Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 22 Дек 2014, 01:15


Сподели темата: 




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 проблем с бензинова помпа 
Автор Съобщение
Новак

Регистриран на: 09 Окт 2010, 12:18
Мнения: 7
Местоположение: sofia
Кара: xantia 2.0 16V
Мнение проблем с бензинова помпа
проблем...не ми достига ток до бензиновата помпа,пробвах и с лампа бушоните и до този на помпата сьщо не достига ток,а бушона е здрав,някой може ли да помогне


09 Окт 2010, 12:30
Профил
 
 
Аватар



Регистриран на: 15 Авг 2006, 11:37
Мнения: 1573
Местоположение: Плевен - Ралево
Пол: мъж
Кара: Ситроен C5 1.6 HDI 2006 г., Ксантия 1.6 газ "star gas" без екстри+економайзер, климатроник, вече и ксенон 5000 к., 95 г. вече не Рено Рапид 1.1 газ-бензин
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Изображение
Провери и контактния ключ.

_________________
ХОРА КАРАЙТЕ РАЗУМНО! УМНИЯТ ОТСТЪПВА !!!
ПРАВЕТЕ ДОБРО, ЗАЩОТО ЗЛОТО В СВЕТА И БЕЗ ТОВА Е МНОГО!!!
КАРТА №228
Продавам очила за нощно шофиране и мъгла


09 Окт 2010, 14:52
Профил WWW
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Провери сьщо и инерционния изключвател.Почти винаги проблема е в двойното реле намира се до бензиновия компютър.


09 Окт 2010, 20:27
Новак

Регистриран на: 09 Окт 2010, 12:18
Мнения: 7
Местоположение: sofia
Кара: xantia 2.0 16V
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
а къде е бензиновия компютър


09 Окт 2010, 22:13
Профил
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Ще ти се наложи да отвориш предния капак на колата и ще забележиш отпред на левия подкалник една пластмасова кутия.Между другото предпазителя F9 на бензиновата помпа не се намира в купето.


10 Окт 2010, 13:03
Новак

Регистриран на: 09 Окт 2010, 12:18
Мнения: 7
Местоположение: sofia
Кара: xantia 2.0 16V
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
да не е едно кафяво хванато за самия подкалник


10 Окт 2010, 19:20
Профил
Контрагайка

Регистриран на: 05 Фев 2006, 00:46
Мнения: 6703
Местоположение: Sofia
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Абе за компютъра на двигателя става въпрос, бре хора. В черната кутия на десния калник. Няма отделен компютър за бензин, колегата неточно се изрази и сега някой ще вземе да открие и такъв :D

_________________
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Моята самоделна фреза с ЦПУ в действие


Последна промяна Dragonfly на 11 Окт 2010, 09:51, променена общо 1 път



10 Окт 2010, 19:34
Профил
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Прав си-компютър на двигателя , иначе ако кажеш бензинов или дизелов компютър пак е ясно какво управляват.И да уточним, че се намира на левия подкалник.До колегата belmondoo-да това кафявото е двойното реле.Ето как се проверява набързо-вадиш двойното реле, даваш накъсо 9-ви и 11-ти извод (надписани са на куплунга)-ако не тръгне помпата(на 11-ти извод трябва да има +12В) търси причината от 9-ви извод през предпазителя F9 до самата помпа и в нея.Ако тръгне това означава че силовата верига на помпата е изправна и трябва да се търси проблема в двойното реле,инерционния изключвател,имобилайзера и др.Какъв точно ти е двигателя(4 модела са) и коя година е колата?


10 Окт 2010, 20:38
Новак

Регистриран на: 09 Окт 2010, 12:18
Мнения: 7
Местоположение: sofia
Кара: xantia 2.0 16V
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
двигатела ми е 2.0 16V 136 коня 1996г


10 Окт 2010, 21:10
Профил
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Вадиш релето и мериш на куплунга-на 8-мо 11-то и 15-то трябва да има +12В.След това даваш контакт и трябва да имаш +12В на 2-ро 12-то и 14-то.В момента в който даваш на контакт обърни внимание да ли се появява напрежение на 1-во и 9-то а също и при стартиране.


10 Окт 2010, 23:20
Контрагайка

Регистриран на: 05 Фев 2006, 00:46
Мнения: 6703
Местоположение: Sofia
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Лека корекция - правилно е десния калник. (По посока на движението се определя, бях написал левия по невнимание)

_________________
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Моята самоделна фреза с ЦПУ в действие


11 Окт 2010, 09:52
Профил
Новак

Регистриран на: 09 Окт 2010, 12:18
Мнения: 7
Местоположение: sofia
Кара: xantia 2.0 16V
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
до колегата kanev:значи при мен е следното-без контакт имам 12В на 8-и 9-и и 11-ти,а като дам на контакт имам 12В на 2-и 8-и 9-и 11-ти 13-ти и 15-ти


11 Окт 2010, 20:53
Профил
Контрагайка

Регистриран на: 05 Фев 2006, 00:46
Мнения: 6703
Местоположение: Sofia
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
На кутийката има схемата на релетата и свързването на контактите им към перата. Лесно може да се провери кои са входящите и какво идва на тях, кои са изходящите и дали на всички излиза напрежение при сработването. Едното реле включва след като се въведе код на имобилайзера, а ако е с чип-ключ, става след разпознаването на ключа, което е доста бързо, практически почти едновременно със завъртането на ключа.

_________________
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Моята самоделна фреза с ЦПУ в действие


11 Окт 2010, 22:50
Профил
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Изображение

Изображение 9-ти извод през F9 захранва помпата

Изображение

Изображение


11 Окт 2010, 23:40
Новак

Регистриран на: 09 Окт 2010, 12:18
Мнения: 7
Местоположение: sofia
Кара: xantia 2.0 16V
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
проблема се оправи след като купих ново реле,за което искам да благодаря на колегата канев които ме насочи натам и беше така любезен да помогне:)


14 Окт 2010, 19:38
Профил
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Форумите са за да си помагаме :D !


14 Окт 2010, 22:25
Новак

Регистриран на: 17 Мар 2009, 17:36
Мнения: 2
Кара: citron
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
от къде го купи и колко струва


24 Апр 2011, 20:36
Профил
Нов потребител

Регистриран на: 10 Авг 2008, 21:07
Мнения: 19
Кара: Xantia 1.8 16V бигачка
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Здравейте колеги, днеска закъсах на пътя с моя цитрон 1,8 16в и .... проблема е че тока до бензиновата помпа между жълтия и черния кабел (най-дебелите) като дам контакт се кача до 1.2В максимум.. бушоните здрави (ток стига), петък е и всичко е затворено,намерих едно реле колкото да пробвам да го сменя, не тръгна и тогава проследих процедурата която колегата описа (по-доло в цитата).
Значи провахме 9 + 11 , бушона е здрав но помпата не включва, даваме на котнакт монтакт няма... и сега ще пробваме директно 12 волта да и закачим на помпата да видим дали ще тръгне, значи на помпата има 4 кабела , 2 тънки и 2 дебели, меря напрежението между 2-а дебели и като дам контакт то се дига до 1-1.2В максимум, имаме 3 ксантий , пробвахме на другата показва 12 волта а не 1.2 . Какво мислите че може да е ?!


kanev написа:
Прав си-компютър на двигателя , иначе ако кажеш бензинов или дизелов компютър пак е ясно какво управляват.И да уточним, че се намира на левия подкалник.До колегата belmondoo-да това кафявото е двойното реле.Ето как се проверява набързо-вадиш двойното реле, даваш накъсо 9-ви и 11-ти извод (надписани са на куплунга)-ако не тръгне помпата(на 11-ти извод трябва да има +12В) търси причината от 9-ви извод през предпазителя F9 до самата помпа и в нея.Ако тръгне това означава че силовата верига на помпата е изправна и трябва да се търси проблема в двойното реле,инерционния изключвател,имобилайзера и др.Какъв точно ти е двигателя(4 модела са) и коя година е колата?


30 Мар 2012, 18:54
Профил
 
 
Аватар

Регистриран на: 29 Мар 2007, 23:21
Мнения: 437
Местоположение: Sofia, Nadejda
Кара: X2, 1.8 16v 6 топки 09.98г. Газифицирана.
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Двата тънки са за нивото на бензина в ресервоара. Най вероятно е пак въпросното реле, като клеясат контакторите и през тях минава някъв минимален ток 1-2 волта, но разбира се не стигат да завърти помпата.

_________________
Видиш ли АЛАРМАДЖИЯ или ГАЗАДЖИЯ, Удари им ПОНЕ един Шамар. И не им се обясняваи, Те си знаят ЗАЩО...


03 Апр 2012, 19:12
Профил
мацкотърсач

Регистриран на: 03 Ное 2004, 02:18
Мнения: 7393
Местоположение: В ХМ-ите
Кара: ше AX electric 13kW
Мнение Re: проблем с бензинова помпа
Много вероятно е снопа от компа/релето до купето и бензиновата помпа да е изгнил. Това май започва да става стандартен проблем на Ксантиите - минава през предната броня, и евентуален удар може да прокъса изолацията и после да изгние кабела. Прозвъняване и товарна ламБа му е майката.

_________________
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…


04 Апр 2012, 13:26
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  




Powered by phpBB © Forum Software © phpBB Group
Designed by STSoftware for PTF.