ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Depollution system fault?-Имал ли е някой подобен проблем?

Модератор: glorious


bateborko
 
 
Мнения: 1366
Регистриран: 08 апр 2008, 13:55
Кара: С 5 - 2002-2.2HDI Комби Автоматик Navy
Местоположение: Хюстън сити, т.е. Хасково

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Изчистване на некритични грешки без Лексия. Истина ли е?

Мнение от bateborko » 15 юни 2010, 18:32

dadbg написа:Колеги нека и аз да кажа от два дена карам ц5 -1 2.0 HPI -2003 година и при закупуването , собственичката ми каза че този надпис "Antipollution fault" означава че се е замърсил филтъра на купето - които спирал прашинки, миризми и така нататък. Друг вариант за рестарт на компа е да свалите плюса на акумолатора за около 10 - 15 мин .
Най-напред честито и добре дошъл в нашето семейство, ...... но как можа да се вържеш на собственика на автомобила,
че това е за въздушния филтър :lol: :lol: :shock: :shock: ,
плюс това и жена собственик :ti ma prebi: :ti ma prebi: :ti ma prebi: , задължително трябваше да се усъмниш от този факт :lol: :lol: :lol: :lol: , жена да разбира от филтри на коли ба си.....

Към дамите от форума, не се отнася за тях............ :loveochila: :loveochila: :loveochila:

Колега dadbg, прочети това http://www.clubcitroen.bg/forum/viewtop ... 73&t=26072
Пък ти не си дизел :? , но има много писано за този надпис


pilott
Нов потребител
Мнения: 11
Регистриран: 30 юни 2010, 13:19
Кара: C5 exclusive 2.0hdi BVA6 2008 nav

Мнение от pilott » 19 ное 2010, 06:09

При мен се оправи като ми смениха въздушният филтър в АМК

..::[ Редакция (05 Ное 2010, 21:47)

Оправи се чушки пак си свети

..::[ Редакция (19 Ное 2010, 07:09)

Все още не могат да разберат защо светва тоя нещастен надпис :po tikvata:

Потребителски аватар

tiefighter
may the citroen be with you
Мнения: 2634
Регистриран: 04 окт 2004, 10:49
Кара: Xantia 1.8i; С5 2.2 HDI, 4HP20, '01
Местоположение: Пловдив

Мнение от tiefighter » 19 ное 2010, 06:56



pilott
Нов потребител
Мнения: 11
Регистриран: 30 юни 2010, 13:19
Кара: C5 exclusive 2.0hdi BVA6 2008 nav

Мнение от pilott » 26 ное 2010, 17:53

Оправиха го накрая излезе спукан въздуховод на турбото


ivanqwe
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 21 окт 2009, 06:05
Пол: мъж
Кара: C5 II HDI 2.2 173 к.с.

Мнение от ivanqwe » 11 фев 2012, 16:05

Здравейте,
Аз съм с Ц5 II на 2 години и 39000км. И аз получих "Depollution system faulty" когато колата беше на 36000. На 3-4 паления гаснеше и се появяваше пак. Bях на диагностика в АМК дианабад. Смениха ми термодатчик(предполагам от двигателя, защото стария е омаслен). Момчето дето прави диагностиката каза, че въпросния датчик давал произволни стойности. Засега колата е ок. Явно това е бил проблема, защото 3 месеца след ремонта всичко е точно. Цената с диагностиката е около 130 лв.


borcitro
 
 
Мнения: 175
Регистриран: 26 дек 2010, 13:08
Пол: мъж
Кара: -ше Xantia 1.8i -'94; сега - C5 III 2.0 HDI 138h.p. BVA Exclusive
Местоположение: Варна

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от borcitro » 02 апр 2012, 19:38

Сега да ви кажа и аз нещо.
И аз го имам от време на време това съобщение от компа.
Това обединява всички повреди свързани с "опазването на
околната среда"- така ми обясниха в Аутомотор. И има логика.
Всичко това което описвате е вярно- когато намалее течността
Еолис, запушен FAP, неправилна работа на турбото, на клапана
за рециркулиране на газовете и др.
Надписа е един!Вкарва те в сервизен режим и губиш мощност-
не можеш да вдигнеш повече от 120-130 например.
Гадничко е - аз тъкмо изпреварвах по баир. Два- три пъти ми се случи.
Позапушва се едно филтърче, което смуче въздух, във веригата
на вакуума. От там се управлявало турбото, ми казаха. В схемите
в АМК е дадено във веригата на управление на EGR (рециркулация на
изгорелите газове. Няма значение - като го почистя се оправя, а след
три стартирания и надписа изчезва(така е направен компа).
Обикновено се случва на дълъг път.
Аз си го купих ( 14 лв.) и сега си ги менкам след почистване.
Май на около 10-15хил. Е, дано съм полезен, макар и късничко - сега видях
темата, ама то ще има и други "питащи" сигурно.
Удоволствие е да преминеш през "легналия полицай" с хидравлика,
догато другите "коват" спирачки!

Потребителски аватар

lvanko
 
 
Мнения: 105
Регистриран: 15 авг 2011, 11:24
Пол: мъж
Кара: Ситроен С5, 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнение от lvanko » 23 юни 2015, 12:34

Аз съм с 2.0 бензин, също имах грешката Depollution system faulty, при мен няма ФАП и други характерни дизелови компоненти. Но и при мен, както спомена borcitro, обясняват проблема с "пазителите" на околната среда - катализатор, неговите датчици и т.н. При мен обаче няма губене на мощност - колата си върви ОК. Остава само досадната грешка, която пък изчезна след като поставих газов инжекцион, чийто компютър изтрива грешките при поискване. Иначе и при мен никой не можа да каже точно какво й има на колата.
Всяка циганка си хвали своите метли.

Потребителски аватар

ton4o_
Редовен
Мнения: 52
Регистриран: 28 апр 2007, 21:08
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 х7
Местоположение: Абдовица

Мнение от ton4o_ » 22 юли 2016, 09:35

Здравейте! Аз съм Ситроен Ц5 X7 2.2hdi 173 и имам същия проблем /Depollution system fault/свалих FAP-па измих го,но след поставянето му грешката си остана.Някой знаели дали трябва да се изчисти грешката с лексия или сама трябва да се махне. Може би проблема не е в самия филтър,а някъде в самата система.

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 1070
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 27 юли 2016, 17:09

Най-добре я закачи на Лексия и вижте къде е записана грешката. Това съобще ие може да се появи от коя да е система от пълненето през горивната,през изпускателната, през регенеративната както и от проблем с кикдаун бутона на педала на газта в режим на скоростен лимитер. Всички те влияят на качеството на изхвърляните отработени газове и последващата неутрализация. Това може да ти подскаже за потенциално проблемен агрегат в някоя от системите.

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk
00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable


MadMac
Нов потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2005, 19:44
Кара: Бивши любовници Xantia 1.8i,C5 2.0 HDI Break.Настояща C5X7 2.0HDI164bhp Exlusive Tourer
Местоположение: sofia

Мнение от MadMac » 08 ное 2018, 12:51

На колата на жена ми (х7 2.0 hdi 136bhp 2008) също свети тоя надпис.Диагностиката показа проблем в турбото.А именно, невъзможност да разтовари напълно.Симулирахме чрез вакуум надуване до максимум, след това изпускане.При напълно изпуснто положение манометърът отчита 1.7 бара, т.е. с 0.7 бара над нормалното.Проблема започна при рязко подаване на газ.Компа е отчел, че при около 2800 оборота/мин. налягането от турбината е минало над горна граница и хоп- ето ти грешка.А при невъзможност турбината да бъде напълно разтоварвна, тя на практика непрекъснато е със стойности на налягането над зададените за съответните обороти нива.Според механиците проблема идва от зацапване или нагар по ламелите на турбината.Препоръката е сваляне, почистване, центровка и обратно на колата.Това обаче означава няколко дни без четириколесното, което за сега не мога да си ппзволя, затова отлагам процедурата.Като свърша тази работа ще пиш за резултата.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Съобщения от борд компютъра”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост