ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Къде ми е Италията?

Място където можете да споделите пътната обстановка във Вашият град.
Правила на форума
Тук е позволено само да се дава информация и снимки.
Позволена е само по една тема за населено място.
Всякакви дискусии ще бъдат изтривани без предупреждение!
Потребителски аватар

Автор на темата
hristoxm
 
 
Мнения: 5691
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Къде ми е Италията?

Мнение от hristoxm » 03 дек 2017, 12:56

Откакто съм се прибрал в Търново, рядко ми се налага да пътувам извън града. Тази седмица в петък се наложи да пътувам до София и обратно, а в събота вечерта до Русе. От София се прибирах по мръкнало. Тъмно, мрачно, валеше дъжд и не се вижда нищо. Къде ми е Италията, къде? С маркировката на пътя, с "бръмчащите" осови и странични линии, с лентите за престрояване и ускоряване, с пластмасовите колчета със светлоотразители, дето като ги осветят фаровете пътя го виждаш с километри напред! Защо, Господа съфорумци плащаме винетки? Защо заради криворазбрани "икономии", някой си играе с живота ни? Защото, когато се разминаваш с насрещните, губиш всякаква ориентация къде е пътя. Да не говорим, ако са с някакви псевдоксенони. Та питам, къде е държавата, къде са институциите, къде е КАТ? Винаги съм бил за това, да се плащат винетките и данъците, защото така е редно. Но май тези които не плащат, ще излязат прави. Защо трябва да плащаш за нищо!
Последна промяна от hristoxm на 03 дек 2017, 14:32, променено общо 3 пъти.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


cholev
 
 
Мнения: 2383
Регистриран: 28 сеп 2005, 09:45
Пол: мъж
Кара: BX1.9d (не кара вече) XM 2.5 TD Exclusive 1995г (La Route Maitrisee) (не кара вече) и Сексо 1.1 2000г. (Сребриста мълния) (чат пат кара) и С5 II 2.2 2005 (Арабски жребец)
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнение от cholev » 03 дек 2017, 14:17

Човече. Напълно те разбирам. На мене преди няколко години на правещото се околовръстно точно тези обстоятелства. Тъмница, липсваща маркировка и наглост.
Освен почупения автомобил и акт 100кинта и 4точки и огромно разочарование. Но да не разказвам. Ето и мейла и отговора до КАТ. Първо отговора отдолу въпроса.


Господин Чолев,

По повод писмото Ви за липсващи пътни знаци по южната дъга на
Софийски околовръстен път бе изпратено писмо до собственика на пътя за
възстановяване на липсващата вертикална сигнализация.



OPP- SD-MVR
----- Original Message -----
From: "ivan cholev" <icholev@abv.bg>
To: <akamarashev.195@mvr.bg>
Sent: Wednesday, January 28, 2009 3:41 PM
Subject: Относно ПТП и опасен участк на пътя- 'околовръстен път'.


> Уважаеми Господа,
>
> На 27 сряда на околовръстен път след бул. Черни връх, в началото на новия
> участък, започващ 100м преди сервиз 'Крафт' в 5часа сутринта претърпях
> ПТП- ударих се в неосветения и немаркирам по никакъв начин остров
> (бордюр). Колата беше повредена. Поради опасния участък и нощния час се
> обадих на тел 166 за съдействие- колата беше опасна за движението. Колата
> на КАТ пристигна след 30-40мин. Полицаите започнаха с документите,
> проверка алкохол и прочее без въобще да се интересуват от това, че колата
> пречи. На въпроса ми 'какво да направя' отговора беше: 'ами звъни си'. Най
> после размислиха и дадоха 2 телефона, които не отговаряха. Потресаващо
> вместо помощ ми написаха акт 'за движение с несъобразена скорост в
> интезивно движение' (което е повече от смешно- по това време колите на
> пътя са рядкост) Това беше наистина потресаващо за мене. накрая на молбата
> ми да закарат жена ми до най близката спирка, отказаха и си заминаха
> оставайки ме сам с жена ми и счупената кола на немаркирания уча
> стък с недоумение, разочорование и акт в ръка.
>
> Чакайки чудо (което все пак се случи- откликна пътна помощ) още една кола
> се удари на същото място около 6 сутринта марка ауди. Колегата се свърза с
> КАТ на дежурния в КАТ беше потресаващ: 'защо не гледате'. през деня
> говорейки с позната ми каза, че е имала подобен инцидент на същото място.
> След 6.30 интезивноста на движението нарастна значително и двете коли бяха
> истинска опасност в комбинация с опасния участък. Само късмет помогна да
> не се случи тежка катастрофа.
> КАТ само наказателен орган ли е или контролира, обезопасява и съдейства на
> изпадналите в беда водачи?
>
> Иван Чолев. Водач на автомобил Ситроен ХМ РК9510АН.
> Служител на ПП Емил Виденов
>
> линк към темата на клуб Ситроен България:
> http://clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=2&t=24478
>
>
> Моля безумния акт да бъде отменен и мястото обезопасено.
Citroen XM - The Ride Of Your Life.
http://www.dvol.bg/ivancholev/

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4294
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 03 дек 2017, 16:09

hristoxm написа:
03 дек 2017, 12:56
някакви псевдоксенони.
В същата ситуация съм и аз, след като преди ок. два месеца на връщане от село през Петрохан скочих в дупка с Пежо-то, като съм карал внимателно - тъмно примесено с дъжд (само там). Винаги си пазя колата и не карам като с капаци по пътя. Спрях, огледах, викам си размина ми се. Миналата седмица като си слагах зимните гуми и познай - същата гума с балон. Чисто нова сменена в комплект именно поради същата случка с предишните гуми. Сега гледам, че тези участъци (ок. с. Дреново) са закърпени. Освен това всички идиоти де що имаха фарове за мъгла ги бяха пуснали. Пак казвам - валеше дъжд, но видимостта си беше нормална за времето. Опекоха ми се дзъркелите.
Аз лично винетки купувам рядко поради горните причини (за трети пък ми се случва) и само ако съм с хора на път.
Само усети по какви магистрали се движим, след като и Ситроен-а вози като каруца по тях.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Автор на темата
hristoxm
 
 
Мнения: 5691
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 03 дек 2017, 17:07

NEWS_35794.jpg
Това е един най обикновен път, някъде в Италия. Някой да прави разлика в маркировката, там и у нас? Нарочно избрах тази снимка, там наскоро е правен ремонт и е била поставена жълта маркировка. Следите които се виждат на снимката са от черна боя с която след приключване на ремонта замазват жълтото. Еех, къде сме ние....
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.

Потребителски аватар

гмм
 
 
Мнения: 1909
Регистриран: 15 мар 2009, 20:10
Кара: xsara комби 1.6 16v бензин 108кс 01г
Местоположение: София

Мнение от гмм » 03 дек 2017, 22:14

20171201_083133.jpg
20171201_083142.jpg
-Ето пък къде си паркирам колата аз.София ,столица, Европейски съюз.И това в един от най-скъпите квартали Павлово-Бъкстон.Точно от другата страна на улицата е Кадастъра ,където цяла София идва да си оправя документите за имотите.Добре, че видях тази тема та се сетих, че съм снимал това да го пускам на Нова телевизия,Господари на ефира,община Витоша и др.

Потребителски аватар

Rincewind
 
 
Мнения: 449
Регистриран: 11 мар 2010, 00:06
Кара: Citroen C5 X7 HDI 140 Tourer 2008 ML6/CL
Местоположение: София/Хасково

Мнение от Rincewind » 04 дек 2017, 08:46

Хора, напълно ви разбирам. Тук два часа в тъмното са по-изморителни, отколкото 10 часа в тъмното на запад. Края на октомври пътувах по тъмно от Калофер до София. Беше отвратително, на много участъци нямаше никаква маркировка, на места я имаше само по осевата линия, колкото да се каже, че я има, но не отразява светлината, мантинелите нямаха функциониращи светлоотразители и бяха масово обрасли от храсти и дървета, които навлизаха на до около половин метър в лентата! И като мине един с нерегулирани фарове, понеже явно няма инстанция да ги контролира тези неща, и съвсем вече гъдаеш, къде е пътя. Примерно в една Германия (и други страни около нея) човек може пред спокойно да си кара на къси и има по-добра видимост, отколкото тук на дълги! Ама то маркировка като хората, светлоотразители и т.н.

Просто АПИ не си върши работата! В нашата държава е важно да се завърти далаверата, да се усвоят едни пари и да се разделят между едни хора, да се отбие номера, но човешкият живот в тази държава няма никаква стойност! После чудно защо масово хората се спасявали в чужбина...

Преди няколко месеца, когато откриха тръбата на тунел Витиня в посока Ябланица и беше станало зверско задръстване там. Вентилаторите на новооткритата тръба не работеха, светофарната инсталация въобще не беше синхронизирана с актуалната пътна обстановка и светеше зелено. Самият тунел се минаваше за около 20-30 минути, целият наблъскан кола до кола, беше отврат. Как нямаше припаднали хора от изгорелите газове там, не знам (ние бяхме на вътрешен въздух). Не ми се мисли, какво щеше да стане, ако примерно една кола се беше запалила в тунела с неработеща вентилация. Ама затова тук не се мисли, тук мерки се вземат едва след като се случи някоя трагедия.

Единственото, което можем да направим е, да подаваме сигнали на сайта на АПИ. Колкото повече за едно и също нещо, толкова по-голяма вероятност има, евентуално нещо да се случи. Какъв е реалният ефект от тези сигнали, не съм много сигурен. Но явно за Витиня е имало и други сигнали освен моят, защото после го даваха по новините и оттогава вентилацията вече работи нон-стоп.

Институции като АПИ, пунктовете за ГТП и КАТ просто трябва да започнат да си вършат работата! Но как да стане това, не знам.

Лятото за около 5000 км из Европата мисля, че имах само една по-опасна ситуация на пътя. Тук за 200 км са в пъти повече.

И другото което е, как се справяте с нахалниците с къси-дълги по магистралите ни? Адски противно и опсано е, когато изпреварваш колона в дясна лента, която се движи с около 100 км/ч, пред теб в лява лента също има колона, която се движи със 120-140 км/ч и някакъв кретен се лепне на 1-2 метра зад теб и само къси-дълги, свирене и т.н., щото искал да лети със 180+ км/ч по нашата магистрала и иска да те изпари с къси-дълги. Заради такива няма да се метна в дясна летна и да цепя луди спирачки, с което да създавам опасност за ПТП, само защото тоя бързал. Лошото е, че като стане нещо пред мен аз не мога да спра, понеже момента в който стъпя на спирачката и докато тоя дебил ми види стоповете вече се е нахакал в мен. Наскоро по магистралата един такъв на два пъти го гледах как не може да спре и бяга накъде може и после пак си кара по същия дебилски начин! Но иначе като видят полиция и дори и на празна лява лента яко спирачки до 120 км/ч, че да не вземат да ги снимат или глобят... Просто трябва як контрол, цивилни коли за контрол и най-вече институции, вършещи си работата.
Истинските магьосници знаят от какво е направена хубавата бира и затова пият джин с тоник!

Предишни Ситроени:
Citroen C5 2.2 HDI Break Exclusive 2003 ML/5
Citroen C5 V6 3.0i 2001 limousine BVA 4HP20
Citroen Xantia 1.8i 8v Break 1997

Потребителски аватар

Автор на темата
hristoxm
 
 
Мнения: 5691
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 04 дек 2017, 12:45

Rincewind написа:
04 дек 2017, 08:46
Хора, напълно ви разбирам. Тук два часа в тъмното са по-изморителни, отколкото ........Просто трябва як контрол, цивилни коли за контрол и най-вече институции, вършещи си работата.
Те това е истината, ама ако беше "пътя на любовта", да го бяха направили като райска градина! Ама то нали простия народ върви по пътищата, пък и оказва се 80% от него са олигофрени. Та бива и така.
Как може на беленския баир, международна пътна артерия, да е тъмно като в мечи г.з. Вярно, че е прясно асфалтиран, но хората при такива ситуации, полагат временна маркировка, поставят светлини и всичко е ОК. А тук..., абе ние вярно ли сме членове на ЕС?
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.

Потребителски аватар

wbgenetic
 
 
Мнения: 671
Регистриран: 18 юли 2016, 22:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.2, Estate, 2005, ZF 4HP20 (проект "Корабът майка") || VF7RE4HXE76666728
Местоположение: София/Перник

Мнение от wbgenetic » 04 дек 2017, 13:33

Аз си мисля често дали видеорегистратори както в Русия не биха помогнали малко ... там е задължително.
И органите просто да се самосезират при сигнал + бърза процедура.

Потребителски аватар

mbb
 
 
Мнения: 1079
Регистриран: 08 апр 2007, 16:36
Пол: мъж
Кара: ше АХ 1.1Mi ORGA 5300 сега XSARA 1.6i 16v Exclusive 2001 ORGA 8774
Местоположение: ВАРНА

Мнение от mbb » 18 фев 2018, 16:47

Тъй като става дума за Италия, реших да не отварям нова тема, а да питам тук.
Началото на май ще трябва да пътувам с кола (четири човека на 70, 60, 45 и 30 г.) до Палермо Италия.
Дотук с малко четене в нета общо взето разбрах, че трябва да стигна до Игуменица, Гърция и от там ????????

Знам, че има хора във форума, които често пътуват, така че моля за съдействие. Приемам всякакви предложения.
Не е важно дали котката е бяла или черна, важно е да хваща мишки. Дън Сяо Пин
ВРЪХ1
ВРЪХ2

Потребителски аватар

hydrometalique
 
 
Мнения: 1977
Регистриран: 01 апр 2009, 20:16
Кара: Xantia 2.0 16v SW ; ; CX 25 Turbo Prestige; DSuper ; BX Sport
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от hydrometalique » 18 фев 2018, 19:51

От Игуменица с ферито до Бари или Бриндизи, както ти идва по-удобно.
После зависи от целта на пътуването може директно до връзката с Месина, където отново има някакво фери до Сицилия или с малко туризъм през Матера, Алтамура и крайбрежието на Калабрия. Противно на масовото твърдение, че Южна Италия не си струва, мога да кажа , че е крайно красива и интересна. Ако имате време, вижте непременно Матера, много древен и красив град.
Едно генерално наблюдение за Италия - за предпочитане за шофиране са магистралите, понеже статалите ( индекс SS в син цвят ) са доста натоварени и пътуването е тягостно - нерви и безкрайна върволица от коли и светофари, дори в междуградските пространства. От друга страна, ако човек иска да пътува по крайбрежието - статалите са неизбежни.
http://www.dsclub-bg.com/

Do you realise, this world is totally fugazi

Where are the prophets, where are the visionaries, where are the poets
To breach the dawn of the sentimental mercenary

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Пътната обстановка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост