ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двигател

Аватар

Автор на темата
viz69
 
 
Мнения: 801
Регистриран на: 20 Мар 2008, 21:39
Кара: Xantia 2.0 16v Exclusive 30.03.1993г 152кс ГИ Фобос Форд Транзит Конект 2014г.BMW 318IS Peugeot 306
Местоположение: София

Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двигател

Мнение от viz69 » 23 Мар 2014, 10:36

Днес ми се случи нещо странно с Ксантията от профила хидроактив без антисинк.Спирам на бензиностанцията, гася двигателя и колата рязко и с удар пропадна в долно сервизно положение. Заредих, запалих я и веднага се вдигна. По късно я пробвах гасих, палих с и без натисната спирачка, ситроаеробика реагира нормално, вози нормално.Няма течове.Не го направи повече.Не намерих нищо писано с подобни симптоми.

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk
They Shoot
Horses, Don't They?

Это свободный форум и тут никто никому ничего не должен!

Аватар

dhv
 
 
Мнения: 794
Регистриран на: 29 Апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от dhv » 23 Мар 2014, 19:06

Това става при внезапно отваряне на клапана на хидрактива, когато е бил заседнал затворен по някаква причина. Бил си в твърд режим дотогава, и после внезапно е решил да заработи. В централната сфера няма никакво налягане, и резултата е изсипване на задницата.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5420
Регистриран на: 28 Юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw,черен металик, за жената Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Горна Оряховица, България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от hristoxm » 23 Мар 2014, 20:12

Как така хидрактив без антисинк? Нещо не ми се вързва. Сигурен ли си 100%? :ochki:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Кара ексклузивен ХМ, черен металик 2,5 ТD и за жената едно Picasso 2.0 HDI

Аватар

Автор на темата
viz69
 
 
Мнения: 801
Регистриран на: 20 Мар 2008, 21:39
Кара: Xantia 2.0 16v Exclusive 30.03.1993г 152кс ГИ Фобос Форд Транзит Конект 2014г.BMW 318IS Peugeot 306
Местоположение: София

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от viz69 » 24 Мар 2014, 08:14

dhv като се замисля май е така.Лошото е, че нямам идея кой клапан ми върти номера. Май ще се разделяме с хидроактива, приготвил съм му две предни сфери остана да намеря и задни.
hristoxm написа:Как така хидрактив без антисинк? Нещо не ми се вързва. Сигурен ли си 100%? :ochki:
Абсолютно сигурен.
They Shoot
Horses, Don't They?

Это свободный форум и тут никто никому ничего не должен!

Аватар

dhv
 
 
Мнения: 794
Регистриран на: 29 Апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от dhv » 24 Мар 2014, 13:42

Има, да. Първите Ксантии нямат антисинк, от 1993-та. И моят ХМ от 1991-ва е хидрактив и без антисинк.

Не е нужно да отписваш веднага хидрактива. Моят беше (уж) умрял, оказа се че само с нов диод за левче клапана си работи вече четвърта година.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Аватар

Автор на темата
viz69
 
 
Мнения: 801
Регистриран на: 20 Мар 2008, 21:39
Кара: Xantia 2.0 16v Exclusive 30.03.1993г 152кс ГИ Фобос Форд Транзит Конект 2014г.BMW 318IS Peugeot 306
Местоположение: София

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от viz69 » 24 Мар 2014, 19:56

Не са диодите. Иглите не затварят добре.Оттам и по-честото "цъкане", централната сфера е добре.С предния си играхме без дълготраен ефект.
They Shoot
Horses, Don't They?

Это свободный форум и тут никто никому ничего не должен!

Аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5420
Регистриран на: 28 Юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw,черен металик, за жената Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Горна Оряховица, България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от hristoxm » 25 Мар 2014, 08:56

:idea: Иглите може да се напаснат чрез притриване, но трябва да се разглоби и хидравличната част на клапана, да се почисти, защото се образуват наклепи и може да задържа и да се сменят “О“ пръстените! Всичко това дава резултат и системата, след такава интервенция, работи без проблем.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Кара ексклузивен ХМ, черен металик 2,5 ТD и за жената едно Picasso 2.0 HDI


Jovani
 
 
Мнения: 3430
Регистриран на: 08 Дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от Jovani » 25 Мар 2014, 10:17

Biterman (и не само) не се е оплаквал откакто му ги оправихме viewtopic.php?p=331158#p331158 . Разглобяване, притриване, нова цедка, задължително нови О-пръстени и проба със спазване на полярността
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1700
Регистриран на: 31 Дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от Rumen.Georgiev » 25 Мар 2014, 10:31

Бе то и тока може да се е заплеснал някъде и като е треснал вратата на бензиностанциата да се е осъферил :skratch:
Хубаво е да се види на лексия какви грешки има на хидроактива.
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Аватар

dhv
 
 
Мнения: 794
Регистриран на: 29 Апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от dhv » 25 Мар 2014, 12:13

Има и една букса отдолу под колата, която с течение на времето се превръща в изолатор :amii: . Моята Наско я премахна, както и на много други ХМ-и. Беше станала изцяло зелена, май нямаше останал метал...
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта