Виене на ниски обороти, да ли тръгнало турбото?

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko


Автор на темата
hihklm
Нов потребител
Мнения: 18
Регистриран на: 23 юни 2009, 16:03
Кара: Ситроен c5 - 2.0 HDI Exclusive - 138 к.с.- 2005:Пежо 405 1.9 SRI
Местоположение: Разград

Виене на ниски обороти, да ли тръгнало турбото?

Мнение от hihklm » 31 авг 2013, 19:10

Здравейте колеги,
от две седмици започнах да чувам виене на ниски обороти - 1000 до 2000 оборота и обратно на скорост без газ , като падат оборотите.Няма проблем с мощността, не пуши.В сервиза на Пежо ( няма при нас на Ситроен ) я караха, погледнаха и казаха турбото е тръгнало, да я карам така, ще ми струвало много за разглобяване и диагностика кое по-точно е.С тяхната програма няма грешки.Смениха маслото и филтрите, сложиха добавка " Турбо протект " . Никакво подобрение.Масло бе на 14000 км. - 1г.1м. - добро - по тяхна оценка без загуби.( смената е пак при тях предната година - каквото трябва - Тотал ). Преди месец доляха 1л. Еолис - беше под мин. и даваше грешка ( оттогава са минати над 2000км ) Между впрочем - видяха , че нямам стоп светлини. Смениха стоп машинката - появиха се.Преди излизаше и грешка при включване регулатора на скороста,явно взема сигнал от стоп машинката.Сега работи( вече ще знам като откаже че нямам и стоп светлини.И други са писали за стоп машинкат, но аз сега го прочетох, а не преди месец като се появи грешката за регулатора.Явно това изписва при дефектна СТОП машинка " Speed control system fault " и то ако си включиш регулатора на скорост ( абе от толкова електроника не се обажда като изгори крушка на стоповете или ги няма изобщо.Но това е между другото. Изчетох всички теми за турбо във форума , не срещнах нещо писано за подобен проблем.Май тряба да се ходи до Варна , гледам има сервиз за турбини до МЕИ-то.Някой посещавал го? Да каже мнение за там.
Благодаря Ви предварително


Jovani
 
 
Мнения: 3250
Регистриран на: 08 дек 2004, 18:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Jovani » 31 авг 2013, 21:17

Преди да се бъркаш надълбоко в джоба, провери следното: маркуча "С" дали не е прерязан от скобите, винтовите скоби на маркучите А и В дали са стегнати, интеркулера за омасляване където сочат стрелките. От тези места може да се чува без да е проблем. Другото е откъм мека връзка на кюнците.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника


Автор на темата
hihklm
Нов потребител
Мнения: 18
Регистриран на: 23 юни 2009, 16:03
Кара: Ситроен c5 - 2.0 HDI Exclusive - 138 к.с.- 2005:Пежо 405 1.9 SRI
Местоположение: Разград

Мнение от hihklm » 01 ное 2013, 20:19

Благодаря ти за насоките.Днес проверих след интеркулера и тази на байпаса му ( свалих, огледах хубаво, няма спукано.Леко са омаслени отвътре, не знам дали е нормално.) Другите връзки преди кулера трябва сваляне на корите отдолу.Ще продължа с проверките.До тук няма промяна.Силно се надявам да излезе о хлабави връзки.

..::[ Редакция (01 Ное 2013, 20:19)

Здравейте, проблема решен с ремонт на турбината във Варна - Унитех ЕООД.Смяна вал, ремонтен комплек+ труд - 800лв.

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1717
Регистриран на: 29 дек 2011, 12:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 01 ное 2013, 21:10

По добре да беше взел на старо.Аз си мислех и че на мен ми е сдало багажа турбото, но се оказа гарнитура между две свързки.
Намерих едно турбо от английска C5 внесена и пусната на части на 70000км за 180лв, но така си остана.За свързките ми взеха 140лв
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост