ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Gran Premio D'Italia 2013

Само за моторни спортове!

Модератори: zx_zvqr, lendo

Потребителски аватар

Автор на темата
hristoxm
 
 
Мнения: 5692
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Gran Premio D'Italia 2013

Мнение от hristoxm » 11 сеп 2013, 00:12

Както обещах, за всички приятели на F1, ще се опитам да споделя впечатленията си от таз годишното издание за Гран Премио на Италия.
Неделя 05.00, алармата на телефона ме вдига безжалостно от леглото. Не ми се става, но при мисълта какво ми предстои, скачам, на бързо глътвам едно кафе и излизам от караваната. От вечерта съм нагласил няколко сандвича, баница, вода и няма да кажа колко бири. :bigsmile: Не, че на пистата няма, но там една бира е 7 евро, е нямам излишни, аз съм все пак гасарбайтер. :mrgreen: Паля сребърната акула и потеглям, до Монца, по точно до Виласанта(това е градче на източният вход на парка Монца), ми предстоят около 180 км. Преходът не е голям за мащабите на Италия, но ще пътувам по национала(обикновен републикански път, където е пълно с камери и трябва да се спазва огр. за скорост, щото иначе бият :ela_mi: ), понеже там от където пътувам няма аутострада до Монца. Както и да е, без особенни премеждия окло 8 и половина съм на мястото. Тази година полицията още от далеч е завардила пътя и пропускат автомобили само с ВИП пропуски. Добре, че познавам добре района и знам всички тайни пътеки :) , та успявам да стигна възможно най близко до един от многобройните входа на парка, а именно портата Сан Джиорджо. Тук му е мястото да спомена, за тези които не знаят, самата писта се намира в един огромен парк, пълен с вековни дървета, поляни(чисти!!!!), тенис кортове, няколко голф игрища, два къмпинга, басейн и разбира се Аutodromo Nazionale Di Monza.
Влизам в парка, навсякъде е пълно с момчета със жълти жилетки, уредници, които следят за реда и за гратисчии, а при нужда ви упътват или отговарят на всичките въпроси. Въпреки ранният час, народа бърза да заеме по удобно място покрай пистата

Купувам си билет, не знам как е по другите места, където се провежда F1, но на Монца билетите са два, единият е да влезете района на пистата и само за неделя струва 80 евро, комплект за трите дена 130,а вторият, ако желаете разбира се, е за някоя от трибуните и цената варира в зависимост от това за коя точно и за колко дни ще вземете. Влизам на пистата, едно момче сканира билета и ме пропуска, всичко става много бързо, без излишно мотаене.


Минавам над самата писта

и се упътвам към завоя Лезмо, минавайки покрай щанда на Ферари :D

Цените сами ги виждате,жалко няма щанд на Ред Бул, но...това е разбираемо за Италия. Минавам покрай падока

За съжаление, камионите на отборите от F1 са отзад и не се виждат,а това са камионите с гуми за GP 2. Най после стигам до завоя Лезмо и там намирам колоритна група от фераристи, порядъчно употребили любимото ми питие и подпомагани от тромби и с прегракнали гласове, скандират:Алонзо, Алонзооо. Е ще го видим този Алонзо, какво може, ама в 14 часа, като му дойде времето.

А сега все още е рано и започва GP2

Небето се чумери и се опитва да пръска дъжд, но за сега, Слава Богу, само се опитва...а в събота беше такъв прекрасен и горещ ден.

Някои така си убиват времето, а други така :)

Този трактор след края на GP2 и Порше къп, издухва всичко от пистата, камъчките летят като шрапнели. Бирата ми нещо понамалява, е за това съм я взел, идва време на сандвичите, а часът вече минава един и започва традиционната обиколка на пилотите качени върху един камион.

и разбира се червени пушеци

в чест на Ферари и Алонзоо. Отново започва да ръми

за щастие бързо спира, а до мен седнаха едни холандци, почитатели на Ред Бул и Фетел


Говорим си, те на английски, аз на италиански, е разбрахме се де :girl_xixi:
Най после идва време за загряващата обиколка...

и за самото състезание


което няма да коментирам, защото вие всичко сте видели по добре и от мен, аз виждах само един участък от пистата, въпреки , че отсреща имаше голяма видеостена. Който постоянно ходи да гледа F1 на живо, знае и предвидливо си носи бинокъл. А аз гледах само неми картинки(повторения няма), защото след като ревнаха формулите и с тапи в ушите, сещате се колко чувах диктора. :wink: , а надписите без бинокъл, няма как да се прочетат. Е човек се учи докато е жив,а и това са едни малки неудобства, които се компенсират от звука, атмосферата, мириса на F1 и необикновеното преживяване.Понеже по голямата част от съзнателният ми живот мина по време на соц ерата и светлото бъдеще, никога не съм си и мечтал, че ще стъпя някога на легендарната Монца, вече многократно, камо ли пък да гледам състезание за Голямата Награда! Това на времето си беше жива утопия. А иначе се изкефих, щото жабарите на всяка обиколка освиркваха Фетел и пляскаха на Алонзооо, да ама какво стана? Ами...дойдох, видях, победих!!!! Ето това стана. :bigsmile:Безкомпромисен!!! Всичко свърши( бирата и тя),а аз радостен се запътих към колата.

Море, река от народ.
А някои пристигат и си заминават ето така

Летището в парка сигурно побира над 15 тина хеликоптера едновременно.Какво да се прави, не е като при комунизма, всички да сме равни :wink: Баровците винаги получават ВИП обслужване, не го казвам със злоба или завист.

Това вече е пътя за портата Сан Джиорджо, от там до колата е близко. Стигам до нея и поемам обратно към цирка. Какъв прекрасен ден, а вечерта предстои работа, ще събаряме и на другият ден ще се местим.Но това е друга тема.
Надявам се да не съм отегчил някого и моите писания да са ви били интересни. :drink:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6314
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Мнение от Dragonfly » 11 сеп 2013, 00:22

:evala: :bravo:
Друго си е със специален репортер от пистата :)
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Моята самоделна фреза с ЦПУ в действие

Потребителски аватар

Boy3M
 
 
Мнения: 2307
Регистриран: 16 май 2008, 14:46
Кара: Xsara II 1.9D break ORGA 8732 CJ
Местоположение: Севлиево
Контакти:

Мнение от Boy3M » 11 сеп 2013, 13:26

Благодаря за споделените емоции... :evala:

:drink: :dance: :drink:
КАРТА

...В тази игра няма победители,тя само се играе.

Между бягащите на място-няма изоставащи.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Спорт”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта