ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Въздух в горивната система

масла, гуми, свещи, филтри, накладки ....

Модератор: DeMonev


Автор на темата
VALKIROV
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 29 май 2018, 17:34
Кара: C4 1,6 HDI 2008

Въздух в горивната система

Мнение от VALKIROV » 13 юни 2018, 22:55

Здравейте колеги,

Миналата седмица търсих помощ с уплътнения на дюзи ( viewtopic.php?f=33&t=73991 ), тази седмица - на горивната система.
След смяната на уплътненията на избилата дюза стана ясно, че не това е проблема (поне не основния).
Когато угасне има 50/50 шанс да запали отново с непосредствен опит. Ако запали и после пак изгасне - няма палене, а на празен ход държи около 5 минути. Водих я на диагностика, за да отхвърлям възможностите една по една, и там ми казаха, че проблема не е електрически (четох други подобни теми тук и имаше предложения за датчици на колянов и/или разпределителен вал, за ламбда сонда, целия компютър и други).
Като напомпя с крушата после пали но усещам и чувам бълбукане, а същевременно го чувам и в горивния филтър.
Няма мокри петна, които да показват че от някъде е избила нафта.

Обсъждаме с колегите на работа, и за сега стигаме до извода, че не е в част от горивната система, където е високо налягането, а по-скоро където има ниско или отрицателно налягане. Това е особено гадно, защото ако само смуче въздух от някоя бърза връзка, а не сълзи нафта - няма как да разбера къде е проблема. В този случай вариантите май са или да почна да сменям всички маркучи един по един докато спре да гасне (което ще отнеме дни) или просто да намеря от някъде нови уплътнения за тези бързи връзки и да ги сменя навсякъде. Или уплътненията или целите преходници, в зависимост какво мога да намеря.

Първоначално щях да се опитвам да извадя едно такова уплътнение от някоя връзка но видях, че няма да е толкова лесно без да го унищожа поне частично, та се отказах от този подход, поне докато не намеря резервни.

Мислих и за вариант да напомпя по някакъв начин системата, примерно с едно шише нафта с маркуч на капачката и да гледам някъде за мокро.

Вече прекарах няколко часа в интернет, търсейки "горивопроводни о-пръстени, уплътнения, гарнитури, връзки, конектори" и други такива думички с надеждата да намеря нещо полезно ама нъцки.

Някой дали ще е в състояние да ме насочи към някакъв вид резервна част, която да ме приближи до успеха (като изключим "нова горивна система") ?

:neutral:

Върни се в “Консумативи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта