Питанки

Производство: (1984-2005)

Автор на темата
TPOXATA
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 04 авг 2008, 21:17
Кара: C15 1.9

Питанки

Мнение от TPOXATA » 10 авг 2008, 18:41

Здравейте,
От скоро започнах нова работа, където служебният ми автомобил е именно Ц15. Та искам да ви питам на колко градуса се включва перката за охлаждане? Мотора е 1.9. На таблото като гледам прибор за температурата нямам и... Може да стане малко лошо понякога като не се знае на кви градуси е.

ArthurDent: Правила на форума:
8. Заглавията на темите е крайно желателно да са обяснителни, изчерпателни и в съответния раздел. Теми от вида "Вижте..." (или по-лошото "Vijte") ще бъдат директно модерирани!
Примери за лоши заглавия са: "Помогнете ми", "Имам проблем", "HELP: PROBLEM", "ПОМОООЩ!!!!!!", "Molqvi kajete .......", "nqkoi znae li..." и т.н.
Пример за добри заглавия са: "Търся ключалка за контактен ключ за АХ"


dimov45
 
 
Мнения: 146
Регистриран на: 25 юни 2007, 09:57
Кара: xm 2000i 91г всичко без кожа(кораба майка)
Местоположение: София Младост

Мнение от dimov45 » 10 авг 2008, 20:50

еми като на всяка друга кола-между 90 и 105гр.


Автор на темата
TPOXATA
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 04 авг 2008, 21:17
Кара: C15 1.9

Мнение от TPOXATA » 10 авг 2008, 20:56

А как да разбера каква температура е вдигнала?


dimov45
 
 
Мнения: 146
Регистриран на: 25 юни 2007, 09:57
Кара: xm 2000i 91г всичко без кожа(кораба майка)
Местоположение: София Младост

Мнение от dimov45 » 10 авг 2008, 21:22

еми неможеш.Ти имаш само лампа която ти показва че ВЕЧЕ си прегрял!
Като си на контакт трябва да светне и тя,та да видиш че работи,и да си изгасне сама


Автор на темата
TPOXATA
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 04 авг 2008, 21:17
Кара: C15 1.9

Мнение от TPOXATA » 10 авг 2008, 21:42

Греда... В петък за 60км 2-3 пъти се включи перката... Явно е настроено на 90 градуса някъде да се включва. На личната Вектра е към 98, та рядко съм чувал перката. Тук явно не е така.


Автор на темата
TPOXATA
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 04 авг 2008, 21:17
Кара: C15 1.9

Мнение от TPOXATA » 20 авг 2008, 19:54

Имам един друг проблем... Прибора за горивото на таблото не работи. Какво да направя, че да го съживя?


dimov45
 
 
Мнения: 146
Регистриран на: 25 юни 2007, 09:57
Кара: xm 2000i 91г всичко без кожа(кораба майка)
Местоположение: София Младост

Мнение от dimov45 » 25 авг 2008, 12:38

Върху резервоара имаш идин уред наречен "нивомер"та там на него има два кабела
съответно за лампата и стрелката.Откачаш ги,и ги даваш на маса идин по един.
Като ги допираш на маса трябва да отчита уреда на таблото съответно пълен резервоар,
и светеща лампа(това е при положение че двата кабела са на маса)Ако стане това значи
инсталацията и уреда са ти ОК и трябва да отремонтираш нивомера!


Автор на темата
TPOXATA
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 04 авг 2008, 21:17
Кара: C15 1.9

Мнение от TPOXATA » 27 авг 2008, 15:04

Откачих една пластмасова кора над резервоара и отдолу имаше 2 тръбички. Не знам за какво служат, но явно на друго място трябва да търся... Може ли малко повече информация :roll:

Потребителски аватар

BaiLamarin
 
 
Мнения: 158
Регистриран на: 01 апр 2008, 17:49
Кара: C15 1.8D
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от BaiLamarin » 17 ное 2008, 15:55

TPOXATA, за да разбереш температурата ,сложи си допълнителен уред- много лесно става от шкода- само пренавиваш резбата на датчика... Може и втора употреба, ако намериш някоя 120-ка... :)


deks
Новак
Мнения: 1
Регистриран на: 09 сеп 2009, 22:09
Кара: berlingo + c15d

Мнение от deks » 09 сеп 2009, 22:20

Имам С15D и ми е необходима схема на електро инсталацията,имам проблеми с нея и не намирам никаква литература на пазара, ако някой има такава ще съм му много благодарен - За контакт d.dinev@dir.bg , 0888 227307


Citronn
Ex- ретро-ситро-фен
Мнения: 246
Регистриран на: 14 сеп 2006, 21:28
Пол: мъж
Кара: С-5 ІІ 2.0HDI- 2007/авт./, Xsara Picasso 1,6L- 2004 и BX 16TZI- 1990г
Местоположение: гр.Перник

Мнение от Citronn » 15 сеп 2009, 10:24

Аз имам Виза 17 РД -1769 куб. см, на нейна база е С-15, може да споделиш точно проблема, или -
http://cx.podolsk.ru/xm/frame.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ,отваряш БИБЛИОТЕКА, и търсиш: Описание и ремонт дизелей на автомобилях ситроен (BX,Visa,C15) (haynes) -Електрические схемьi, файла е PDF
Красимир Димитров -Citronn@abv.bg
/бивши- DS-21, Visa- 2 бр. 1124b и 17RD, GS- комби и GSA Pallas-1982, ВХ-2 бр. 1,6TZ и BX 1,4I- TRE, Xantia 2 бр- 1998 2,1 ТД и 1999- 2.0i 16v /авт.//

Потребителски аватар

BaiLamarin
 
 
Мнения: 158
Регистриран на: 01 апр 2008, 17:49
Кара: C15 1.8D
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от BaiLamarin » 23 сеп 2009, 11:06

http://bailamarin.snimka.bg/automobiles ... ems.424659" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е електросхемата на С-15. Малко е, но това му е монтирано в завода... :skratch:


nitramv
Новак
Мнения: 1
Регистриран на: 05 май 2016, 15:43
Пол: мъж
Кара: С15 1,9D
Местоположение: София

Мнение от nitramv » 11 май 2016, 10:32

Здравейте,
Нов съм във форума и не съм сигурен дали трябва да правя нова тема или мога да питам в този раздел "Питанки".
От една седмица съм собственик на ситроен С15 1.9Д, който е първата ми дизелова кола в живота и нещо не съм в час с нещата които се случват. Накратко имам следния проблем:
Когато колата е студена, след изгасване на лампата за подгрев пали веднага, и работи (върви) като луда. При спиране и престой от около 15-20минути, след изгасване на лампата за подгрев, мотора пали, работи няколко оборота (примерно: 20секунди) и загасва. Започва се въртене на стартера в съпровод с всички благословии... :x , след което примерно на третия път запалва, изпушва и пак работи като луда-не гасне, не прекъсва.
Понеже съм карал само бензин си правя аналогия че някъде има гориво (примерно във горивния филтър), което след като изгори, мотора спира - вероятно има въздух, помпата не качва добре от резервоара гориво, или просто горивото се връща от филтъра в резервоара, защото никъде няма сълзене, течове на гориво и др.
Молбата ми е ако някой има ръководство за ремонт, или схема на горивна система (в частност на горивния филтър) да удари едно рамо. Принципно ГНП е LUKAS, а горивния филтър е със вградена помпа (бутонче). Забелязах един маркуч които е в най-ниската точка на корпуса на филтъра и който е изведен под мотора-не знам дали фабрично е така (за отичане на излишно гориво, вода и тнт), или някой е побългарил нещата.
Търсих доста, но не намерих HAYNES или нещо подобно за С15.
Предварително Благодаря !

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C15”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост