Първи впечетления от C-Crosser

Производство: (2007-)

Автор на темата
WiRiNG
Редовен
Мнения: 64
Регистриран: 05 мар 2008, 19:31
Кара: Citroen C-Crosser 2.2 Hdi
Местоположение: Варна

Първи впечетления от C-Crosser

Мнение от WiRiNG » 11 яну 2009, 02:07

Мойте първи впечетления са че това е джип от градски тип които няма голямо приложение извън пътя следва че доста стегнато вози (може би защото от С5 на Ц-Кросер :) ) обаче заради това стегнато возено е много стабилен на завоите. Другото което ми направи впечетление че като са на 2WD което означава само на предните колела ако малко по рязко тръгнеш предницата не знае на къде да поеме което според мене е не приложимо и за това карам само на 4WD това е което ми направи впечетление за няколко месеца.Нека да видим и на другите впечетленията :)

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 4459
Регистриран: 03 фев 2005, 13:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 11 яну 2009, 03:30

Може би не разбирам незнам, ама какво ще рече "джип от градски тип" :) не тряба ли високо-проходимо 4х4 - с голям клиренс и висока позиция на шофирани да те измъква от калин мочурища и поляни ... :skratch: :hihihi:
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

tisho
4x4
Мнения: 1345
Регистриран: 12 фев 2006, 10:46
Кара: Peugeot 407 SW 2.0HDi/6Aut
Местоположение: до морето

Мнение от tisho » 11 яну 2009, 11:07

Градски джип вероятно означава, че единствените препятствия, които може да преодолява са бордюри и дупки :)
Иначе ми е много странно, как хората дават толкова пари за тези "джипове", след което ги карат на 2WD... Ами аз лично бих си взел за по-малко пари едно Гранд Пикасо, ще имам същата проходимост с предно предаване, доста по-голям вътрешен обем, доста по-голям конфорт. То смисъла на тея коли е, че са доста по-стабилни на пътя в режим 4WD. Представям си, колата навлиза с 2WD на заснежен/заледен участък от пътя, шофьора набива спирачки, за да включи 4WD, да е по-стабилен !?!?!?
=====================
Клубна карта #00144


mbm
 
 
Мнения: 373
Регистриран: 29 юни 2007, 14:38
Кара: Saab 9-3 SportSedan 1.9 Tid 150 Auto, Nissan Qashqai 4WD 2.0 140 6CVT
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от mbm » 11 яну 2009, 11:16

WiRiNG написа:Другото което ми направи впечетление че като са на 2WD което означава само на предните колела ако малко по рязко тръгнеш предницата не знае на къде да поеме
Ей това нещо го наблюдавам на C4-ката и направо не проумявам как може автомобил с предно предаване да създава усещането че едва ли не предницата се повдига при потегляне.

Относно проходимоста - моделите с бензинови двигатели са с просвет 200 мм.
Quotable Quotes -
1912 – 1970 – Vince Lombardi – The quality of a person’s life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.

Потребителски аватар

tisho
4x4
Мнения: 1345
Регистриран: 12 фев 2006, 10:46
Кара: Peugeot 407 SW 2.0HDi/6Aut
Местоположение: до морето

Мнение от tisho » 11 яну 2009, 11:26

Най-вероятно колата има тракшън контрол, при по-рязко тръгване с предно, има вероятност гумите да превъртат, и може тракшъна да се включва, като зацепва АBS-а, и оттам да идва това чудене накъде да потегли. Ако можеш да изключиш тракшъна и да пробваш без него същото упражнение, би било интересно.
=====================
Клубна карта #00144


Автор на темата
WiRiNG
Редовен
Мнения: 64
Регистриран: 05 мар 2008, 19:31
Кара: Citroen C-Crosser 2.2 Hdi
Местоположение: Варна

Мнение от WiRiNG » 11 яну 2009, 13:36

След като изключа ЕSPто и пак тръгна малко по рязко още по зле става обаче на 4WD нямам проблем направо ми чупи врата. А относно градски тип излизал съм с нега на черен път не е това което си мислите направен е според мене да качваш бордьора с него в снега да си малко по проходим това е за мен е джип от градски тип

Потребителски аватар

BX-1.9D-selection
 
 
Мнения: 3270
Регистриран: 26 авг 2006, 23:04
Кара: http://is.gd/uoj41l
Местоположение: sofia

Мнение от BX-1.9D-selection » 11 яну 2009, 13:51

mbm написа:направо не проумявам как може автомобил с предно предаване да създава усещането че едва ли не предницата се повдига при потегляне.
Едва ли е толкова зле колкото на Лада Самара 1500 да и дадеш яко газ при потегляне - ефектът е адски забавен - предницата започва да подскача на едно място в отчаяни опити гумите да зацепят. :hihihi:
Изображение


Пан
 
 
Мнения: 266
Регистриран: 28 авг 2007, 21:13
Кара: Ситроен Ксара-купе, 1,4i
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнение от Пан » 12 яну 2009, 09:26

Относно проходимоста - моделите с бензинови двигатели са с просвет 200 мм.
Ще ме прощавате за лаишкия въпрос-този модел не може ли да се вдига както е С4 и ХМ, примерно? Вижда ми се малък един такъв просвет от 200 мм. ....
Не мисли като човек!
Клубна карта №00119


чичовото
Редовен
Мнения: 71
Регистриран: 25 окт 2004, 13:20
Кара: Mazda 626GF; Subaru Forester SH
Местоположение: Sofia

Мнение от чичовото » 12 яну 2009, 12:40

Ееее, то не може хем туй в онуй, хем душата в рая.
Само навремето имаше една екзотика - BX 4x4 :super:
A 200mm просвет не е толкова малък. Който иска да катери "истински" препятствия, да си вземе "истински всъдеход" - едно Джуганче (Зил 157) например 8)


izo_c4
Нов потребител
Мнения: 40
Регистриран: 05 окт 2007, 16:54
Кара: Citroen C-Crosser 2.4 CVT;Citroen C4,HDI 1.6 92HP
Местоположение: Казанлък
Контакти:

Мнение от izo_c4 » 15 яну 2009, 01:17

Преди месец си получих колата C-Crosser 2.4 CVT,невероятен автомобил.Приемлив разход на гориво,прекрасно возене,нямам никакви забележки.

..::[ Редакция (Чет Яну 15, 2009 2:20 am)

забравих да отбележа,че водача и пътниците се чувстват изключително комфортно и стабилно на пътя.

[
"ДА ЖИВЕЕ РОКЕНРОЛА"


чичовото
Редовен
Мнения: 71
Регистриран: 25 окт 2004, 13:20
Кара: Mazda 626GF; Subaru Forester SH
Местоположение: Sofia

Мнение от чичовото » 15 яну 2009, 09:53

Я дай реален разход на бензинката, за да сверим с @tisho разхода на нашите паркетници.

Потребителски аватар

zahadum
Заядливко
Мнения: 5258
Регистриран: 27 май 2007, 16:32
Пол: мъж
Кара: С4 SX PACK 1,6 HDI 110ch NOIR PERLE,C3 EXCLUSIVE 1.4i LPG Rouge Lucifer,XSARA 1,6i 98г.
Местоположение: Сливен

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от zahadum » 15 яну 2009, 20:08

Ще ме прощавате за лаишкия въпрос-този модел не може ли да се вдига както е С4 и ХМ, примерно?
C4 никога не е можел да се вдига. :P
Представям си, колата навлиза с 2WD на заснежен/заледен участък от пътя, шофьора набива спирачки, за да включи 4WD
Ако не ме лъже памета 4WD може да се включва и в движение до скорост 40 км/ч.Все пак при такива условия трябва да се кара и малко по внимателно.Защото иначе се получава това:
Изображение
http://media.snimka.bg/1880/010015033.jpg
Гледаш го - куче.. мърляво, проскубано, а в очите - човек! Гледаш го - човек, наконтен, облечен, а в душата.. в душата помияр!


mbm
 
 
Мнения: 373
Регистриран: 29 юни 2007, 14:38
Кара: Saab 9-3 SportSedan 1.9 Tid 150 Auto, Nissan Qashqai 4WD 2.0 140 6CVT
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от mbm » 19 яну 2009, 12:57

WiRiNG написа:... и за това карам само на 4WD
Един въпрос относно 4WD. Има ли ограничение на скороста след което превключва от LOCK на AUTO?

Четох, че при Peugeot 4007 ако тръгне в режим LOCK и надвиши 40 км/ч системата автоматично превключва в режим AUTO. Така ли е и при C-Crosser?
Quotable Quotes -
1912 – 1970 – Vince Lombardi – The quality of a person’s life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.


PMV
 
 
Мнения: 307
Регистриран: 31 дек 2006, 00:34
Пол: мъж
Кара: XSARA 2,0 HDI, C4 PICASSO 1,6 HDI
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от PMV » 19 яну 2009, 17:15

Абсолютно, все пак автомобилите са като разнояйчни близнаци (леки външни различия).

Потребителски аватар

kabaka
Редовен
Мнения: 93
Регистриран: 20 май 2006, 17:55
Кара: Кефи се на C5 2.0 HDi комби
Местоположение: Karlovo

Мнение от kabaka » 18 фев 2009, 20:36

Имах възможност да покарам пежото-близнак на C-Crosser-a. Случи се така, че слязох от Ц5-цата и се качих на това чудо, та хич не ми хареса. Позицията на сядане и изобщо ергономичността е ОК, но окачването е много стегнато! Направо си е твърдо. Дори по хубав път се усеща движението и най-малките неравности. Иначе беше много стабилно. Това, което карах беше ново - на 4000 км, но вече нещо се беше разскърцало в багажника...
А по таблото - пластмаса яко...
Не е важно каква кола караш, по-важно е да те кефи!
Клубна карта 00238


navivovas
 
 
Мнения: 269
Регистриран: 12 окт 2007, 20:44
Кара: citroen GSA и citroen XM 2.0i
Местоположение: Ботевград

Мнение от navivovas » 19 фев 2009, 12:43

Здравейте всички!
Без да се заяждам,но за какво е нужно в града да се кара с „джип“.Единственото му предимство в града е това,че виждаш трафика от високо.Колегата пише ,че според него е направен по-скоро да преодолява бордюри...ми то това аз и с XM-а и с GSA-то го мога!...Иначе за мен вички такива автомобили с ...хм,повишена проходимост по същество са си камиони с луксозна кабина-друсат на всяка дупчица,седалката е като че седиш в стол,няма я тази удобна поза като в нормална кола.По отношение на стабилността всички казват,че е добра,но за мен един автомобил с височина почти 2 метра с по-висок от на нормална кола център на тежестта ми се струва че не може да бъде толкова стабилен...освен разбира се ако окачването му е като на трактор.Сега си спомням една фраза от рекламата на един Nissan по телевизията,казана в края на клипчето-„Града е неговата стихия“...Аз в града предпочитам с XM-а.
Извинявам се на всеки който би се почуствал засегнат от поста ми-нищо лично,само мнение.
Има два вида коли,CITROEN и....
Vive la Citroen!


чичовото
Редовен
Мнения: 71
Регистриран: 25 окт 2004, 13:20
Кара: Mazda 626GF; Subaru Forester SH
Местоположение: Sofia

Мнение от чичовото » 19 фев 2009, 13:22

Вярно е, че в града управляването на МПС тип "джип" (да не обидя собствениците на Jeep :) ) не е сериозно обосновано, но пък не вярвам някой да иска да поддържа 3-4 коли: една малолитражка за града, една лимузина за дълги пътеществия, един джип за offroad/риба и пр.fun и един камион (или поне "баничарка") за работно добиче.
По тази причина най-универсалното според мен возило в днешно време е точно един "паркетник" (3-в-1, 4-в-1 as you wish :evala: )


Dereal
Нов потребител
Мнения: 23
Регистриран: 10 фев 2009, 11:36
Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 109кс

Мнение от Dereal » 11 апр 2009, 22:34

Тъй като тъстът ми се е загледал в близнаците C-Crosser/4007/Outlander, защото в момента има оферти за налични автомобили за около 41-42 хиляди без ДДС (пък те всичките са с ДДС седалки ;) ) се поразтърсих за повече инфо по въпроса. От вече почти 7 години той е много доволен от една Ксара Пикасо, която и на мен започна да ми харесва, обаче имаме подземен гараж, с много тесен и остър завой при излизане, на който няма година без "тунинг". Аз карам Шкода, която е с повече от 20см по-дълга (4.51м срещу 4.27м) и нямам проблем, просто защото е по-маневрена (обратен завой 10.2м срещу 11.5м за Пикасо).
Затова потърсих повечко инфо за габарити и маневреност на различни високо и по-високо проходими возила и във връзка с мнението на колегата "чичовото" (извинявай за кавичките) се оказа, че почти има отговор на 4в1. Почти.

Seat Altea Freetrack - клиренс 200mm, просторен ван с дължина 4.49м и обратен завой 10.9, багажник 452л. Макар Пикасото да е по-просторно, вътре няма да има притиснати пътници, достатъчно висока е за лек офроуд, дизела е 170кс, турбо-бензина - 200кс. Това е просторен Ван с височина на джип, задвижване на 4-те колела, с мощен двигател и добра динамика. Не изглежда като джип, а по-скоро като "опластмасен" ван.

Така че решение все пак има, но и то си има своя специфика - не знам доколко испанците умеят да сглобяват качествено (въпреки че двигател, скоростна кутия и задвижване идва от Германия) и дали ще ви хареса дизайна.

За момента се въздържам от коментари за "близнаците", защото досега не съм сядал в нито един от тях и няма да е коректно. Но тъй като тъста май е сериозно решен да търси "евтин" джип - ще им обърна внимание. Лично за мен C-Crosser има най-добрата предница, а предвид това, че всичко друго е същото и че сегашната кола също е Ситроен - много е вероятно той да заеме място в гаража.... стига да влезе и излезе успешно ;)
Skoda + Diesel = Porsche Cayenne :)
-Имам чувството, че оправиха пътищата в България!
-Не, просто вече караш Hydractive :drive:

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 4459
Регистриран: 03 фев 2005, 13:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 13 апр 2009, 10:23

Оказва се изненадващо за мен, че Возията на С-Кросър и 4007 съвсем не е същата като за Аутлендър - като за капризния пазар в 3-те най-развити страни в Западна Европа явно франсетата са омекотили окачването и се е получил комфортен вседеход ... иначе С-Кросъра има най-привлекателна фаца не защото е с емблема Ситроен а просто кефи :wink: другото е същото само дето аутлендъра има и наличност на 2.0TDI двигател (ФВ), но повярвай ми не си струва пред 2.2 HDI-то ако търсите дизел
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

Picasso
 
 
Мнения: 582
Регистриран: 04 окт 2004, 11:36
Пол: мъж
Кара: NEW C3 PureTech 82 BVM Shine
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Picasso » 13 апр 2009, 11:01

Аз ще се съглася с Маслинков.
Скоро имаше тест драйв на Митцибиши и карах Олдлендер.... първото впечатление от подкарването на колата ми беше за стряшния шум от двигателя. Бях се върнал все едно десетина години назад при атмо9сверните дизели. Няма нищо общо с ХДИ моторите.
Беше доста по-муден от мята кола, която е с двигател 1.6. Когато споделих впечатленията си с дилърката, започва да ми обяснява колко били чупливи френските коли.... пълни глупости :po tikvata:
Клубна карта N 58

http://bulcontrol.com Гаражни врати, Автоматика, PVC и Алуминиева дограма и прозорци

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C-Crosser”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост