ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа

Производство: (1996-)

Автор на темата
chipsov
Новак
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Ное 2020, 12:24
Кара: Berlingo 1,9D

Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа

Мнение от chipsov » 27 Ное 2020, 17:00

Здравейте,имам следния проблем с Берлинго 2003,1,9 д.Сутрин когато студено,пали на половин оборот,когато е топъл мотора също пали без проблем,но когато престои около 2-3часа и не иска да пали,трябва много въртене и накрая пали с доста пушек.Сменихме подгревните свещи,ръчната помпа на горивото и пак не пали ,но само в този интервал около2до 3часа след като е каран.Акп престои повече и изстине нацяло,няма проблем пак си пали от раз.Водих я на майстор за помпата,но каза че не е от там проблема а ,че няма ток на свещите.

Аватар

ilian.kirov
 
 
Мнения: 315
Регистриран на: 05 Мар 2016, 12:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, XA 8 сфери
Местоположение: София

Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа

Мнение от ilian.kirov » 28 Ное 2020, 12:53

Ако колегите не изкажат предположение, една диагностика би трябвало да даде насока. Кой знае кой от датчиците подава грешна информация и обърква нещата.


Автор на темата
chipsov
Новак
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Ное 2020, 12:24
Кара: Berlingo 1,9D

Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа

Мнение от chipsov » 28 Ное 2020, 20:55

Здравейте,колеги сега вече изобщо не иска да пали,даже и сутринта ми изхаби акомулатора от въртене,но изобщо не припали,май наистина не подгряват свещите,но не мога да я запаля и да я закарам на майстор


lubitel
 
 
Мнения: 999
Регистриран на: 16 Май 2005, 13:25
Кара: Citroen xantia 1.9 TD
Местоположение: Sofia

Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа

Мнение от lubitel » 28 Ное 2020, 21:38

Можеш да си помогнеш със спрей :idea: .
Всичко мога да ремонтирам, стига някой да ми каже как !
Прави, чупи, не бой се.

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2239
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Берлинго 1.9д не пали като престои 2-3часа

Мнение от longgo » 28 Ное 2020, 21:54

Значи ти казват няма ток, но въпреки това..

- взимаш мултиметър (нали знаеш какво е?) слагаш на клемите на батерията и друг дава на контакт. Трябва да се види осезаем пад на напрежение. При здрав акумулатор от 12.4 - 12.5 ще слезе на 11.5. Всичко останало в колата като консуматори : парно, подг.седалки, отоплители разни, зарядни.. трябва да са угасени. Ако е 3-5°С то след около 30сек пада изчезва и се връща пак до към 12.3 волта. Това означава, че свещите работят, а те гълтат много ампери. Понякога и над 50. Ако няма ток до тях въобще, то бушон -> реле -> диагностика -> специалист

- датчик замерващ температура на въздуха постъпващ в мотора или такъв на водата указват влияние на това каква карта да се използва за стартиране. Това са картите които казват колко мг нафта да се подаде за начален старт в зависимост от температурата на водата, а тази карта се коригира от тази за темп.на въздуха. Отново : замерване > диагностика > майстор..

- ако по една или друга причина датчика на коляновия вал прави магарии, то колата няма да запали или пък ще подаде нафтата в доста лош момент.. Отново замерване, диагностика и т.н.

- ако има проблеми с топливния филтър или вкарва въздух в нафтата от някъде.. Пак се започват фокуси..

И един тъп въпрос : ако колата не запали, от четвърт и се развие капачката на резервоара 3-4 оборота пак ли е същото?
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Berlingo”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост