ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Палене С5 2.0ХДИ 138

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1343
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Mitko64 » 01 дек 2018, 21:20

Днес при -3 запали от 6-тия път,ебаси. Пали си нормално и тъкмо да "захапе" и гасне,не е правил досега така. Вчера беше -10 ,никакви ядове ,запали"чакмак" от първия път. :ochki: Вторник говорих с майстора ми да смени свещите,със сигурност имах две изгорели ,може би и трета да е вече.
Ще сменя и корпуса на горивния филтър,че лятото ми окъси подгрева и ми изписа ,че има вода във филтъра,така и не намерих време досега да го сменя :oops: Някой знае ли,така за обща култура,кога и как работи този подгрев?
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли

Потребителски аватар

Автор на темата
daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1339
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi,207 1.6hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от daniel cvetkof » 01 дек 2018, 22:05

На моя С5 ми проби капака на филтъра подгрева на нафтата.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 234
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 01 дек 2018, 22:40

По-назад в темата е описано за подгрева, но не мисля, че е в него проблема.
Нашия е с изрядни свещи и реле, чакам доста след като изгасне лампата, уж като изгасне релето и пак трудно.
Не мисля, че е от това, защото на другата кола с 5 от 6 изгорели свещи палеше при доооста по-ниски температури.
Да подгрева оказва влияние, но не толкова голямо според мен, както казах при другата кола палеше, но играеха оборотите и пушеше.
Утре ще напомпя крушата и ще гледам за балончета.


Zygot
Нов потребител
Мнения: 29
Регистриран: 29 яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Zygot » 09 яну 2019, 10:18

Моя С5 2.0hdi започна да пали по подобен начин. При -5°С върти 5-6 пъти преди да запали при двойно подгряване.
Отворих капака и напомпих крушата, но няма никакъв ефект балончета не се виждат.
Подгревните свети ще проверя, но ме съмняват оригиналните са ,а колата е на 40к км.

Потребителски аватар

Автор на темата
daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1339
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi,207 1.6hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от daniel cvetkof » 09 яну 2019, 10:20

С тоя калпав Сименс са развалили иначе хубавия мотор.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 234
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 09 яну 2019, 20:01

Аз като напомпя с крушата и пали от първия път без много въртене, но онзи ден беше много студено и като запали и гасне, не държи обороти, та се наложи да повъртя.

Потребителски аватар

eras3r
 
 
Мнения: 172
Регистриран: 23 юли 2018, 09:28
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 Tourer 2.0HDi 163hp. 2014г.
Местоположение: София

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от eras3r » 10 яну 2019, 08:43

Във фейсбук се дискутираше този проблем, ще го напиша и тук (не знам дали е писано по назада в темата)
Та...
1. хубаво е да се сложи възвратен клапан преди крушата (ако има мехурчета)
2. Сутрин рано преди да запалите отворете капачката на резервоара, ако чуете 'клокотене' значи трябва да се прочистят каналчетата или да се пробие малка дупка на капачката на резервоара.
3. Ако горните 2 не помагат - лошо :)
Брички.ком:
VW Passat B4 (комби): 2.0GTI 16V 150hp.
VW Polo N1: 1.9D 63hp. :ti ma prebi:
Peugeot 307SW: 1.6HDi 110hp.
Peugeot 407SW: 2.0HDi 136hp.
Сегашна: Citroen C5 X7 Tourer 2.0HDi 163hp.


Jovani
 
 
Мнения: 3545
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Jovani » 10 яну 2019, 10:21

1. това добре, ама с тия пласмасови горивопроводи е криво. Освен това в крушата има клапан, но явно спира да работи.
2. ок, ама то всеки ден да отваряш/затваряш. В капачката си има клапани, да се смени евентуално, но моята е с ключ. Времето не е подходящо за ръчкане по тънки пластмасови тръбички
3. то и сега е лошо
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

eras3r
 
 
Мнения: 172
Регистриран: 23 юли 2018, 09:28
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 Tourer 2.0HDi 163hp. 2014г.
Местоположение: София

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от eras3r » 10 яну 2019, 14:24

Е то само веднъж ще отвориш да видиш дали издава някакъв звук. Ако издава, ще знаеш от къде да почнеш като се стопли
Брички.ком:
VW Passat B4 (комби): 2.0GTI 16V 150hp.
VW Polo N1: 1.9D 63hp. :ti ma prebi:
Peugeot 307SW: 1.6HDi 110hp.
Peugeot 407SW: 2.0HDi 136hp.
Сегашна: Citroen C5 X7 Tourer 2.0HDi 163hp.


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 234
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 13 яну 2019, 10:08

А сутрин преди да отворим капачката на резервоара, трябва ли да е пълен примерно, или е желателно горивото да е малко за да се хване проблема ?
Предполагам, ако е от капачката може да се смени направо с нова, стига цената да е разумна.
Кои каналчета трябва да се прочистят ?


kin_69
 
 
Мнения: 581
Регистриран: 22 окт 2004, 12:39
Пол: мъж
Кара: C5 X7 Tourer 2.2 HDI 150 kW.
Местоположение: гр. Попово

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от kin_69 » 13 яну 2019, 12:05

Salih Kurtov написа:
13 яну 2019, 10:08
Кои каналчета трябва да се прочистят ?
Най-вероятно става дума за това:
Rezervoar.png
На всички е идентично.


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 234
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 13 яну 2019, 12:11

Утре сутринта ще пробвам.
Ако запали лесно с махната капачка на резервоара и без да помпя крушата, значи е ясно, но не ми се вярва от там да е проблема.
Крушата разваля ли се, като се ползва често ?


tecky81
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 25 апр 2011, 19:21
Кара: C5
Местоположение: София

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от tecky81 » 13 яну 2019, 12:28

Пичове, аз знам от Ясен че е от дюзите, ако са Сименс.

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар

Автор на темата
daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1339
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi,207 1.6hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от daniel cvetkof » 13 яну 2019, 17:48

Не е от капачката сам ще се увериш.
Просто скарана горивна система.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 234
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 13 яну 2019, 18:55

Аз си мисля, че ако е от горивната система тая кола няма да пали на студено, дори когато е нова.
А проблема се проявява след няколко години.
Баща ми каза, че на негов приятел Опел-а не можел да пали в студа и като сменил човека крушата(този Опел също имал круша) и си решил проблема.
Та щом Jovani каза, че има клапан в крушата, според мен този клапан не си върши работата и от там пада налягането на горивото.
Аз напомпя ли с крушата пали веднага.
Утре ще пробвам с капачката, както казах, дали ще чуя клокотене. В момента колата е близо с половин резервоар гориво.
Някой мерил ли е компресията на такъв двигател, който има проблеми с паленето ?

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1343
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Mitko64 » 13 яну 2019, 20:00

Колега,не се паникьосвай ! Щом като напомпаш от крушата пали веднага ,ти сам си намерил причината. Какви дюзи ,какви сименси-абсолютни глупости. Аз също имах проблем с паленето -три свещи изгорели,сменени и четирите ,оня ден тук беше -16 гр.,пали без ядове. :evala:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1928
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от mIRIx » 13 яну 2019, 21:28

Фордовете със същия мотор нямат и круша! Няма да казвам при смяна на горивен филтър как се пали после :lialia: . За мен както казва колегата кахъра е сименса. Пиезо дюзите са чувствителни, като слаб акумулатор на студа. Технологичен проблем. На топло пали да кажем 2-3 сек. за първи старт. На студено 4-5. Това е инизкарва облаче бял пушек.
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка


Jovani
 
 
Мнения: 3545
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Jovani » 13 яну 2019, 22:43

Значи имам наблюдения от моята когато беше до 5 години - палеше по всяко време и на всякакви температури, след това започна едно замислене и тропане и пушеци и т.н. И с нов и със стар акумулатор . просто докато има мехурчета във прозрачната тръба м/у филтъра и помпата няма нормално палене и равномерна работа. Не е проблен само на Сименс-а и БОШ със въздух е така, но на 2,2 примерно има подкачваща помпа и не се усеща
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 234
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от Salih Kurtov » 14 яну 2019, 09:47

Преди малко отворих резервоара и нищо не чух.
Върху тръбичката след горивния филтър има някакъв кожух и само леко като дръпнах видях едно малко балонче, а надолу какво има не знам.

Потребителски аватар

Автор на темата
daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1339
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi,207 1.6hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: Палене С5 2.0ХДИ 138

Мнение от daniel cvetkof » 14 яну 2019, 10:35

На моя Ситроен имах подобни признаци-свещи изправни,АБ в кондиция,мехурчета -нет.
След третиране с добавка на Бардал за почистване на дюзи нещата си дойдоха на място.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост