ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Ел. машинка шофьорско стъкло.

Производство: (1993-2001)
Потребителски аватар

Автор на темата
GOLDENMEN
 
 
Мнения: 198
Регистриран: 27 юни 2006, 19:04
Кара: преди CITROEN XANTIA 2.0 i, а сега C5 X7 3.0HDi
Местоположение: БУРГАС

Ел. машинка шофьорско стъкло.

Мнение от GOLDENMEN » 27 сеп 2017, 19:41

Здравейте колеги.
Днес се случи следното:
докато си карах и стъклото беше леко свалено, реших да го затворя... чу се нещо като счупване и до там.... стъклото започна да пада само.
Прибрах се, махнах кората, и това което видях беше, че шината по която се движи стъклото се беше откачила отдолу и от там жилото се е освободило от една пластмаса и се беше разхлабило.
Успях да опъна жилото и да го наместя, но нищо не става, машинката се чува че работи, но жилото не се движи...
Въпроса ми е, възможно ли е жилото вътре в машинката да се замотало и съответно за това да не се движи?
Някои сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, машинката отваря ли се за да се от ремонтира?
Поздрави, Теодор

Потребителски аватар

drachko
 
 
Мнения: 291
Регистриран: 14 юни 2009, 20:19
Кара: Ксантия с две топки на шоферската седалка
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от drachko » 28 сеп 2017, 10:17

Отваря се. И ти както си го мъчил с разхлабено жило със сигурност се е омотало. Трябва да го отвориш и нагласиш жилото по каналите. И най-вероятно се е счупил и трябва да си вземеш пластмасовия водач на стъклото.

Потребителски аватар

Автор на темата
GOLDENMEN
 
 
Мнения: 198
Регистриран: 27 юни 2006, 19:04
Кара: преди CITROEN XANTIA 2.0 i, а сега C5 X7 3.0HDi
Местоположение: БУРГАС

Мнение от GOLDENMEN » 28 сеп 2017, 12:45

За счупено не можах да видя, а и самия механизъм не можах да го сваля тъй като стана тъмно.
Щом може да се отвори и да се нагласи това е добре.
Единствено което успях да видя е че в долната част на шината, по която се вдига стъклото имаше една пластмаса от която беше излязло живото и от там се бе разхлабило, а също така жилото си беше закачено и за една пластмаса по въпросната шина.
Да се надявам, че няма да има счупено след като успея да я сваля.
Поздрави, Теодор

Потребителски аватар

drachko
 
 
Мнения: 291
Регистриран: 14 юни 2009, 20:19
Кара: Ксантия с две топки на шоферската седалка
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от drachko » 28 сеп 2017, 14:03

https://key.bg/products_images/bb_renau ... nic_58.png
Това ти е пластмасата и със сигурност е счупено където се законтря жилото - едно е и двата му края влизат в тази пластмаса - водач. Има теми как се сваля механизъма.

Потребителски аватар

Автор на темата
GOLDENMEN
 
 
Мнения: 198
Регистриран: 27 юни 2006, 19:04
Кара: преди CITROEN XANTIA 2.0 i, а сега C5 X7 3.0HDi
Местоположение: БУРГАС

Мнение от GOLDENMEN » 28 сеп 2017, 18:33

Проблема се оказа скъсано жило, защото жилата са две.... счупено по механизма няма, ама... то е същата работа.
Дойде ми на акъла да купя само жила, но проблема остава как да направя пъпките в краищата.
Така, че май нещата отиват към купуване на машинка...

П.П. да попитам и нещо друго механизмите имат ли разлика? или за всички модели на ксантия (дали с 2 или 4 ел. стъкла) са еднакви? т.е. трябва ми ел. механизъм за предна лява - и щом е за предна лява врата става без проблем.
Поздрави, Теодор

Потребителски аватар

PIT
just married
just married
Мнения: 4951
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от PIT » 29 сеп 2017, 18:05

Разлика има само преди и след фейслифта. На новите автоматиката е в едно блокче на самия мотор и буксата е с повече пинове.
На старите имаш една кутийка под кората дето е и тя е за автоматичното движение и букста долу на моторчето е стандартна като на другите врати.
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD

Потребителски аватар

Автор на темата
GOLDENMEN
 
 
Мнения: 198
Регистриран: 27 юни 2006, 19:04
Кара: преди CITROEN XANTIA 2.0 i, а сега C5 X7 3.0HDi
Местоположение: БУРГАС

Мнение от GOLDENMEN » 29 сеп 2017, 20:10

Много благодаря за отговорите.
Поръчах си цял механизъм и чакам да го доставят, и като го получа ще трябва да наблегна на буксата - моята си е стандартна букса с две крачета.
Поздрави, Теодор

Потребителски аватар

TheReaper
 
 
Мнения: 350
Регистриран: 11 мар 2009, 21:31
Пол: мъж
Кара: C5 II 2.0 HDI 138, Xantia II 1.9 TD
Местоположение: София / Стара Загора

Мнение от TheReaper » 25 окт 2017, 02:06

Продават се и само жилата, готови. Но като гледам, май вече е късно.
LZ1MII


Калипсо
Новак
Мнения: 1
Регистриран: 06 юли 2018, 17:51
Пол: мъж
Кара: Ксантия ХДИ 2.0 бреак комби

Мнение от Калипсо » 06 юли 2018, 17:56

Добър ден ! Бихте ли дали сайт или място от където да ги купя тези жила?

Потребителски аватар

hydrometalique
 
 
Мнения: 1976
Регистриран: 01 апр 2009, 20:16
Кара: Xantia 2.0 16v SW ; ; CX 25 Turbo Prestige; DSuper ; BX Sport
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от hydrometalique » 17 юли 2018, 22:27

Намери си втора употреба - морги, обяви ...
Масово цените на комплекта - механизъм с моторче са 20-30 лв.
Гледай само да съвпада моделно - първа или втора фаза, понеже както е писано по-рано се различават.
http://www.dsclub-bg.com/

Do you realise, this world is totally fugazi

Where are the prophets, where are the visionaries, where are the poets
To breach the dawn of the sentimental mercenary

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xantia”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост