ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран
Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа
Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа
Здравейте,имам следния проблем с Берлинго 2003,1,9 д.Сутрин когато студено,пали на половин оборот,когато е топъл мотора също пали без проблем,но когато престои около 2-3часа и не иска да пали,трябва много въртене и накрая пали с доста пушек.Сменихме подгревните свещи,ръчната помпа на горивото и пак не пали ,но само в този интервал около2до 3часа след като е каран.Акп престои повече и изстине нацяло,няма проблем пак си пали от раз.Водих я на майстор за помпата,но каза че не е от там проблема а ,че няма ток на свещите.
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 05 Мар 2016, 12:29
- Пол: мъж
- Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, XA 8 сфери
- Местоположение: София
Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа
Ако колегите не изкажат предположение, една диагностика би трябвало да даде насока. Кой знае кой от датчиците подава грешна информация и обърква нещата.
Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа
Здравейте,колеги сега вече изобщо не иска да пали,даже и сутринта ми изхаби акомулатора от въртене,но изобщо не припали,май наистина не подгряват свещите,но не мога да я запаля и да я закарам на майстор
-
-
- Мнения: 999
- Регистриран на: 16 Май 2005, 13:25
- Кара: Citroen xantia 1.9 TD
- Местоположение: Sofia
Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа
Можеш да си помогнеш със спрей
.

Всичко мога да ремонтирам, стига някой да ми каже как !
Прави, чупи, не бой се.
Прави, чупи, не бой се.
-
-
- Мнения: 2239
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED CRD
- Местоположение: Upnorth
- Обратна връзка:
Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа
Значи ти казват няма ток, но въпреки това..
- взимаш мултиметър (нали знаеш какво е?) слагаш на клемите на батерията и друг дава на контакт. Трябва да се види осезаем пад на напрежение. При здрав акумулатор от 12.4 - 12.5 ще слезе на 11.5. Всичко останало в колата като консуматори : парно, подг.седалки, отоплители разни, зарядни.. трябва да са угасени. Ако е 3-5°С то след около 30сек пада изчезва и се връща пак до към 12.3 волта. Това означава, че свещите работят, а те гълтат много ампери. Понякога и над 50. Ако няма ток до тях въобще, то бушон -> реле -> диагностика -> специалист
- датчик замерващ температура на въздуха постъпващ в мотора или такъв на водата указват влияние на това каква карта да се използва за стартиране. Това са картите които казват колко мг нафта да се подаде за начален старт в зависимост от температурата на водата, а тази карта се коригира от тази за темп.на въздуха. Отново : замерване > диагностика > майстор..
- ако по една или друга причина датчика на коляновия вал прави магарии, то колата няма да запали или пък ще подаде нафтата в доста лош момент.. Отново замерване, диагностика и т.н.
- ако има проблеми с топливния филтър или вкарва въздух в нафтата от някъде.. Пак се започват фокуси..
И един тъп въпрос : ако колата не запали, от четвърт и се развие капачката на резервоара 3-4 оборота пак ли е същото?
- взимаш мултиметър (нали знаеш какво е?) слагаш на клемите на батерията и друг дава на контакт. Трябва да се види осезаем пад на напрежение. При здрав акумулатор от 12.4 - 12.5 ще слезе на 11.5. Всичко останало в колата като консуматори : парно, подг.седалки, отоплители разни, зарядни.. трябва да са угасени. Ако е 3-5°С то след около 30сек пада изчезва и се връща пак до към 12.3 волта. Това означава, че свещите работят, а те гълтат много ампери. Понякога и над 50. Ако няма ток до тях въобще, то бушон -> реле -> диагностика -> специалист
- датчик замерващ температура на въздуха постъпващ в мотора или такъв на водата указват влияние на това каква карта да се използва за стартиране. Това са картите които казват колко мг нафта да се подаде за начален старт в зависимост от температурата на водата, а тази карта се коригира от тази за темп.на въздуха. Отново : замерване > диагностика > майстор..
- ако по една или друга причина датчика на коляновия вал прави магарии, то колата няма да запали или пък ще подаде нафтата в доста лош момент.. Отново замерване, диагностика и т.н.
- ако има проблеми с топливния филтър или вкарва въздух в нафтата от някъде.. Пак се започват фокуси..
И един тъп въпрос : ако колата не запали, от четвърт и се развие капачката на резервоара 3-4 оборота пак ли е същото?
◄ http://longgo.eu ►
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост