиномера. Релето за управление на помпата е по към фара и е кафяво на цвят.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4401
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 17 авг 2018, 15:46

Да, на дебелите кабели. Белият трябва да е минус. При мен са черен и жълт (1,8 8V).
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Автор на темата
genzlat
 
 
Мнения: 1032
Регистриран: 14 фев 2010, 23:33
Кара: караше CX, по милост малкоX1 1996г,1,8 16v антилег
Местоположение: КюстенБил

Мнение от genzlat » 17 авг 2018, 21:01

Направено .....зеленият е минус
Белият плюс ....


Помпата беше леко заяла, след няколко опита директно от акумолатора полстепенно
раздвижи и тръгна....
После колата запали....

Благодаря на всички за помоща !
Машина на времето
Животът без CX, е възможен, но безсмислен !

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xantia”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта