ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Една тъжна годишнина!

Всичко относно автомобилите

Модератор: Dass

Потребителски аватар

longgo
 
 
Мнения: 2410
Регистриран: 30 мар 2008, 13:48
Пол: мъж
Кара: внимателно, и Xantia MkII LFY
Местоположение: Upnorth
Контакти:

Re: Една тъжна годишнина!

Мнение от longgo » 13 юли 2018, 23:20

Fantomas ^ написа:
06 юли 2018, 15:32
Рено също нямат голяма кола вече (и за това ли са виновни от Пежо?) Опел също.. Волво също..
Волво V90 Крос кънтри не бих го нарекъл малка кола, както и Талисман-а на рено. Да, вероятно са в класа на Пасата или на А6, но какво се разбира под "голяма кола". Пулман, А8, S-клас? Това са места където нито рено 25 нито С6 се вместват.
Скоро гледах клипче за новата А8-ца която е отново на плондери като туарега, как се надига на една страна ако идва обект, с отваряне на вратата как се повдига да поеме пасажера(на някой да му е познато?) и т.н. Иновация разбира се..
Въпроса е бил и си остава какво диктуват вурстовете. Сега се напълни (поне тук) с фолсвагени с дизайн ала Питагор и решетки като на барбекю. Предполагам, именно за да са конкуренция някаква С5-трето поколение бяха / са като ауди , че и с червен дисплей.. Пак заради идеята да откраднат фенове на немското вероятно направиха и без хидравлика. Което ме сеща, как онзи ден на бензиностанцията спира един с баварец към 2014-та в стил модерна сенокосачка (ниско по тумбак с широки джанти и отлят чорап по нея) иде закачил лодка на ремърке и онази ептен се влачи.. Ако ще и десет активни окачвания да има (фигуративно), каква файда като закачиш ли нещо или поставиш повече багаж и готова да излита. Нещо което у хидро френските "щайги" го няма. Тоест нямаШЕ. Сега едва ли..
Сега "фламанга" на шеврона е кросовър (че се харчат) с това новото "авангардно" окачване. Със сигурност няма да е лоша кола дори напротив.
Симпатична(от части), не смесваща се със сивата маса. Въпроса е, че все повече опшити има от други марки да правят и адаптивно саморегулируемо окачване, а фирма имаща налично се отказа..
Ако мога да изкажа някакво "обективно" мнение то дали заради лизингова схема или друго , масовата част около мен са: тойота, фолсваген, шкода, волво, и.. чак тогава тук там ситроен. Интересно как доста добре се продава пежо крос овъра а поне за мен е доста сбъркана концепция от към дизай. Та тъй де, и тукашното мнение което битува е, че всичко различно от волсваген, тойота или волво не става. Тоест пежо, рено, фиат, ситроен - все лайно и толкова. Което, пък не е толкова лошо за феновете на марката, че коли се намират и на разумна цена.

А фенове и тук има. Запознах се с един чичо който освен 2та си ХМ-а, и три ксантии, има СХ,DS(от старите) и ако го разбрах правилно и SM за реставрация... Обаче е над 60те. Чичето де. За него това е марката и тези модели са нещото което го е вдъхновявало. Купили са с един ортак дори шприц за тампони но се оказало, че оригинални смески за тази гума трябва да се поръчат в големи количества, нещо което не е рентабилно за тях и се отказали.. И така и не потръгнала "далаверата".
Та така де, фенове на хидравликата се намират, но вече са само фенове. А и за мнозина вече е не важно инженерната част и това да има нещо екстравагантно като технология ами да е автомат, да има таблет в средата, климатроник и да гори малко. Ако може и да е по-престижна марка по-добре. (поясних за тук какъв е горе долу критерия). Това донякъде обяснява защо се появи и DS на бял свят. Както Нисан си имат Инфинити, тойота Лексус, сега вече и волво Полстар , или полестар (не помня точно в момента), VW си имат Ауди и Бентли така и ситроен опитват нов пазарен трик. За сега с кожа, малко кич и по-смел дизайн им се получава. Както и с хибридните версии. Обаче, за цял град от към 40 000 жители, съм видял май в общи линии май към три DS-а. 5ци. Та не знам този модел на маркетинг успява ли..
Че ще има още хидравлични по пътя поне 5-6 години ясно.. Въпроса е след това какво..

Потребителски аватар

ivailo_p.s
 
 
Мнения: 412
Регистриран: 21 авг 2008, 03:04
Кара: Citroen C4 1.6i VTR Pack и Xsara Picasso 2.0HDI
Местоположение: Врачанско

Мнение от ivailo_p.s » 14 юли 2018, 01:01

Разбира се, нашите правят технологий за които никой не знае. Сега в момента е супер актуално при скъпите и спортните коли да завиват по малко със задните колела, ми това го имаше при ZX преди сто години, но отново никой не знаеше за него. Това с премиум марката ще бъде пълен провал според мен. Toyota си има Lexus, но Lexus LS няма нищо общо с корола или аурис, Ситроен предлага просто С3 и С4 на по-висока цена. Другият проблем е името, не знам кой маркетингов гуру е решил, че име от само две букви може да направи впечатление, марката няма дори емблема. Третият проблем е че, това ще е първата "премиум" марка която няма позиций на американският пазар.
Клубна карта №262

Потребителски аватар

Fantomas ^
 
 
Мнения: 3103
Регистриран: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 3.0 HDI '2010, C6 2,7 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Fantomas ^ » 17 юли 2018, 16:40

Споко, те се целят в китайският пазар така или иначе :scare:
Истаната е проста: Толкова си можем! :amii:
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

Автор на темата
hristoxm
 
 
Мнения: 5692
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 20 юли 2018, 20:06

Не пич не си прав! Китайският пазар е гоУем, това е истината. Т.Е. като Ганя, гледат де'й келипиря. Ми там е у Китай! А ний тука си нищим...хидравлика, мидравлики. Няма пичалби, няма хидравлика. Точка!
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1830
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 20 юли 2018, 20:36

Абе като си гледам С5 - 2004 година, като гледам пасатките от тази година да не казвам другите вагинки. И си викам егати и самолета е било. Никога не съм бил против научно техническата революция ама. На времето 205 спасява пежо от фалит. Колелетата(малките колички) са им преоритет. Баничарките и бусовете са им сила. Форд настъпват, мерцедес също... Французите имат неуспешни опити в премиум класа както с С6, така и рено вел сатис. То че крозно кат чума инак вътре гъчкано с екстри...
То и едни мотори премиум 3.0 аутомат. Туй то!
Ам или ставаме ретро или кой на С6 Х7 инкой на къде.
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Главен форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tcvetko и 0 госта