ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Питанка по ел.схемата на Художника

Производство: (1999-2008)

Автор на темата
apollo11
 
 
Мнения: 1183
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Питанка по ел.схемата на Художника

Мнение от apollo11 » 13 юни 2018, 06:41

Здравейте!
Онзи ден си купих едно модулче за фаровете (на Неомонтана било, ми казаха)
Питанка та е: откъде в двигателния отсек да взема + след контактния ключ..?

Потребителски аватар

porko
 
 
Мнения: 165
Регистриран: 28 май 2016, 16:17
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso 1.8i 115 2000г. Бившата-VW POLO 2F
Местоположение: Русе България

Мнение от porko » 13 юни 2018, 18:49

Ми замери с мултимера...Преди да стартираш и след.Моите са самоделни дневни светлини и съм взел плюс от празно бушонно гнездо от бушоните в двигателното.Сега докато върти горивната помпа светят.Ама при мен има такова гнездо.При теб ако няма ще се наложи да мериш дванадесетте волта.Къде ги има и къде не след стартиране. :drink:
de lz4an 73


stivid
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 06 ное 2015, 16:26
Пол: мъж
Кара: citroen picaso 2.0hdi 2002г 90кс
Местоположение: Нови хан

Мнение от stivid » 14 юни 2018, 16:41

Здравейте, ако може да попитам откъде да взема сигнал за отворени врати за аларма?


Автор на темата
apollo11
 
 
Мнения: 1183
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Мнение от apollo11 » 14 юни 2018, 20:18

Абе, то аз си играх с мултицета,ма жената помагаше, а тя и книжка няма,та сещайте се..чудя се дали ако взема от малката Клеман на алтернатор, ще сработи системата..
П.с.
Не съм на ТИ с токовете, а и нямам свободно време на слънчева светлина за експерименти.. :oops:

Потребителски аватар

porko
 
 
Мнения: 165
Регистриран: 28 май 2016, 16:17
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso 1.8i 115 2000г. Бившата-VW POLO 2F
Местоположение: Русе България

Мнение от porko » 14 юни 2018, 21:56

Че ще стане-ще стане от допълнителната,но само за управляващо напрежение на релето.Демек за захранване на модула.Силовата част директно от плюсовите клеми в двг отделение.Не знам,обаче,какво включва...Дългите на 30 процента или късите фарове.Ама няма значение.Ако има реле и релето има силов контакт-директно.:drink:
de lz4an 73

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4442
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 14 юни 2018, 22:31

apollo11 написа:
14 юни 2018, 20:18
Абе, то аз си играх с мултицета,ма жената помагаше, а тя и книжка няма,та сещайте се..чудя се дали ако взема от малката Клеман на алтернатор, ще сработи системата..
П.с.
Не съм на ТИ с токовете, а и нямам свободно време на слънчева светлина за експерименти.. :oops:
Машинката за заден ход има +12V при контакт. Проводника за лампа за зареждане - малкият кабел на алтернатора има маса когато двигателя не работи и +12V когато двигателя работи. Това е принцип общо взето за всеки автомобил.

ПП. И на двете места не е добре да се включват мощни товари и реле без гасене на напрежението на самоиндукция - диод, варистор и пр.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
apollo11
 
 
Мнения: 1183
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Мнение от apollo11 » 17 юни 2018, 09:46

мерси, идеята е да вземе сигнал за релето - захранването ще си е от плюсовата клема през предпазител - толкова се сещам :-P

Потребителски аватар

porko
 
 
Мнения: 165
Регистриран: 28 май 2016, 16:17
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso 1.8i 115 2000г. Бившата-VW POLO 2F
Местоположение: Русе България

Мнение от porko » 17 юни 2018, 13:59

На плюсовата клема на акумулатора има постоянен плюс и ако захраниш релето от там то ще е постоянно включено.Трябва да търсиш плюс след включването на ключа или след стартиране на двг-то.Не знам,обаче,този модул дали не иска постоянен плюс...Неомонтана обикновено дават схема и инструкция за ползване.Действай според нея. :drink:
de lz4an 73


Автор на темата
apollo11
 
 
Мнения: 1183
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Мнение от apollo11 » 01 юли 2018, 11:26

Така..да дам отчет!
Намерих време най-накрая и монтираха джаджата -
Ток за захранване взема директно от плюсовата клема до филтъра;
- Управление по + взема от алтернатора,малкия кабел ;)
- Управление по + от габарита, за да гаси дрл-а при пускане на габарити,респективно основните фарове;
- захранил съм дългите на около 50-75% (слънцето светеше директно срещу колата,та мине трудно да преценя - все ми е слабо) - светкавицата* си личи де!

П.с.
Снимки не съм правил,но някой ако иска, ще постна!

П.с.с.
А,да.. успях и да си регулирам чистачките по маркерите, че от 3 години са е се каня :great:

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xsara Picasso”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта