ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

СЪЕДИНИТЕЛ Ц5

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko

Потребителски аватар

veseltip
 
 
Мнения: 615
Регистриран: 25 юли 2012, 10:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0HDi 109к.с. 2003г ; Peugeot 307 1.6I без газ и Renault 19 Chamade 1.7 GTS 75к.с. 92г. без АГУ
Местоположение: Варна, по-рядко Дупница

Re: СЪЕДИНИТЕЛ Ц5

Мнение от veseltip » 12 юли 2014, 08:34

Спрял съм се и аз на Лук и засега уж няма да сменям маховика. Но като се свали кутията ще дойде видов ден.. :amii: Ако не е тайна каква цифра ти обявиха за смяна в АМК? :)
Когато си мъртъв, ти не знаеш, че си мъртъв. Трудно е само за другите.
Същото е и когато си тъп. :kukuku:

Потребителски аватар

brat_John
 
 
Мнения: 913
Регистриран: 18 сеп 2009, 23:50
Пол: мъж
Кара: C5 BERLINE 5PTES 2.0 HDI 2001г.
Местоположение: Русе

Мнение от brat_John » 12 юли 2014, 18:24

По някаква промоция тогава платих към 180 лв. за работа... Тук има подробности за цените тогава.
На четири колела се вози тялото, душата... на две!

Потребителски аватар

veseltip
 
 
Мнения: 615
Регистриран: 25 юли 2012, 10:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0HDi 109к.с. 2003г ; Peugeot 307 1.6I без газ и Renault 19 Chamade 1.7 GTS 75к.с. 92г. без АГУ
Местоположение: Варна, по-рядко Дупница

Мнение от veseltip » 12 юли 2014, 20:59

Почти няма изменение в цените +-7 лева. :) Значи като го поръчам до 10тина дни идва от този сайт нали? :)
Когато си мъртъв, ти не знаеш, че си мъртъв. Трудно е само за другите.
Същото е и когато си тъп. :kukuku:

Потребителски аватар

brat_John
 
 
Мнения: 913
Регистриран: 18 сеп 2009, 23:50
Пол: мъж
Кара: C5 BERLINE 5PTES 2.0 HDI 2001г.
Местоположение: Русе

Мнение от brat_John » 12 юли 2014, 21:19

Да за 10-тина дни беше при мен. Проблемът беше, че автомобила стоя две седмици изтърбушен на повдигача, защото първо го отвориха и след като се видя кое на къде е тогава поръчвах. Благодаря на момчетата от АМК тогава, че ме изтърпяха.
Като смъкнете съединителя профилактично смени и семерината на коляновия вал.
На четири колела се вози тялото, душата... на две!

Потребителски аватар

veseltip
 
 
Мнения: 615
Регистриран: 25 юли 2012, 10:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0HDi 109к.с. 2003г ; Peugeot 307 1.6I без газ и Renault 19 Chamade 1.7 GTS 75к.с. 92г. без АГУ
Местоположение: Варна, по-рядко Дупница

Мнение от veseltip » 12 юли 2014, 21:28

Понеже гледам че тънката доставка важи за над 300 лева, да не вземат да ме одерат от доставка заради 60 лева... или дето се вика проба-грешка. :D Иначе аз моята не я карам, откакто чух лагера почива пред блока, за да не придобият груб вид нещата :( Когато набавя части и т.н вече ще търся майстор.. :ochki:
Когато си мъртъв, ти не знаеш, че си мъртъв. Трудно е само за другите.
Същото е и когато си тъп. :kukuku:

Потребителски аватар

veseltip
 
 
Мнения: 615
Регистриран: 25 юли 2012, 10:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0HDi 109к.с. 2003г ; Peugeot 307 1.6I без газ и Renault 19 Chamade 1.7 GTS 75к.с. 92г. без АГУ
Местоположение: Варна, по-рядко Дупница

Мнение от veseltip » 18 юли 2014, 20:15

Преди малко пристигна съединителя от Франция и след като го отворих ми стана някакси малко странно да видя как притискателя и феродовия диск са разделени само от едно картонче, а аксиалния лагер се дрънка свободно из кутията.. Мислех че поне ще са "облечени" в по едно найлонче! Всички ли са така или.. :skratch:

Sent from my Samsung Galaxy Note II using Tapatalk HD
Прикачени файлове
uploadfromtaptalk1405703481337.jpg
uploadfromtaptalk1405703465431.jpg
Когато си мъртъв, ти не знаеш, че си мъртъв. Трудно е само за другите.
Същото е и когато си тъп. :kukuku:


Jovani
 
 
Мнения: 3465
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Jovani » 18 юли 2014, 21:06

brat_John написа:... профилактично смени и семерината на коляновия вал.

Ако има теч, смяната на семеринга почти не помага (собствен опит) Във петата на последния лагер има едни "масури" 13 на снимката, които са на практика спирачката за маслото
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

nord_west
 
 
Мнения: 1217
Регистриран: 23 май 2008, 03:56
Пол: мъж
Кара: C5II, 2.0i, 143cv
Местоположение: Враца

Мнение от nord_west » 18 юли 2014, 23:57

veseltip написа:Преди малко пристигна съединителя от Франция и след като го отворих ми стана някакси малко странно да видя как притискателя и феродовия диск са разделени само от едно картонче, а аксиалния лагер се дрънка свободно из кутията.. Мислех че поне ще са "облечени" в по едно найлонче! Всички ли са така или.. :skratch:
Моят бе на SACHS, дисковете бяха разделени с амбалажна хартия и на тях пишеше Valeo. Лагерът бе в найлоново пликче заедно с едно пакетче грес. Мислех и аз да взема на LUK, че е по-евтин, но ме отказа това Изображение :bigsmile:

Потребителски аватар

veseltip
 
 
Мнения: 615
Регистриран: 25 юли 2012, 10:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0HDi 109к.с. 2003г ; Peugeot 307 1.6I без газ и Renault 19 Chamade 1.7 GTS 75к.с. 92г. без АГУ
Местоположение: Варна, по-рядко Дупница

Мнение от veseltip » 19 юли 2014, 00:13

Ще си покаже след време. Изводите за марката за мен и вас, каквито и да са! :) :drink:
Когато си мъртъв, ти не знаеш, че си мъртъв. Трудно е само за другите.
Същото е и когато си тъп. :kukuku:

Потребителски аватар

nord_west
 
 
Мнения: 1217
Регистриран: 23 май 2008, 03:56
Пол: мъж
Кара: C5II, 2.0i, 143cv
Местоположение: Враца

Мнение от nord_west » 19 юли 2014, 19:29

Доста магазини за рез. части съм обиколил, тук в спанско, заради моята "убавица. Повечето пъти след работа и почти винаги засичам доставката на поръчките им и повечето части са на LUK, DAYCO и VALEO :wink:


robert_ratt
Нов потребител
Мнения: 47
Регистриран: 10 сеп 2017, 21:22
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 1.6 HDi 109 kc.

Мнение от robert_ratt » 18 ное 2017, 23:52

Здравейте искам да попитам доста по знаещите когато се сменя абсолютно целия комплект съединител може ли да ми кажете кой семеринги се сменят колко са и къде се намират. Ако нямам течове никъде от тях трябва ли да ги сменя колата е Citroen C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) хетчбек 09.2004 109 кс. Предварително ви благодаря.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4360
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 19 ное 2017, 13:54

Не ги барай. Служебните Тойоти ги отварят по няколко пъти, защото си правят експерименти с евтини семеринги, които протичат на следващия ден.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1778
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; Xsara TD Exclusive

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Stuman » 19 ное 2017, 17:13

Подкрепям мнението на колегата.
Ако пък много държиш да ги смениш, взимай САМО оригинални от АМК или СФА.

Sent from my PLK-L01 using Tapatalk



robert_ratt
Нов потребител
Мнения: 47
Регистриран: 10 сеп 2017, 21:22
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 1.6 HDi 109 kc.

Мнение от robert_ratt » 19 ное 2017, 17:40

Благодаря за мнението ви нямам никакви течове по семерингите няма да ги пипам тогава.

Потребителски аватар

TheReaper
 
 
Мнения: 418
Регистриран: 11 мар 2009, 21:31
Пол: мъж
Кара: C5 II 2.0 HDI 138, Xantia II 1.9 TD
Местоположение: София / Стара Загора

Мнение от TheReaper » 12 юни 2018, 22:27

Чувам разни шумове от известно време, но днес реших да тествам.
При поставен крак на съединителя се усещат вибрации в педала. Когато се натисне много леко и се задържи, започва силно чаткане откъм скоростната кутия. При натискане по-надолу вибрацията и чаткането изчезват. Не съм усещал приплъзване, но май вече на целия отбор му е време след малко над 210 хил. километра работа.

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk


LZ1MII


l.petrovv
 
 
Мнения: 253
Регистриран: 14 ное 2013, 11:15
Кара: Citroen C5 II 3.0 V6, Преди това Citroen C5 II 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от l.petrovv » 13 юни 2018, 23:28

Аксиален лагер, 210х км е приличен пробег. Тези имат проблем и със саморегулиращия механизъм, който трябва да компенсира износването на феродовия диск. Оправя се със смяна. Сменяй и маховика 90% е пътник и той.

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1327
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Mitko64 » 14 юни 2018, 22:57

Рапър,много правилно си се ориентирал в обстановката, но според мен нека се провери маховика , той не се износва току-така на 200000 км. :bravo:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли


ggergi
 
 
Мнения: 245
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Мнение от ggergi » 14 юни 2018, 23:17

При мен нямаше симптоми, но когато свалих кората под двигателя за смяна на масло всичко бе в стружки в зоната на съединителя. Къде се стреснах къде ме подкокоросаха и айде 1200 кинта за маховик,съединител и изключвател а работата от мене. Съединителят комплект беше като нов!! Старият маховик имаше луфт 6 зъба при допуск 9 и вече си имам резервен, но така и не разбрах откъде са стружките!! Най вероятно от демпфера. Работата е тегава но двама се оправят за ден.
Днес е вчерашното утре!


l.petrovv
 
 
Мнения: 253
Регистриран: 14 ное 2013, 11:15
Кара: Citroen C5 II 3.0 V6, Преди това Citroen C5 II 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от l.petrovv » 18 юни 2018, 10:02

Това за маховика при RHR го казвам от опит. 3-4 коли с такъв двигател покрай мен разбиват маховик на около 200к някой даже са на път отново да сменят при 370-380к вече.

Потребителски аватар

TheReaper
 
 
Мнения: 418
Регистриран: 11 мар 2009, 21:31
Пол: мъж
Кара: C5 II 2.0 HDI 138, Xantia II 1.9 TD
Местоположение: София / Стара Загора

Мнение от TheReaper » 29 юни 2018, 17:47

Здравейте и благодаря за отговорите.
Вече е сменен комплект съединител и маховик - тишина и много мазно зацепване. Много съм доволен от поведението на колата.

Ако броя правилно и при мен луфта при въртене е 6 зъба, но ако натиснеш малко по силно с ръка стигаш и до 9-тия. От друга страна луфт има и в останалите посоки и дрънка добре. Съединителя сякаш не е съвсем износен - има по милиметър до нитовете.
LZ1MII

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта