ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Патилата продължават

Производство: (1999-2008)

Автор на темата
emil.danailov@abv.bg
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 14 юни 2016, 21:14
Пол: мъж
Кара: ксара пикасо 1.6 95к.с
Местоположение: гр.Ветово

Патилата продължават

Мнение от emil.danailov@abv.bg » 28 дек 2017, 17:44

След като си отремонтирах динамото-смяна на четките и колектор сглобих всичко.Поставих хидравличната помпа но се оказа че резбата на щуцера е развалена.Била е завита на....майната си.Намерих втора употреба тръбичка с щуцера и разглобих направо от рейката.Кербоваха ми нов маркуч и сглобих всичко.Карах колата няма проблем.Днес се наложи да направя обратен завой и се получи тресене на волана и виене на помпата.Когато паркирах колата, въртях пълен ляв и десен такъв проблем няма Прави го само в движение.Какво може да е това

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4442
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 20 яну 2018, 18:16

Като тестваш на място давай газ, поне 3000 оборота. По принцип за обезвъздушаване навиваш докрай и газ за 20-30 сек, после в другата посока същото и така 2-3 пъти докато спре да свири. Обратен завой - значи си навил докрай, но си се движил сравнително бавно?
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xsara Picasso”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта