ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Xsara VTS сбъдната мечта

Само за тунинг проекти.
Теми няма да могат да бъдат пускани тук.
Нови теми, да се пускат в Тунинг, когато колите бъдат достатъчно развити (преценява се от Модераторите), темите ще бъдат преместени тук.

Модератор: lendo

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Re: Xsara VTS сбъдната мечта

Мнение от ra40 » 07 юни 2016, 08:37

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

PIT
just married
just married
Мнения: 4951
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от PIT » 07 юни 2016, 10:49

Само това видимото ли е гумата или и вътре има нещо?
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 07 юни 2016, 18:46

Уж следиш темата, пък какви въпроси задаваш :D. "Гумата" не е преобладаваща пред Халумина. Ами нещо не се получава да те изпратя на точният пост, затова отново снимки на разглобеният тампон.


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

PIT
just married
just married
Мнения: 4951
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от PIT » 08 юни 2016, 12:11

Посипвам си главата с пепел. :mrgreen: Вярно, че го има назад. Но нищо. Сега поне се вижда и отвътре :) Мерси!
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 08 юни 2016, 23:57

Първо отстраних напуканото.

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

suol
 
 
Мнения: 1705
Регистриран: 13 окт 2008, 23:26
Пол: мъж
Кара: За да не върви пеша
Местоположение: Русе

Мнение от suol » 09 юни 2016, 00:23

Това се получава и от хлабав тампон :bigsmile:
Р 8485 ВА
Може да съм груб , но за сметка на това съм луд !

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 09 юни 2016, 22:50

Силно вероятно е да си прав. С новата 5мм "ламаринка" се надявам да няма ядове.

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

cecko901110
 
 
Мнения: 227
Регистриран: 05 мар 2012, 22:14
Кара: Toyota Corolla1.4D-4D, Xsara Coupé 1.9 TD
Местоположение: През 9 планини в 10-та и София

Мнение от cecko901110 » 10 юни 2016, 00:50

Ламаринка викаш, а? То това си е цял профил :D Кажи от къде го изряза :D
"Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockovitsa. Бест регардс!"
:bg:
Изображение

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 10 юни 2016, 20:33

Шина 70х5 :)

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

cecko901110
 
 
Мнения: 227
Регистриран: 05 мар 2012, 22:14
Кара: Toyota Corolla1.4D-4D, Xsara Coupé 1.9 TD
Местоположение: През 9 планини в 10-та и София

Мнение от cecko901110 » 10 юни 2016, 22:45

Супер! Успех занапред и повече изтъркани гуми :)
"Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockovitsa. Бест регардс!"
:bg:
Изображение

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 12 юни 2016, 20:15

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Изображение

Изображение

Потребителски аватар

NVG
Нов потребител
Мнения: 11
Регистриран: 02 дек 2012, 10:26
Пол: мъж
Кара: Пежо 307 2.0HDI 136+
Местоположение: София

Мнение от NVG » 12 юни 2016, 23:18

Планката е екстра, дано заварката е кадърна. С какво бяло я маза?

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 23 авг 2016, 23:25

Автоемайл лак :) , относно заварката скоро ще стане ясно. :bigsmile:

Дължината на старият кабел много ме дразнеше,затова си направих нов.

Изображение

Изображение

Подмених и старите силиконови маркучи.Някой знаели откъде мога да си закупя скобички като на газаджийте ама към 20мм.

Изображение

Изображение

Изображение

И старите керамични съпротивления с нещо по-истинско.

Изображение

Към настоящите 25 и 50 коня добавих 35,70 и 100 коня дюзички.

Изображение

И за да поддържаме постоянно налягане ни трябва подгряващо одеяло и реле за налягане.

Изображение

Изображение

Вече събрана с реле за налягане.

Изображение

Изображение

Много бой изяде,ама накрая се предаде.Щом се стигне да се грее за да се избият торсионите. :? Лагерите са здрави,ама моста не ме кефеше как го бяха зацепили с 1 см разлика.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Новите тампонки. Ще се втвърдяваме.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Подготвени за пясакоструй.

Изображение

Готови за боя.

Изображение

И започваме

Изображение

Изображение

Ето ги на простора. :bigsmile:

Изображение

Добре,че прибрах прането на сухо.

Изображение

Изображение

Изображение



От всички тези части трябва да стане заден мост.Някой има ли познат майстор?

Изображение

Потребителски аватар

Sotis
 
 
Мнения: 334
Регистриран: 08 апр 2011, 23:50
Кара: Xsara 1.6 16V
Местоположение: Пловдив

Мнение от Sotis » 24 авг 2016, 08:59

Защо ти е майстор?
Ти половината работа си я свършил, остава ти само да го сглобиш.
Купуваш си една ос и комплект лагери. Оста на преса, както са ти махнали старата, така ще ти сложат новата.
С лагерите не е сложно - махаш старите, внимателно слагаш новите, мажеш с грес и събираш.
После обратно моста на колата.
Даже бих те посъветвал да монтираш първо само гредата, че е по-лека, и след това да сложиш носачите и торсионите.
Ако не си сигурен "на кой зъб" да зацепиш торсионите, може би ще трябва няколко пъти да пробваш, за да видиш как стои задницата, дали не е висока, дали не е прекалено ниска и т.н.
Като цяло не е голяма философия.
При положение, че всичко е разглобено и почистено, на пълно безмислено е да търсиш "майстор" да ти го сглоби.

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 24 авг 2016, 22:16

Мерси за съвета колега,оста е здрава много и дойде боя и изпадна,все пак е мост правен преди 4-5 годин и едва 20 000 км.Шлиците на торсионите така бяха спекли в гредата,че трябваше да грея с горелката да ги извадя.От носачите ги избих на 15 тона+.

Ето днес докъде го докарах.Зацепил съм го с 2 мм разлика,а беше 1 см.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

Sotis
 
 
Мнения: 334
Регистриран: 08 апр 2011, 23:50
Кара: Xsara 1.6 16V
Местоположение: Пловдив

Мнение от Sotis » 24 авг 2016, 22:16

На снимките по-горе се вижда, че единият носач е със оста, другият - без.
Затова реших, че е за смяна. Ако си е наред, защо си я свалил?
А тази разлика къде е?
Единия носач спрямо другия ли?

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 26 авг 2016, 00:32

Меря носача спрямо шоковият тампон.Толкова бой изяде тоя мост,че оста изпадна в гредата.Три вечери след работа го бих.Мускулна треска,едвам дишах.Над 20 моста съм разбил,но такова чудо не ми се бе случвало.Много пъти ми оставала ос заварена в гредата,ама здрав мост да не може да се разбие ....



Изображение

Изображение

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1817
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 05 сеп 2016, 21:16

Преди малко ти се заядох с 210 коньовия кораб(нещо вечер все на 100 октана го карам) на един светофар в Дружба, докато се заяждаше и ти с някакво бмв.Е даже ти май не разбра, сега май ми се заиска Ксара.. :lialia:
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

Автор на темата
ra40
 
 
Мнения: 335
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Мнение от ra40 » 06 ное 2016, 18:02

БМВ-то е на един познат и е доста сериозно. 4.4 V8 с 333 коня :) , а теб въобще не те видях. Аз като знам, как ми върви 407-цата нищо чудно, че не съм разбрал. Корабите са друг тип автомобил, да тръгнеш по магистралата или да си ходиш на работа в задръстванията .... За удоволствие си трябва малка пъргавелка.

Секунда+ надолу от миналата година.

Изображение

Вече сме в клуб 13 секунди.

Изображение

Краят на един проект е начало на друг.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна от ra40 на 06 ное 2016, 22:53, променено общо 1 път.


gari
 
 
Мнения: 1959
Регистриран: 05 апр 2007, 20:01
Пол: мъж
Кара: Xantia HDI- 110к.с+++.-комби, Фиат брава 1,9JTD+++, Лагуна 1, фаза 2-1,6-16v K4M
Местоположение: Русе

Мнение от gari » 06 ное 2016, 20:45

Ауууу, отначало си помислих, че нещо буталото се е кеснало, ама то май и цилиндъра го няма. На три цилиндъра ли даде под 13 секунди? :wink:
Бивши-ВХ14RE-84г,ВХ-1,4ми-92г,Ксантия-1,6,Ксантия-1,9ТД,Ксантия-2,1ТД+++;
Сега - Ксантия комби 2,0 HDI-110кс +++, Фиат брава 1,9JTD+++ и Рено Лагуна 1, фаза 2-1,6-16v K4M;
Купи си Ситроен и ще забравиш останалите!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост