ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем с оборотите

Производство: (1996-)

Автор на темата
darvarovk
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 21 окт 2017, 13:55
Пол: мъж
Кара: Berlingo 2.0hdi 90hp

Проблем с оборотите

Мнение от darvarovk » 23 окт 2017, 17:18

Здравейте колеги скоро си взех едно берлинго 2.0 hdi 90 hp. Та имам следния проблем от време на време влиза в авариен режим и не може да се изфорсира повече от 2.9 оборота, AGR е изключен софтоерно бях днес да го прочетат казаха ми че е от един датчик на съединителя това възможно ли е ?


vasiluzunov
Новак
Мнения: 1
Регистриран: 23 окт 2017, 14:57
Пол: мъж
Кара: Citroen Berlingo 2,0 diesel

Мнение от vasiluzunov » 19 мар 2018, 14:16

Имах същия проблем. Години наред ми гаснеше (обикновено през лятото) и след престой на Н-тото кръстовище (от няколко минути до няколко часа) нещо цъкаше, датчика за температурата започва да показва нормално (преди това е отвъд 0-та) и можех да продължа, понякога в авариен режим. С този проблем най-напред се занимаха в АМК и след 3-дневен престой и 1/2 резервоар дизел дигнаха ръце. И така, докато не си намерих майстора в един малък сервиз. Оказа се релето (вероятно студена спойка), което е разположено в моторния отсек, вляво, след акумулатора (гледано откъм купето). След един сравнително дълъг период, пак започна да гасне (през зимата) Оказа се запушен нано филтъра (мисля, че така се нарича) на вхда на ГНП-то. Този филтър е толкова фин, че отворите по него с просто око не се забелязват. Представлява едно цилиндърче с размери около Ф10/L40. Berlingo-то е гаснало и заради подкачващата помпа. До сега съм сменил 3 (навъртял съм около 370к км). Когато тази помпа дефектира, се чува едно "ръмжене" при завъртане на контактния ключ. Понякога е помагало почукването на резервоара отдолу. Надявам се, че това ще Ви бъде от полза, ако вече не сте си решили проблема.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Berlingo”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост