ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Производство: (2006-)

Автор на темата
cristo
Нов потребител
Мнения: 12
Регистриран на: 30 Авг 2019, 15:27
Пол: мъж
Кара: различни

Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от cristo » 15 Сеп 2020, 08:37

Зравейте.
Искам да Ви поразпитам, кой каквото знае или е чувал за някакви "родилни" проблеми по тези Ситроени, да сподели ако желае, че съм с 3 деца, а това е един автомобил с изключителен вътрешен обем за големи семейства.
Много приятно изглеждат, жената много ги харесва, вътре изглеждат много модерни, особено Еxclusive версията, обаче... тези екрани, които заместват нормалното табло с приборите (скоростомер, оборотомер и т.н.) нещо ме притесняват откъм надеждност. Както казва един приятел:
"Вместо табло имаш два таблета, които през лятото, когато навън температурата е 40 градуса, вътре под стъклото са изложени на над 70 градуса жега - колко мислиш, че ще издържат? Ако нямаш гараж и сянка, където да държиш такава кола, ще й се раздуят кондензаторите за 2-3 години."
Изображение
Освен това четох в един английски форум, че 2014/2015 година е имало проблеми с чисто нови автомобили, чиито горни екрани давали дефекти (ставали изведнъж черни или сини, или се появявали ивици с неработещи пиксели по тях) и даже от Ситроен тихомълком започнали да ги заменят - дори колата за друго да е оставена в сервиз, винаги им сменяли дисплея. Става въпрос за пълноцветните дипслеи. Това обаче може да е някаква партида само за Великобритания и да не касае другите автомобили в Европа - знам ли.

Та от там лекинко се притесних и се чудя, дали Ситроен, изхождайки от значителната цена на тези автомобили като нови (към 30 хил.евро), са създали нещо достатъчно качествено и изпипано, или електрониката е същото качество, като едно време... френско...

Затова и отворям тази тема, ако някой знае нещо от първо лице за проблеми по тези автомобили, а не като мен, с четене от интернет или като моят приятал, който цитирах по-горе, който говори само по принцип, да сподели, за да днам дали да ги оглеждам по-сериозно тези автомобили или да се насоча към нещо по-доказано, като например S-max на Форд, или пък старото 5008 на Пежо, където таблото е класическо.

Благодаря предварително на отзовалите се в темата.
Поздрави - Христо.

Аватар

amokachi
愚かな弁護士
Мнения: 2823
Регистриран на: 08 Яну 2007, 09:58
Кара: Пабло Picasso B78 1.6 e-HDi
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от amokachi » 15 Сеп 2020, 16:46

Имат си детски болести.
Горният дисплей го смениха по гаранция. Точно такива ядове имаше - първо черни петна и после черта. Това при седене на слънце 3-4 часа.
Друг масов проблем (известен на франсетата) - скъса ремък защото се оказа, че притискащата ролка е по-тясна от ремъка. Това при 1.6 и 2.0 дизели. При другите двигатели си е ОК.
Скъса се предпазната гофра на кабелния сноп при пантите на петата врата. А сега и тръбичката за вода. Пак там. Официалните решения не са приятни. Смяна на снопа, който е от край до край и на тръбичката (също от край до край). Това май ще върви с отлепяне на тавана.
Спойлерът на петата врата се сцепи на две места. Сменя се цялата пета врата. Е, при мен по гаранция.
Пак известен на франсетата проблем, къса се някакво кабелче при задна лява гума и ел спирачката и асистентът при потегляне не работят. Решението е или смяна на целия сноп, който е малък (20-тина см.) или само кабелчето (при мен така решиха нещата, иначе 10 дена чакане на снопа).

Уточнение, всичко горно се случи на малкото Пикасо, но при Гранда нещата са идентични.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Only when the last tree has been felt,
the last fish caught,
the last river poisoned,
will you know, that men cannot eat money.

Няма ненаказано добро


Автор на темата
cristo
Нов потребител
Мнения: 12
Регистриран на: 30 Авг 2019, 15:27
Пол: мъж
Кара: различни

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от cristo » 16 Сеп 2020, 09:15

amokachi написа:
15 Сеп 2020, 16:46
Горният дисплей го смениха по гаранция. Точно такива ядове имаше - първо черни петна и после черта. Това при седене на слънце 3-4 часа.
А коя година и месец е произведен твоя Ситроен?

Аватар

amokachi
愚かな弁護士
Мнения: 2823
Регистриран на: 08 Яну 2007, 09:58
Кара: Пабло Picasso B78 1.6 e-HDi
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от amokachi » 16 Сеп 2020, 09:28

Април 2014.
В интерес на истината, съсед имаше служебно Гранд Пикасо и тези проблеми не са му се появявали. Но при него имаше някакви ядове по ходовата част. Като изтече гаранцията, го разкараха и взеха ауди. Но пък на аудито смениха двигател на 20000. Така че, всички са с болежки.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Only when the last tree has been felt,
the last fish caught,
the last river poisoned,
will you know, that men cannot eat money.

Няма ненаказано добро


Автор на темата
cristo
Нов потребител
Мнения: 12
Регистриран на: 30 Авг 2019, 15:27
Пол: мъж
Кара: различни

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от cristo » 16 Сеп 2020, 10:54

amokachi написа:
15 Сеп 2020, 16:46
Точно такива ядове имаше - първо черни петна и после черта. Това при седене на слънце 3-4 часа.
А този проблем с петна и черти по екрана, правеха ли екрана неизползваем? И това може ли да те остави на път или просто е нещо, което те дразни? След изстиване на колата изчезваха ли?

Тъй като в моят случай става въпрос за автомобил втора употреба, то компромиси винаги има някакви - ако е нещо, което се случва от време на време и не пречи на функционирането на автомобила, при положение че двигател и останалото са наред и имат достатъчно ресурс, то някакви появяващи се понякога петънца могат да се преглътнат.

А ходовата част в България си е консуматив :( - нея хич не я слагам в сметките, тя се прави (направо подменя) регулярно, пък и не е трудно разрешим проблем.

Много се разкъсвам между Grand 4 Picasso (накъдето ме влече емоцията), Peugeot 5008 до 2016 г. (които ми изглеждат някак си дървено, осезяемо по-ниски са, което на родните пътища не е добре и радиусът им на завой е доста голям) и Ford S-Max (които би трябвало да возят по-комфортно и да вървят повече, понеже винаги са с големия двигател, но във всички случаи са с повече пробег и са големички за градска употреба).

Аватар

amokachi
愚かな弁護士
Мнения: 2823
Регистриран на: 08 Яну 2007, 09:58
Кара: Пабло Picasso B78 1.6 e-HDi
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от amokachi » 16 Сеп 2020, 11:22

Горният екран не е тъч. Първоначално бяха черни петна, които закриваха някои места на екрана. След 2-3 дни изчезнаха и в долната част се появи черта от край до край и така си остана. Проблемът дразнеше. Иначе не пречи на карането. От лятото на 2016, когато се появи този проблем и смехиха дисплея, до сега колата е стояла и на по-големи температури на слънце и няма проблем. Дали са подобрили качеството на дисплеите, не знам. Пак казвам, на Гранда на съседа не е имало такъв проблем. Така че, дисплеят е малкия проблем. Другите болежки, за които писах, ако не са се появили до сега, няма да ги има. А може и да са отстранени от предишния собственик.
Only when the last tree has been felt,
the last fish caught,
the last river poisoned,
will you know, that men cannot eat money.

Няма ненаказано добро


Автор на темата
cristo
Нов потребител
Мнения: 12
Регистриран на: 30 Авг 2019, 15:27
Пол: мъж
Кара: различни

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от cristo » 16 Сеп 2020, 11:42

amokachi написа:
16 Сеп 2020, 11:22
Така че, дисплеят е малкия проблем. Другите болежки, за които писах, ако не са се появили до сега, няма да ги има. А може и да са отстранени от предишния собственик.

Ами благодаря ти много! Насочил съм се към автомобили на по около 5 години, тъй че този проблем или вече трябва да са се появил и дефекта да се види на дисплея, или дисплея вече е заменен, или бройката е от по-качествените.
Другите проблеми, като ролката на ремъка за едни 100 хил.км вече трябва да са се появили и да са отстранени. Но това с кабелчетата ще трябва да го следя ако взема такъв автомобил. Може и превантивно да измисля нещо да защитя кабела на ръчната спирачка при гумите от късане, както и този кабелен сноп на петата врата.
Благодаря пак. :drink:

Ако други собственици или майстори, работили по този модел, имат други наблюдения или проблеми, моля да споделят.


pvalchev
 
 
Мнения: 146
Регистриран на: 03 Дек 2004, 16:47
Кара: C4P

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от pvalchev » 17 Сеп 2020, 21:17

Ние също сме с С4 Пикасо вече трета година. Покупката стана почти случайно, аз нямах намерение да карам мини бус, но ето всичко е възможно. Колата е на 55000 км и е с всичко, което може да се поръча като екстра за модификацията без кожа. Ако ти трябва повече информация, мога да дам мнение.
Според мен колата е идеална за семейство с деца и багаж. Достатъчно просторна и удобна. Двигател 1.2 л, 130 к. с. ЕАТ 6.

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk



Автор на темата
cristo
Нов потребител
Мнения: 12
Регистриран на: 30 Авг 2019, 15:27
Пол: мъж
Кара: различни

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от cristo » 18 Сеп 2020, 13:47

pvalchev написа:
17 Сеп 2020, 21:17
Ако ти трябва повече информация, мога да дам мнение.
Ами ще се възползвам от всякаква информация :) Аз 100% ще взема дизелов, най-вероятно с 1,6 литровия DV6C мотор, тъй като турбо-бензиновите мамолитражки за втора употреба не ми вдъхват никакво доверие - не мисля, че имат много голям ресурс и при тези обороти след 100 хиляди мотора вече има значително износване. От всичко, което изчетох DV6C май е доста надежден двигател, по руските форум му дават към 250-300 хил.живот. Също така задължително ще търся с ръчни скорости - първо, че обичам да превключвам (шофиране на автоматик не ми доставя удоволствие и буквално ме приспива), и второ - да намаля рисковете от дефекти.
Това, което ОСНОВНО ме притеснява е КАЧЕСТВОТО НА СИТРОЕН от това поколение автомобили 2013-2014-2015 година, при положение, че C4 Picasso ІІ тогава е още нов модел и може да има много инженерни недомислици. Чета разни отзиви по чужди сайтове, дето някои хора се оплакват, че много им дефектирали какви ли не елементи по колите, може би заради лош качествен контрол, но знам ли доколко да им вярвам? Ние ги знаем някои нации, дето хотелите по света се пропищели от техните претенции и с идването на почивка започват веднага разни оплаквания, за да им връщат пари, че ако може даже и на плюс да излязат. Може всички тези негативни отзиви да са точно от такива мрънкачи, но може и да са прави. Затова събирам мнения.
Благодаря ти за отзивчивостта!

Аватар

tzankov
 
 
Мнения: 194
Регистриран на: 08 Сеп 2013, 18:28
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Grand Picasso 2.0 HDI avtomatik Exclusive
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Grand C4 Picasso ІІ (след 2013)

Мнение от tzankov » 18 Сеп 2020, 17:24

Колега продавам такава, Която я закупих на търг в чужбина с цел продажба,,,, 10,2014 г 1,6 старт /стоп система 116 кс. 6+1
с двата цвветни дисплея

ако желаете мога да ви кажа всико за нея за информация 0897 33 85 85
Инвентаризации, Проверки, Контрол, Ревизии на Работещи и не работещи бизнеси!!! Продажба на Бизнеси!!!
Citroen C4 Grand Picasso 2.0 HDI avtomatik Exclusive
Citroen C5 2.0hdi 110Hp автоматик 2002
Renault Laguna 2.2 dci 150 кс/ 2002 г.
Nissan Primera 1.6i 99 кс/ 1999 г.
Renault Twingo 1.2 55 кс/ 1993 г.

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “C4 Picasso / SpaceTourer”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост