Загледах се в C-Crosser

Производство: (2007-)
Потребителски аватар

Автор на темата
messmaker
 
 
Мнения: 395
Регистриран на: 28 дек 2007, 19:30
Кара: много неща, но най-много се кефи на Xantia HDi, 110 hp издание 2000 г. и Mazda MPV V6, 3.0, 245 hp (2003)
Местоположение: Пловдив/Свети Влас

Загледах се в C-Crosser

Мнение от messmaker » 20 яну 2008, 11:54

обаче не разбирам къде е проблемът - не мога да сваля нито един PDF от българската страница на Ситроен. :( Опитвам с два браузъра - Файърфокс и Експлорер. Нищо. Както и да е...

Чудно какви ли цени ще бъде френското SUV. Онзи ден случайно ми се наложи да отида до дилър на Хюндай. За мое най-голямо огорчение разбрах, че марката драстично е вдигнала цените - вероятно заради високото качество. Новата Санта Фе, която беше изложена, струваше 80.000 лева...

Трябва да призная, че мен специално дизайнът на френското SUV много ме разочарова - не са го докарали добре отзад. И май това ще е поредния асфалтов 4х4. Дали не греша?

И освен това този малък двигател. Верно че има голям въртящ момент, но съм убеден че порядъчно натоварен лятото и с включен климатик, този "колос" на френското производство ще издъхва по завоите на някоя българска планина :drive:


val1
Нов потребител
Мнения: 24
Регистриран на: 19 окт 2007, 20:06
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0 16v Estate 8 сфери ГИ Фобос1
Местоположение: Ямбол

Мнение от val1 » 20 яну 2008, 12:35

А пробжа ли с Opera browser?
Не разбирам какво всички се мъчите с мозила и интернет експлорер
Xantia 2.0 16v 8 сфери ORGA 7164

Потребителски аватар

Автор на темата
messmaker
 
 
Мнения: 395
Регистриран на: 28 дек 2007, 19:30
Кара: много неща, но най-много се кефи на Xantia HDi, 110 hp издание 2000 г. и Mazda MPV V6, 3.0, 245 hp (2003)
Местоположение: Пловдив/Свети Влас

Мнение от messmaker » 20 яну 2008, 12:50

val1 написа:Не разбирам какво всички се мъчите с мозила и интернет експлорер
Експлорер отдавна съм престанал да използвам.
От Мозилата принципно съм много доволен.
А за операта нищо не мога да кажа - не съм я инсталирал повече от 7 години. Последно разбрах, че била платена.


val1
Нов потребител
Мнения: 24
Регистриран на: 19 окт 2007, 20:06
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0 16v Estate 8 сфери ГИ Фобос1
Местоположение: Ямбол

Мнение от val1 » 20 яну 2008, 13:17

От няколко години е безплатна.
Xantia 2.0 16v 8 сфери ORGA 7164

Потребителски аватар

turbocharged
 
 
Мнения: 355
Регистриран на: 02 юни 2005, 23:03
Кара: C4 2.0 HDi 168 SX Pack, ZX 1.4i
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от turbocharged » 20 яну 2008, 14:11

И на мен се ми се отваря ценовата листа на Citroen.
Виж цените на Mitsubishi Outlander и Peugeot 4007
Това е една и съща кола, произведена от Mitsubishi. Цените на Peugeot и Citroen няма как да не са едни и същи.

2.2 дизел двигателя е PSA. Мощността ще ти стигне. Поне така пишат по списанията за 2.2 двигателя. Предишния 2.0 TDI на VW много го плюеха че не бил подходящ за Outlander.
Аз лично бих взел Mitsubishi. Харесва ми на външен вид и Mitsubishi е марка която много повече подхожда на един джип.
Ако ще караш в дълбока кал през урви и чукари това не е точната машина. Обаче за асвалт и леко извън пътя, примерно за риба да отидеш, на излет в гората и т.н. подобен джип си е супер. Джип с истински офроуд възможности пък е ужасен за каране по асвалт. Няма пълно щастие :D

Потребителски аватар

Автор на темата
messmaker
 
 
Мнения: 395
Регистриран на: 28 дек 2007, 19:30
Кара: много неща, но най-много се кефи на Xantia HDi, 110 hp издание 2000 г. и Mazda MPV V6, 3.0, 245 hp (2003)
Местоположение: Пловдив/Свети Влас

Мнение от messmaker » 20 яну 2008, 18:17

дори не знам какво да кажа. Не съм имал такава кола, но в САЩ това е марката с най-нисък рейтинг. Продават ти кола след 5 минутно удобрение. Специално там когото и да попиташ никой няма да ти каже, че е доволен от Мицубиши.

За 4х4 сигурно имат традиции - там вече може и да не се съмняваме. Но един SUV не е само две скоростни кутии, два диференциална и няколко кардана. И с това PAJERO отзад :x Кой нормален човек би искал на колата му отзад да пише "чекиджия" :?

В момента, в който опра да купуване на 4х4, въобще няма да се колебя - или Нива, или АРО :mrgreen:

Потребителски аватар

vagabond
 
 
Мнения: 3005
Регистриран на: 31 май 2007, 17:10
Пол: мъж
Кара: Бела мачка самальот, с аеродинамика на тухла четворка
Местоположение: Мордор (София)
Контакти:

Мнение от vagabond » 21 яну 2008, 10:54

А къде видя във автомобил 4х4 две скоростни кутии :ti ma prebi: :ti ma prebi: а и като почнете да се правите на госпожици, в САЩ какво било , там какво било и намси кво, абе не разбрахте ли че в САЩ стандартите са други и в САЩ няма хидравлични ситроени, защото стандартизирането им не го позволява.
Мицубиши.....че какво им е, имат традиции във 4х4 автомобилите, и въобще не са паркетни джипове, виж Туарега е паркетен 4х4, клиренса му е по-малък от на моята ксантия. Аз собственоръчно съм минавал през такива места с едно Мицубиши, гледайки изпълнението няма да ти се вярва че ще мине. Що се отнася до SUV, ами от него не се иска да катери такива места за които си има пригодени 4х4, SUV = Спорт Ютилити Виикъл, това говори само по себе си за какво е конструиран този автомобил, като искаш добър 4х4 си купи Ленд Ровър Дифендър.
Това е 4х4, със блокажи, със демултипликатор- всичко необходимо да излезе и от най-невероятните места.
Скоростната кутия е една, има раздатъчна кутия.Това че лостовете са два не означава че и скоростните кутии са две :lol: :lol:
Каква е тая участ бе, народе- какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад.....

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 5265
Регистриран на: 03 фев 2005, 14:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 21 яну 2008, 11:23

C-crosser има най-красивата муцуна според мен - по-добра е и от на мицобишито ... а тази кола има много добри офроуд качества за цената си - 67-69 000лв. беше с кожа стандартно и всякакви глезотии, освен това около тия пари ново можеш да си купиш само Волво ХС70 с по-малък клиренс, без блокаж на диф-овете, което за кал и сняг може да е фатално и с половината обурудване на С-кросъра .. а да не говорим, че ще е по-ниско ... около тази цена има и Хюндай Санта-Фе и Хонда, а по-евтино е КИЯ Соренто ... обаче аз бих си взел нещо, правено от Мицобиши ако ще искам 4х4 и ще искам добри показатели на прилична цена - комбинацията с красивата предница на Ситроен и добрия 2.2 двигател го правят много добро предложение според мен ... :evala:
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

prosatanos
 
 
Мнения: 1392
Регистриран на: 14 мар 2005, 16:32
Кара: Xantia VSX 2.0i комби автоматик XU10J2C/L3 Газинжекцион Prins-VSI:) Шкода Супърб комби 2.0 TDI-CR (170к.с.) DSG
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от prosatanos » 21 яну 2008, 16:04

Аз лично в тоя ценови клас и автомобилен сегмент бих заложил на хонда, като се има предвид че ситроена няма да е на хидравлика.Ако обаче излезе версия с хидравлика това коренно променя ситуацията.
"Не се блазни от бързо свършената работа. Не търси дребни победи. Желанието да пришпорваш нещата ти пречи да свършиш работата докрай. Търсенето на дребни победи осуетява извършването на велики дела."


ITEV
 
 
Мнения: 2874
Регистриран на: 25 ное 2006, 18:15
Кара: Xantia ІІ 1.9TD 1998 комби, сив
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ITEV » 21 яну 2008, 16:43

prosatanos написа:Аз лично в тоя ценови клас и автомобилен сегмент бих заложил на хонда, като се има предвид че ситроена няма да е на хидравлика.Ако обаче излезе версия с хидравлика това коренно променя ситуацията.
Просто ми взе думите от устата!!! :evala ta bre:
Вы хоть понимаете теперь - чего вы натворили?

Another world is possible, защото когато Парите са всичко, всичко друго е нищо!

Потребителски аватар

Автор на темата
messmaker
 
 
Мнения: 395
Регистриран на: 28 дек 2007, 19:30
Кара: много неща, но най-много се кефи на Xantia HDi, 110 hp издание 2000 г. и Mazda MPV V6, 3.0, 245 hp (2003)
Местоположение: Пловдив/Свети Влас

Мнение от messmaker » 21 яну 2008, 22:14

Да оставим на страна 4х4 и да поговорим за САЩ... Че ми стана интересно.
Кое не позволява стандартизирането? Би ли пояснил, че това, което написа, не ми звучи никак добре като причина за липса на Ситроени и още повече на хидравлични такива :roll: За да бъдем честни, трябва да се спомене, че в САЩ липсват голяма част от европейските автомобили. И по-специално френски и италиански. САЩ са Тойота, Мазда, Хонда, Нисан, Хюндай.. мисля че вече това го казах. Снобарите купуват Мерцедес, БМВ, Ауди. Разумните купуват СААБ 8)
А тия дето нямат пари за нищо друго, но се чувстват съпричастни към американската нация - взимат щатски каляски с дълговечни, но постоянно течащи двигатели и скоростни кутии..

За мицубиши думата беше обща. И мисля, че достатъчно ясно го казах - американския пазар намира Мицубиши за калпави автомобили. И мисля че донякъде това е самата истина, защото малкото пушещи коли които видях бях именно Мицубишитата - по-специално Еклипсите. Не ги обичат. Излизат им много евтини като цена и после много скъпи за поддръжка - повярвай, влизат много по-често в сервиз от всеки друг автомобил...

Кои са причините ли? Ами, не знам. Сигурно една от многото е че в щатите много се кара.

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 5265
Регистриран на: 03 фев 2005, 14:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 21 яну 2008, 22:41

prosatanos написа:Аз лично в тоя ценови клас и автомобилен сегмент бих заложил на хонда, като се има предвид че ситроена няма да е на хидравлика.Ако обаче излезе версия с хидравлика това коренно променя ситуацията.
Защо? ... пак ще напомня, че това е "Ситроен" само по марка - по-точния въпрос ми е "Защо мислиш, че Хонда имат по-добри традиции в 4х4 от Мицобиши?" ...
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

turbocharged
 
 
Мнения: 355
Регистриран на: 02 юни 2005, 23:03
Кара: C4 2.0 HDi 168 SX Pack, ZX 1.4i
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от turbocharged » 22 яну 2008, 00:08

То класа SUV всъщност е измислен от Mitsubishi и модела се казва Pajero ама както и да е :x
12 пъти шампион в Paris-Dakar не е ли достатъчно доказателство че няма по-добри в тая сфера.
Кой е тоя джип Honda че не мога да се сетя нещо. За CR-V ли става въпрос?
Едно по-високо комби с възможност за включване и на задния мост. :P


go6opopa ZX
Новак
Мнения: 8
Регистриран на: 17 яну 2008, 17:22
Кара: CITROEN ZX 1.9i Vоlcane

Мнение от go6opopa ZX » 22 яну 2008, 09:51

На мен лично това SUV някакси не ми се връзва със Citroen. Вярно предницата са я докарали, но иначе всичко друго е на Mitsubishi, а това една от най-омразните ми марки. Що се отнася до проходимостта, още от пръв поглед му личи, че е само "парижанско девойче". Едва ли би се справил с черен път, камо ли с нашите пътища :wink: . Освен това ми е много любопитно, защо като е "джип" на рекламата не цепи през гората, а минава по асвалта. Така и баба знае. Стози път би се справило и полско фиатче. :dolu: :po tikvata:

Потребителски аватар

prosatanos
 
 
Мнения: 1392
Регистриран на: 14 мар 2005, 16:32
Кара: Xantia VSX 2.0i комби автоматик XU10J2C/L3 Газинжекцион Prins-VSI:) Шкода Супърб комби 2.0 TDI-CR (170к.с.) DSG
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от prosatanos » 22 яну 2008, 10:44

Alexander Maslinkov написа:
prosatanos написа:Аз лично в тоя ценови клас и автомобилен сегмент бих заложил на хонда, като се има предвид че ситроена няма да е на хидравлика.Ако обаче излезе версия с хидравлика това коренно променя ситуацията.
Защо? ... пак ще напомня, че това е "Ситроен" само по марка - по-точния въпрос ми е "Защо мислиш, че Хонда имат по-добри традиции в 4х4 от Мицобиши?" ...
Просто покарах и двете.Смея да твърдя, че хондата е доста по добре направена вътре, вози доста стабилно(на моменти с мицобишито имах чувство че поднася), двигателя макар и с по малко коне ми се стори доста по еластичен(а според борд компютрите и по икономичен).Това е мое субективно мнение с което съвсем не искам да казвам кой има по голям опит :neutral:
"Не се блазни от бързо свършената работа. Не търси дребни победи. Желанието да пришпорваш нещата ти пречи да свършиш работата докрай. Търсенето на дребни победи осуетява извършването на велики дела."

Потребителски аватар

vagabond
 
 
Мнения: 3005
Регистриран на: 31 май 2007, 17:10
Пол: мъж
Кара: Бела мачка самальот, с аеродинамика на тухла четворка
Местоположение: Мордор (София)
Контакти:

Мнение от vagabond » 22 яну 2008, 10:59

Такаааа, колега, всички разбрахме че си живял в САЩ, но не си мисли че другите пасем трева, що се отнася до стандартизирането в САЩ не се внасят хидравлични Ситроени защото този тип окачване според стандартите на САЩ е неприемливо, вземи отвори капака на един хидравличен Ситроен и прочети на табелата на която са дадени параметрите му- най-отгоре пише : Not for sale in the USA and Canada.
И моля те , слез на земята, тука е България, не САЩ!!!
Какво се кара в САЩ най-малко ме интересува, що се отнася до снобарите там, ами те не са прости хора купували си Мерцедес, ами кво......значи брат ми е снобар като кара S клас ли???
Айде моля ти се поогледай се какво се кара в България, тука наречените от теб снобари карат Q7, Touareg, GL, CLS, и други подобни.
И както turbocharged каза, SUV клас е измислен от Мицубиши, не ми говори за Еклипс- защото то няма ама нищо общо със SUV клас, Паджерото колко години подред разбива на Париж-Дакар?????
Карало се много в САЩ, ами да, големи са им разстоянията, но да ти кажа за кратките растояния тука аз навъртам по 45-50 К км на година, а ти в САЩ навъртя ли 10 К км???? И с каква кола ако не е тайна????
Не само в САЩ се кара много, има и други държави дето хората си ходят на гости на по 1800км, живял съм на такова място, и имам много ама много километри зад гърба си, сменил съм много коли, и мотори, но не сравнявам несравними неща, две държави с различни стандарти, население с различни възможности и т.н.

Всеки продукт за да се създаде се прави маркетингов анализ на целевата група клиенти, историята помни и провалите на разни модели автомобили, но без провали неможе, това че ти не си в целевата група клиенти на С-кросър им е ясно на Французите, хора като теб по-скоро биха си купили някой Хамър, ръбат, грозен и със неоправдано висок разход на гориво спрямо възможносите му и вървенето му.
Каква е тая участ бе, народе- какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад.....

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 5265
Регистриран на: 03 фев 2005, 14:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 22 яну 2008, 11:22

Две неща искам да споделя ... Вагабонд :) в интерес на фактите хидравлични Ситроени са се внасяли в САЩ до СХ (DS, GSA, CX) даже си имат Ситроен клубове в САЩ (виж раздела Ретро автомобили и темата "Ситроени в You Tube") :) ...

... и второто е, че С-Кросър си има блокаж на диференциалите и спрямо ценовата си група има доста добри оф-роуд качества - дето се казва не се сещам за по-добри оф-роуд качества за 67 000лв. а това, че има възможност само за предно предаване (както и хондата) е напарвено с цел икономичност на асфалта, където 4х4 може да не ти е необходимо постоянно ...
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

Автор на темата
messmaker
 
 
Мнения: 395
Регистриран на: 28 дек 2007, 19:30
Кара: много неща, но най-много се кефи на Xantia HDi, 110 hp издание 2000 г. и Mazda MPV V6, 3.0, 245 hp (2003)
Местоположение: Пловдив/Свети Влас

Мнение от messmaker » 22 яну 2008, 18:30

Виждам, че нещата вървят към конфронтация. С теб не смятам да се заяждам. Както виждаш, опитах се нормално да изясня доводите си.

Относно стандартизацията - това повдигане и спускане на автомобила (нека простичко така го наречем), може да ти го направи всеки втори гараж (голям сервиз) в щатите. И след като те го правят, не смятам че такъв тип окачване е забранено със закон! Т.е. твоята версия за това, че Ситроен не се продава в САЩ е стандартизацията. Приемам я без да навлизам в излишни спорове, защото тогава ще напуснем пределените не само на темата, но и на клуба като тематика ВЪОБЩЕ!

За качеството на Мерцедес също не е работа да говорим. Авторитети като АутоБилд достатъчно ясно се изразиха. Мерцедес изостава по качество дори от Ситроен. Погледни класациите за 2006-та година и пак помисли какво ще напишеш. И понеже в икономиката се учат куп неща, едно от тях са различните криви на търсене и предлагане. С удоволствие бих ти обяснил какво означава "ефект на сноба" и "ефект на свързания вагон", но мисля че не си благоразположен да четеш подобни неща, още повече да слушаш мнения, които са в разрез с твоите.

Снобският характер на българина е известен в цяла Европа. Показателно е това, че дори в родината на изброените от теб германски возила, не видях такова стълпотворение на луксозни возила както в България. Предполагам си наясно какво значи точно snob и каква е историята на тази дума. Ако не - питай, ще ти кажа.

Не ми е и минавало през ума, че Eclipse може да бъде SUV - sport utility vehicle. Написах какво видях, а също така какви са реалностите в щатите. Това, че на теб нещо не ти харесва е друг въпрос. Нека още един път ти кажа това, което в първия пост бях натъртил - едно SUV или 4х4 не е само скоростна кутия и възможност да се катериш. Аналогията ти за рали Париж - Дакар е крайно неудачна. И децата знаят, че там не отиват серийни автомобили, а машини, които имат общо с оригинала единствено и само по име и дизайн. По тая логика дай да караме само С4 и Рено, защото и двете марки жънат успехи на два различни фронта... Тъпо е!

Относно това къде съм живял, какво съм карал и колко км съм изминал - не е твоя работа. Не е тайна. Просто тонът ти не ми харесва и не ме предразполагаш да ти разказвам.

P.S. Освен това не забравяй, че за да се внесе една кола от САЩ в България, тя трябва да получи т.нар. "сертификат за типово одобрение". ДИМЯК, Тойота и Маздата въпреки онзи надпис, че са годни за САЩ и Европа, те трябваше да минат съответната "експертна проверка", за да стане ясно годни ли за са употреба в ЕС или не..С други думи - това е най-малката причина да не се продава Ситроен в САЩ.

Потребителски аватар

vagabond
 
 
Мнения: 3005
Регистриран на: 31 май 2007, 17:10
Пол: мъж
Кара: Бела мачка самальот, с аеродинамика на тухла четворка
Местоположение: Мордор (София)
Контакти:

Мнение от vagabond » 23 яну 2008, 13:29

Колега, нямам никакво намерение да се заяждам, но отношението ти и тона ти предразполагат.

Както казах в предния си пост, сравняваш коренно различни неща, САЩ и България.
Относно стандартизацията - това повдигане и спускане на автомобила (нека простичко така го наречем), може да ти го направи всеки втори гараж (голям сервиз) в щатите.

Ако за теб хидроактивното окачване е само повдигане и спускане на автомобила :ti ma prebi: вземи прочети малко, запознай се с устройството му, с неговите качества, и какво още в тоя автомобил е на тази система, па тогава ми говори че всеки втори сервиз в Щатите ще ми го направи :ti ma prebi:
По отношение на нормалното ти изясняване на доводите..... колега, там е проблема, не го правиш нормално, забелязва се че си интелигентен, но ако не си компетентен в дадена област, не мисля че е нужно да се изказваш неподготвен, по-добре попитай-за това се издразних.

Що се отнася до класациите на Ауто Билд, ако вземаш тях за миродавни......... за напред недей, в този АутоБилд съм чел толкова изкривени и поръчкови неща, че ти е бедна фантазията. Дали Мерцедес изостава по качество, с някой от най-новите модели, да изостава, но ....няма да изпадам в подробности, но предходните модели на S класа са едни от най-надеждните автомобили, предполагам че не си се човъркал из такава кола, въобще с двигатели.
което в първия пост бях натъртил - едно SUV или 4х4 не е само скоростна кутия и възможност да се катериш. Аналогията ти за рали Париж - Дакар е крайно неудачна. И децата знаят, че там не отиват серийни автомобили, а машини, които имат общо с оригинала единствено и само по име и дизайн.
Вярно, не е само скоростна кутия и възможност да се катериш, от него не се иска да се катери. Аналогията ми за Париж-Дакар е неудачна :ti ma prebi: ГРЕШНО, напротив много е удачна, машините които отиват там се различават от сериините само по допълнителното оборудване с GPS, по олекотената конструкция и допълнителните приспособления за пустинния климат-пясъци и т.н. що се отнася до окачването, конструкцията и двигателя, ами те са серийни, нямам идея защо пак твърдиш неща в които не си убеден и то ги твърдиш със убеждението сякаш ти самия си участвал в ралито или конструираш автомобили за него, колега в голяма заблуда си в това отношение.

Виждам че си си внесъл и две коли от САЩ, браво на теб, поне си се запознал с реда за внос от там, само не разбрах как тези два автомобила отговориха на ЕВРО-4 стандарт, след като всички сме наясно че в Щатите стандарта за Каталитични конвертори-Катализаторите- не отговаря на ЕВРО-3 стандарт? Има си начини, но в БГ все още не държат толкова на тези екологични норми.

Съвета ми е наистина да се поинтересуваш защо не се внася Ситроен в Щатите, ако мислиш да продължаваш спора, казвам спор, защото за мен това си е такова-там се ражда истината, съжалявам че не си ми харесал тона, ще се постарая да не излизам от добрия тон, и те уверявам че не съм от типа хора-какъвто ти твърдиш че съм-които не приемат чуждо мнение.
Когато намеря малко време ще ти представя доказателствата за твърденията ми, но тогава ще си търся бутилка Мавруд като наследство. :dance:


П.С. За твоя информация, автомобилите които се внасят в САЩ и в Европа, от един и същи производител, имат малко общи неща, дори и в окачването, а за двигателите да не говорим. За това е безумно да се сравняват.
Каква е тая участ бе, народе- какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад.....

Потребителски аватар

Автор на темата
messmaker
 
 
Мнения: 395
Регистриран на: 28 дек 2007, 19:30
Кара: много неща, но най-много се кефи на Xantia HDi, 110 hp издание 2000 г. и Mazda MPV V6, 3.0, 245 hp (2003)
Местоположение: Пловдив/Свети Влас

Мнение от messmaker » 23 яну 2008, 16:50

Ще свеждам всеки път темите до спор с по няколко по-малко.

1. Много далеч съм от мисълта да сравнявам гаражните изпълнения в САЩ с окачването на Ситроен. Не си го и помислям. Исках по нормален начин да кажа, че причината за внос на редица автомобили в САЩ е някъде другаде. Това не е проблем на стандартизация, която неизменно я има. Т.е. ако ти сега искаш от БГ да закараш Ауди в САЩ, гарантирам ти много проблеми. Имат си хората изисквания, и който иска да внесе автомобил там трябва да се съобрази с тях.

2. Точка 2 е продължение на първата. В номерата на двигателя и/или рамата и на двете коли има символ, който означава, че автомобилите са пригодни за употреба в Европа. Т.е. по всички норми те отговарят на европейските изисквания. Няма да описвам какви перипетии имах с въпросния сертификат, но оставам изумен от две неща:

а) как е възможно автомобили производство 2003-та и 2005-та година да не отговарят на условията в ЕС. И дали един 15 годишен автомобил или двутактов Трабант е по-малко опасен от коли по на 3-4 години?? Български абсурд!

б) как може сертификат за техническа годност да издава фирма с ламаринена барака, която е в по-лошо състояние от тази на Механотехникума в Пловдив? Завалиите от София като ръгнаха маркуча в ауспуха почнаха да се чудят защо количеството изгорели газове е равно на нула. :kuku: После слагаха запалки, та белким отчете нещо. Номерата на двигателя така и не ги откриха на нито една от двете коли... Т.е. сертификатът е само начин да ти вземат по 180 лева на кола

3. АутоБилд - предпочитам да се абстрахирам от световната конспирация и да погледна трезво на нещата. АутоБилд е само едно прекрасно допълнение. Нека не казваме на хубавото лошо и на лошото хубаво. Лидери в момента са японците. Във врата им дишат корейците. А после кой е - не знам. Американското автомобилостроене не желая да обсъждам.

4. Париж - Дакар - не съм участвал в ралито :dance: , но съм далеч от идеята, че там отиват автомобили с параметри равни на заводските. Да, променя се окачване. Да, олекотява се купе. Предполагам и охлаждащата система вече не е същата. Пипат се ECU и турбо чарджърите. Пък неща двигателя да си е баналния 2.5 DiD или какъвто там се води. Ако трябва да избирам 4х4, то това в никакъв случай няма да е Мицубиши. Пак казвам - не желая да колата ми да пише "чекиджия" :mrgreen: Бих предпочел нещо на Нисан или Тойота. А защо не и Субару.


P.S. Я по-добре дай идея от какво може да имам следния звук. Значи, паля си Ксантията и в първите 15-20 секунди от запалването от предна лява част на двигателя (там където е волана) се чува звук подобен на тик-такане :? След това изчезва. Нормално ли е това?

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C-Crosser”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост