ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

масла, гуми, свещи, филтри, накладки ....

Модератор: DeMonev

Потребителски аватар

qko_mlqko
мътеница
Мнения: 1658
Регистриран: 07 дек 2008, 14:35
Кара: Xantia 1,9TD 1995та с 8 сфери и много зъл BX 4WD 1,9D произведен незнайно кога; Honda CB600F Hornet
Местоположение: Видин / София

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от qko_mlqko » 05 яну 2013, 13:24

Той отдавна го обърна на офтопик и заяждане... Но вече разбрах, че няма идея за какво става дума и затова се въздържам от писане в темата. Най- малкото той не пише по нея :coffee:
90 YEARS OF 'CRÉATIVE TECHNOLOGIE'

" Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "

Потребителски аватар

l_lazarov
 
 
Мнения: 1564
Регистриран: 04 окт 2004, 16:47
Кара: Египетско син C4 1.6 e-HDi, 115 hp, 2012 г. Преди: Xsara HDI 2.0 '02 110 hp AL4; ZX 1.6i, 90 hp, 1995 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от l_lazarov » 05 яну 2013, 21:52

:offtopic: Май сте забравили какво мрънкане беше за съединителя!? Сега е същото! :amii:
Днес е по-добре от утре, вчера - по-добре от днес!
Проверете преди да пишете!
Лентата е част от платно за движение!

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5338
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw,черен металик, за жената Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Горна Оряховица България

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от hristoxm » 05 яну 2013, 23:18

То ако беше само за съединителя....Ивчо с мед да го нахраниш, ама не е! :bigsmile:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Кара ексклузивен ХМ, черен металик 2,5 ТD и за жената едно Picasso 2.0 HDI

Потребителски аватар

ivo2
 
 
Мнения: 806
Регистриран: 10 ное 2008, 23:05
Пол: мъж
Кара: Citroen C-5 2006g. 2.0HDI 138cv AUDI a4 1.8 125cv.
Местоположение: España/Bulgaria

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от ivo2 » 06 яну 2013, 12:50

:offtopic: И к'во сега решихте задачата с маслото в горивото и почнахте мен?
Няма да ви се вържа .Хайде по добре пишете по темата ,какво масло колко да сипвате и т.н.
Бреееееей !

Потребителски аватар

brat_John
 
 
Мнения: 820
Регистриран: 18 сеп 2009, 23:50
Пол: мъж
Кара: C5 BERLINE 5PTES 2.0 HDI 2001г.
Местоположение: Русе

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от brat_John » 06 яну 2013, 15:53

:offtopic: Е като не те кефи темата защо продължаваш???
На четири колела се вози тялото, душата... на две!

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1216
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Mitko64 » 06 яну 2013, 21:02

:mrgreen: Просто ей , така , за спорта :coffee:
И да не съм съвсем :offtopic: аз не съм забелязал някакви подобрения по работата на двигателя сипвайки му масло 2Т :hmm: :ochki:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли


Генч
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 10 апр 2011, 08:17
Кара: Citroen XM 2.1 тд автоматик
Местоположение: София

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Генч » 02 фев 2013, 17:33

Здавейте,колеги и аз да споделя моите резултаати.Аз обаче си забърквам друга манджа,слагам 2мл на 1л нафта ацетон и половин литър 2т масло на един резервоар от 80л.Колата е озезаемо по пъргава и тиха,Хм 2.1тд автомат с гнп бош.Който има тази комбинация знае колко е шумно гнп-то,а по този начин мърка като хди.

Освен 2т масло аз слагам и ацетон и си е супер.Двигателя отихна а и дърпа осезаемо по добре.

lubitel - обединил съм двете мнения, съгласно правилата на форума.


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 258
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Salih Kurtov » 12 яну 2019, 16:30

Здравейте.
Какво двутактово масло ще препоръчате да слагам към дизела на C5 HDI с работещ ФАП филтър ?
Имам и друга дизелова кола и на нея слагам двутактово масло минерално Олрайт :mrgreen: , мисля че е руско, но при нея нямам филтър за твърди частици.
Поздрави.

Потребителски аватар

wbgenetic
 
 
Мнения: 902
Регистриран: 18 юли 2016, 22:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.2, Estate, 2005, ZF 4HP20 (проект "Корабът майка") || VF7RE4HXE76666728
Местоположение: София/Перник

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от wbgenetic » 12 яну 2019, 16:56

Генч написа:
02 фев 2013, 17:33
Здавейте,колеги и аз да споделя моите резултаати.Аз обаче си забърквам друга манджа,слагам 2мл на 1л нафта ацетон и половин литър 2т масло на един резервоар от 80л.Колата е озезаемо по пъргава и тиха,Хм 2.1тд автомат с гнп бош.Който има тази комбинация знае колко е шумно гнп-то,а по този начин мърка като хди.

Освен 2т масло аз слагам и ацетон и си е супер.Двигателя отихна а и дърпа осезаемо по добре.

lubitel - обединил съм двете мнения, съгласно правилата на форума.
Това за ацетона и аз съм го чел по чуждите форуми между другото ама така и не го пробвах ... Иначе от 2Т не виждам подобрение някакво реално ама от това което чета по-добре да си слагам :)
Лошото е, че ако така тръгна 0.5л 2Т, 200мл Ацетон, Бардал ... то накрая ще стане 50:50 добавки:гориво ;D

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2773
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: Peugeot 308SW 1.6 HDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Swartalf » 12 яну 2019, 18:05

На доста места пише, че дори бездимното 2Т масло прави нагар по дюзите при продължителна употреба. Аз понеже разлика с масло и без масло не усетих, просто спрях да слагам.
What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

Потребителски аватар

Ю.Вълчинов
 
 
Мнения: 754
Регистриран: 08 май 2011, 21:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia '96 1.8 16V
Местоположение: Sofia

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Ю.Вълчинов » 12 яну 2019, 18:17

А има ли въобще колеги тук, дето слагат от скъпия дизел за да изкажат мнения за него или реално е по добре да си сипваш от нормалния и да слагаш добавки?


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 258
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Salih Kurtov » 13 яну 2019, 10:12

Наистина ще е интересно някой да е слагал добавки, скъп дизел, или двутактово масло и да покаже, дали има разлика в процентите на дюзите с Лексия.
Аз доста се изкушавам да сложа двутактово масло на Ситроена, но нямам бездимно, а не искам да му слагам от руското, което не отговаря на никакви стандарти, защото е с ФАП.

Потребителски аватар

brat_John
 
 
Мнения: 820
Регистриран: 18 сеп 2009, 23:50
Пол: мъж
Кара: C5 BERLINE 5PTES 2.0 HDI 2001г.
Местоположение: Русе

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от brat_John » 13 яну 2019, 17:23

Аз пък направих следният експеримент: пътувах от Русе до Виена (през Румъния) и на тръгване заредих от Ромпетрол (в Русе) нормална нафта (те друга нямат), като добавих и съответното количество полусинтетично двутактово масло купено от Кауфланд (с тяхното лого). Колата вървеше добре, моторът беше тих и с един резервоар минах почти 1100км (по магистралите не съм я жалил). На връщане заредих Ultimate Diesel от бензиностанция на BP. Разлика във "вървенето" не установих и изминатото разстояние с един резервоар беше почти идентично на това изминато на отиване. Изводите оставям на вас!
P.S. От няколко месеца забелязах, че във всички филиали на Кауфланд в Русе спряха да продават масла! Цената на полусинтетичното двутактово масло беше много прилична - 8,50лв. за литър. Споделете от къде да търся заместител на прилична цена.
На четири колела се вози тялото, душата... на две!


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 258
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Salih Kurtov » 13 яну 2019, 19:01

Аз не очаквам да падне разхода с 5мл/л двутактово масло/дизел.
Но двигателя работи по-тихо, хората казват, че почиства и смазва горивната система, а също и почиства горивната камера.
Преди време гледах снимки на отворен дизелов двигател Мерцедес, който е каран с 2т масло в дизела и беше доста чисто. Ще се опитам да ги намеря.


loid
Новак
Мнения: 1
Регистриран: 15 сеп 2019, 21:55
Пол: мъж
Кара: Хюндай Санта фе 2009

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от loid » 15 сеп 2019, 22:38

Да се включа и аз, имам Хюндай Санта фе 2009 година, 2.2 CRDI, 155 коня. Двигателя в основата е на Италианската фирма VM. От три години ползвам редовно 2ТМ, на година и минавам около 20 000 километра. Слагал съм минерално и полусинтетика. От близо година ползвам PRISTA 2T EXTRA червено полусинтетика. В началото ползвах съотношението 5 грама на 1 литър нафта, след това минах на 500 милилитра на резервоар, а от близо два месеца 1 литър на резервоар. Резервоара по каталог е 75 литра, като го напълня до гърловината събира 80 литра нафта.
Много четях за тази процедура, много е писано в нета. Има и положителни и отрицателни мнения, но прави впечатления, че отрицателните са на хора никога не употребявали 2ТМ или ползвали еднократно минимално количество за кратко разстояние. Всички ползвали и в последствие ползващи са със суперлативи както и аз не правя изключение.
Пътувам много, и мога да заявя, че вследствие на употребата на двутактово масло:
- ДВГ работи много по меко, много по тихо, равномерно и минималните обороти на место паднаха с 2.5 единици.
- Двигателят стана по отзивчив и еластичен по време на път.
- Няма пушене от ауспосите.
- Има икономия на гориво.
- Смазва ГНП, дюзите, разпрашава по добре горивната смес в цилиндрите, създава по плътна горивовъздушната смес и не на последно място понижава детонациите.
- Компенсира липсата на сяра в нафтата която смазва триещите елементи в горивонагнетателната система.
Ползвайте само 2ТМ за скутери, мотоциклети, извънбордни двигатели и селскостопанска техника.
Откакто ползвам двутактово масло спрях всички други добавки, няма смисъл.
За съжаление има и много недоволни от употребата на 2ТМ на водачи на МПС с дизелови двигатели които пишат от фирмени офиси или магазини за добавки.
Лично аз направих своя избор за употреба на 2ТМ в нафтата и виждаики ползите ще слагам и за напред.

Никой по никакъв начин не ангажирам с мнението си. Изказвам мой лични наблюдения, придобити на практиката.

Поздрави. Жоро Сто...


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 258
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5 2.0 HDI 100kw FAP
Местоположение: Bulgaria

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от Salih Kurtov » 05 ное 2019, 14:47


Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1759
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от mIRIx » 05 ное 2019, 21:38

Който си плаща си плаща. Вече не може да вярваш на никой, а ти не си компетентен... До там ни докараха.
Салих не искам да обидя нито теб нито никой. Просто с разнообразни нАучнини изследвания,както доктоеите предписват хапове на фирмата която прави най много екскурзии.
За мое щастие във ВТ има една бензиностанция лики моли. Не правя реклама. Видях ромпетролски нафтовоз с румънска регистрация и слага добавки. Затова не слагам нищо. Похвалих собственика и му пожелах да не влоши качеството. Човека каза, че не може да си го позволи. Имал кредити. Таксисти учебни зареждат там, което е признак че горивото е добро.
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1218
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi,207 1.6hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: ЗА и ПРОТИВ двутактовото масло като добавка.

Мнение от daniel cvetkof » 08 ное 2019, 11:43

Ползвам БДЦ на Бардал от години и нямах оплаквания,продължава да се ползва на другите коли-207 1.6 хди и 4007 2.2 хди.
Сега минах на подобна добавка,но на FUCHS и има спад в разхода,но това е и след чипа та не е сигурно от какво е.
Тая новата добавка е по гъста от БДЦто .
Двутактово не съм ползвал никога.
А и маслото на мотора е на същата марка 5W30,разработено за моторите на ПСА,уж :wink:
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Консумативи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта