ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko


Автор на темата
BVelinov
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 10 фев 2018, 19:37
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0 HDI

Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от BVelinov » 10 фев 2018, 22:59

Здравейте, колеги,

Предварително се извинявам, ако вече има създадена подобна тема, но ровейки из страниците и ползвайки търсачката на сайта, не открих.

По същество - предстои ми закупуване на автомобил от Англия, но поради причини свързани със сигурността на мен и пътниците ми, както и останалите участници в движението, предпочитам да прехвърля волана от лявата страна.

Знам, че интервенцията не е никак проста, за това и отварям тази тема. Ако някой колега вече е преминал през обръщане дирекцията на Ситроен С5 2008 година 2.0 ХДИ, ръчна скоростна кутия с хидравлично окачване и има желание да помогне с информация/съвет ще се радвам да коментира тук или на лично съобщение.

Това, което ме интересува основно е:

Кои са елементите, които предварително трябва да си приготвя? (табло, рейка, фарове, педали, мокет и т.н)
Има ли нещо по специфично, което може да ми създаде главоболие, когато започна самото обръщане?
“Не питай старило, питай патило” - ценни съвети на хора вече извършили тази процедура с този вид автомобил.

Благодаря предварително!


l.petrovv
 
 
Мнения: 277
Регистриран: 14 ное 2013, 11:15
Кара: Citroen C5 II 3.0 V6, Преди това Citroen C5 II 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от l.petrovv » 13 фев 2018, 08:08

Свържи се със Златин от Варна, форумния от пежо форума. Той ремонтира само автомобили на PSA. Редовно внася автомобили от Англия и обръща дирекциите.
П.С. Това, което се сещам че ти трябва още са корите на предните врати евентуално.

Потребителски аватар

ITEV
 
 
Мнения: 2352
Регистриран: 25 ное 2006, 17:15
Пол: мъж
Кара: С5 2006г комби 2.2 170кс; Ксантия 2001 2.0хди 90
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от ITEV » 13 фев 2018, 12:08

:offtopic: Много се извинявам на автора на темата, но искам да питам нещо от чисто любопитство, без никакво заяждане.
Заслужава ли си целият масраф? :skratch:
Аз преправях ксантията от автоматична на ръчна ск. кутия и си спомням, че беше екшън. Добре, че имаше наличен донор...
Another world is possible, защото когато Парите са всичко, всичко друго е нищо!
"Ние като нация търпим ежедневно, почти ежечасно да бъдем тероризирани от нагли шофьори, с арогантно поведение, със скъпи автомобили и с чувство за безнаказаност, които погазват правилата за движение по пътищата."
Димитър Илиев


Автор на темата
BVelinov
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 10 фев 2018, 19:37
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0 HDI

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от BVelinov » 13 фев 2018, 15:14

@l.petrovv - Благодаря за обратната връзка. Със сигурност ще се свържа с човека. Случайно да знаеш какъв е никнейма му във форума на Пежо?

@ITEV - колега, много е относително. При конкретна ситуация може много да си заслужава и масрафа и времето,труда, нервите. В друга ситуация, може да се окаже неоправдан разход, както и изгубено време и нерви. Искам да преценя сам за себе си дали си заслужава съотношението крайна цена/краен резултат при варианта със смяна на дирекция, тъй като се натъкнах на изключително добър английски екземпляр. За това и отворих темата - ще бъде голям плюс за мен, ако открия човек, който вече е преминал през процедурата и може да сподели знания и опит. Реално, това ще бъде ключово за мен при евентуално подхващане на това начинание.

Поздрави!

Потребителски аватар

ITEV
 
 
Мнения: 2352
Регистриран: 25 ное 2006, 17:15
Пол: мъж
Кара: С5 2006г комби 2.2 170кс; Ксантия 2001 2.0хди 90
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от ITEV » 13 фев 2018, 22:15

:evala ta bre:
Another world is possible, защото когато Парите са всичко, всичко друго е нищо!
"Ние като нация търпим ежедневно, почти ежечасно да бъдем тероризирани от нагли шофьори, с арогантно поведение, със скъпи автомобили и с чувство за безнаказаност, които погазват правилата за движение по пътищата."
Димитър Илиев


l.petrovv
 
 
Мнения: 277
Регистриран: 14 ное 2013, 11:15
Кара: Citroen C5 II 3.0 V6, Преди това Citroen C5 II 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от l.petrovv » 15 фев 2018, 00:01

Нямам идея за ник-а му. Потърси тук телефона му, ако не пиши ми на лично ще ти го дам.

@ITEV- заслужава си за кола на малко км, купена от теб на търг и докарана на ход. Цялато упражнение има смисъл при автомобили над 15к лв. и е правено не веднъж. На Златин 407-ците му излизаха по 4000-5000 лв. да ги докара до бг. За 2-3 дни ги обръща и я продаваше по 10-11к лв. Колите наистина бяха на малко км.

Потребителски аватар

stargate
 
 
Мнения: 308
Регистриран: 10 апр 2012, 20:45
Пол: мъж
Кара: C5-II 2.0i 16V 2005г. ГИ BRC
Местоположение: Плевен

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от stargate » 19 фев 2018, 18:50

Аз съм помагал на брат ми да обърне 3-4 БМВ-та и трябва да ти кажа че разправията е голяма, не става за няколко дни и най- голямата врътня е удължаването на кабелите, там бяха към 300 спойки, не всичко става както ти се иска и после винаги ще си знаеш за кусура, особено като го правиш за първи път е като да играеш на сляпа баба. Форумът на БМВ е малко по-разработен и въпреки това не става всичко както ти се иска, части там е по-лесно, че много ги обръщат и в повечето морги имат готови комплекти за обръщане, но при ситроените не е така, скъпи са и ги намираш на разхвърляно, и все пак ако го обръщаш за тебе си заслужава, защото можеш да направиш компромис с много неща като предните седалки, предни кори и външна ключалка, подлакътник, лоста на ръчната и др., но ако е за продан всичко трябва да е езчистено за да не си личи, че е обръщана, а това струва пари и се доближаваш до най-евтините италианки и ти остава само главоболието

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4051
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от liuliu » 19 фев 2018, 19:44

Ако колата ти стъпи 3-4000 лв. с докарването и ти вземат 2-3000 лв. за обръщане (с всичко) според мен си заслужава. Нагоре вече е безсмислено.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.


Димитър_Горанчев
Нов потребител
Мнения: 17
Регистриран: 31 мар 2017, 00:20
Пол: мъж
Кара: Citroen saxo 1.4 vts
Местоположение: Шумен

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от Димитър_Горанчев » 23 май 2020, 20:13

Здравейте,да възтановя темата ,и на мен ми предстои филма,някой ако е минавал през това да каже на ц5 кабелите удължавар ли се защото забелязвам че ръчката за предния капак и бушониерата са си от ляво ,другото което ме интересува е при смяна на тъблото кутията на парното ще пречи ли или и тя трябва са се сменя и всякаква друга светлина в тунела ще ми е адски полезна


П.с До колегата който пита за масрафа ,купих колата за 500 паунда ,с повреда в турбото и компютъра ,дадох за ремонт 680 сиреч 1180 паунда ,от познати знам пе пътя до България ще ми седне на 600 паунда което в лева става 3800 лв ,и 1000 лв грубо да я преработя 4800 ,ако е 2 хил лв прееаботката 5800 ,в цената на ремонта тук в англия влизат ,нов егр клапан филтри масла ,водна помпа и ролки ,нов компютър (с подарък 2-ри ключ) ново турбо (вярно китайче но за сега ми служи вярно вече 1400 км ) и най важното нов дпф- на уалкър с евро норма 4 ,за 5800 10 годишна кола смятам че си е добър масраф

Потребителски аватар

vkk
 
 
Мнения: 317
Регистриран: 22 ное 2018, 08:34
Кара: C4 1.6i 109hp petrol

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от vkk » 23 май 2020, 20:41

Винаги съм се чудел колко смел трябва да е човек, за да подкара кола с преправян волан, рейка, спирачки и инсталация от напълно анонимен човек с неустановена квалификация в нелегален гараж. Явно масрафът си е голяма мотивация.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1685
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от Rumen.Georgiev » 23 май 2020, 21:04

Не е толкова страшно. въпроса е да се намерят всички необходими части и останалото е време и труд. Има коли при които купето е универсално и всички отвори и стойки са на лице. Там става лесно, но има и такива при които купетата са ляво и дясно - там вече е танц със саби. Затова е интересно какво е купето на въпросната кола.
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

crazyfen
 
 
Мнения: 547
Регистриран: 28 дек 2008, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2.0 HDI 140 и 163 кончета
Местоположение: София

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от crazyfen » 23 май 2020, 22:46

:hihihi: :hihihi: :tupo:
Чета и се смея... Аз пък се чудя проблем е, че е била с десен волан, но не е проблем, че вместо на 120,000км е на 520,000км. "нов внос" напудрена, излъскана, удавяна, удряна и куп други неща. :D Колега добре дошъл. Пътя от ЮК до София ти е до 300-400 паунда макс. Едната я взех за £300 а вложих 200 за части и ремонт и преглед тоест 500 1200лв за 10г кола...
Упомена! Одере! Сдържам! Учуден! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс!


member01
Редовен
Мнения: 53
Регистриран: 10 май 2020, 23:48
Пол: мъж
Кара: xantia

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от member01 » 27 май 2020, 00:17

crazyfen написа:
23 май 2020, 22:46
:hihihi: :hihihi: :tupo:
Чета и се смея... Аз пък се чудя проблем е, че е била с десен волан, но не е проблем, че вместо на 120,000км е на 520,000км. "нов внос" напудрена, излъскана, удавяна, удряна и куп други неща. :D Колега добре дошъл. Пътя от ЮК до София ти е до 300-400 паунда макс. Едната я взех за £300 а вложих 200 за части и ремонт и преглед тоест 500 1200лв за 10г кола...
Аз пък се хиля на недоумиците ти,прощавай. Обратно ориентираните, лево движещите се имам навпредвид, и особенно англичани които пък хич не са ми на почит. Ингилизките коли са на относително малко километри, но за сметка на това бая ръждиви! Резбите се късат. Иначе са напудрени! Лъскави! Според мен не си заслужава!

На линия
Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4809
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от ivo-zx » 27 май 2020, 00:54

Не знам какво си мислите че е масраф, ама това значи разход, голям масраф - голям разход, който обикновено не си струва.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Потребителски аватар

crazyfen
 
 
Мнения: 547
Регистриран: 28 дек 2008, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2.0 HDI 140 и 163 кончета
Местоположение: София

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от crazyfen » 27 май 2020, 10:50

Кое не си струва? Обоснови се. Аз пак ще дам пример. 10г кола, кожен салон, навигация, малко км, пълна сервизна история купува се за £300. Слагат се още 150-200 за ремонт- 500 (1100-1200лв.) Ръждива ти е главата на тебе... Решаваш да я закараш в България още 500 £ - 1200лв искаш да си я обърнеш - 2000лв. Грубо казано тази кола стъпва на 5,000лв Аз 10 годишен курник с навигация, кожен салон и тем подобни не мога да намерия из обявите освен, ако не е размазан... Най- евтината ц5х7 преди време беше 7,000лв и то 2008ма и толкова измъчена милата... Поне на 500,000км беше. И колко мислите, че струва тази кола в Италия? 500 евро макс. Та какво става накрая излиза, че кола деснячка е по- добре от, кола с ляв волан, която е измъчена тотално.. Продължавайте да се заяждате и да си вярвате, а дори не сте пресичали границите на държавата
Упомена! Одере! Сдържам! Учуден! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс!

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1685
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от Rumen.Georgiev » 27 май 2020, 18:17

За 2000лв. бих ти обърнал волана само на мотопед :wink: А C5 X7 :ti ma prebi: :amii:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

crazyfen
 
 
Мнения: 547
Регистриран: 28 дек 2008, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2.0 HDI 140 и 163 кончета
Местоположение: София

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от crazyfen » 27 май 2020, 19:39

:D :D ама защо пишете, като не сте наясно с нещата? :hmm:
Упомена! Одере! Сдържам! Учуден! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс!

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4051
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от liuliu » 28 май 2020, 02:26

А какво общо имат италианки на по 500 к. км. с темата за обръщането?
И мога да ти кажа, че 99 % от хората във форума са за забрана за шофиране на коли с десен волан в България.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

crazyfen
 
 
Мнения: 547
Регистриран: 28 дек 2008, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2.0 HDI 140 и 163 кончета
Местоположение: София

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от crazyfen » 28 май 2020, 09:49

Пак не разбирам. Искате забрана за десни волани и обръщани коли? Ама сте ок с върнатите километри и взетите за жълти стотинки коли, напудрени и китосани продаващи се тук на цената на две с десен волан? Удавена и с върнати км. италианка може, англичанка с изгърмяло турбо, реални км, и сервизна история и обърнат волан не може? :tupo: Или сте прекалено ограничени и тесногръди или просто опира до типичното балканско мислене и завист. В една мъничка България искали да ги забранят, а защо пък в Англия не забранят износа и регистрацията на коли с ляв волан?
Упомена! Одере! Сдържам! Учуден! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс!

Потребителски аватар

vkk
 
 
Мнения: 317
Регистриран: 22 ное 2018, 08:34
Кара: C4 1.6i 109hp petrol

Re: Ситроен С5 2.0 HDI 2008 - смяна на дирекция

Мнение от vkk » 28 май 2020, 14:09

Моята 15-годишна кола миналата седмица навърши 140 000км и никак не е от Англия.
Тези 10 годишни коли на 500 000км от Италия изглежда са чудесна далавера - може да се кандидатства с тях за Рекордите на Гинес.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simeca и 1 гост