ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Палене С5 2.0ХДИ 138

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 183
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 14 яну 2019, 10:52

daniel cvetkof написа:
14 яну 2019, 10:35
На моя Ситроен имах подобни признаци-свещи изправни,АБ в кондиция,мехурчета -нет.
След третиране с добавка на Бардал за почистване на дюзи нещата си дойдоха на място.
Какво значи АБ ?
И след Бардал-а започна да пали ли ?
Извинявай колега, ама не си описал случката много разбираемо :skratch: .

Потребителски аватар

Автор на темата
daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1248
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от daniel cvetkof » 14 яну 2019, 10:58

Ами тя темата е за палене на 2.0 хди 138,та ставаше въпрос за по тежко палене и изпушване на сив пушек първоначално.
АБ-акумулаторна батерия.
АБ е оригинална от АМК в гаранция.
Колата е на 166 000 реални.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1321
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Mitko64 » 14 яну 2019, 21:37

Jovani написа:
13 яну 2019, 22:43
Значи имам наблюдения от моята когато беше до 5 години - палеше по всяко време и на всякакви температури, след това започна едно замислене и тропане и пушеци и т.н. И с нов и със стар акумулатор . просто докато има мехурчета във прозрачната тръба м/у филтъра и помпата няма нормално палене и равномерна работа. Не е проблен само на Сименс-а и БОШ със въздух е така, но на 2,2 примерно има подкачваща помпа и не се усеща
Ванка,на Ксантията ми 2,1TD докато беше при мен 11г. ВИНАГИ е имало балончета м/у филтъра и помпата. И преди палене ако напомпам с крушата и да не помпам, по време на работа на двигателя балончетата си "тичаха" по маркуча. Нямам обяснение,но това е факт. :amii:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nelsky и 0 госта