ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

C5 III - фейслифт

Потребителски аватар

Turbo Veshter
 
 
Мнения: 409
Регистриран: 30 сеп 2006, 20:41
Пол: мъж
Кара: XM V6 3.0L , Xantia 2.0 16V Activa, реставрира CX 2.5 Turbo GTI
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: C5 III - фейслифт

Мнение от Turbo Veshter » 14 яну 2011, 09:24

Двигателят е малък. С обем 1.6 и и 122к.к....толкова натегнат едва ли ще има кой-знае какъв ресурс.
"Колкото повече Мечо надникваше в хралупата, толкова повече Прасчо го нямаше там"

Потребителски аватар

shamanec
 
 
Мнения: 1506
Регистриран: 01 май 2009, 22:37
Пол: мъж
Кара: Volvo S40, 2.0D, 163hp
Местоположение: София

Мнение от shamanec » 14 яну 2011, 13:15

Последното не го разбрах. Нима има С5 с двигател като моя? Това ще е пълна трагедия !

Потребителски аватар

Ivaylo Stamenov
 
 
Мнения: 2890
Регистриран: 16 мар 2006, 20:18
Пол: мъж
Кара: Xsara 2.0 hdi 90hp
Местоположение: Пловдив

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Ivaylo Stamenov » 14 яну 2011, 14:03

zx_zvqr написа:Всеки явно от бъдещето иска нещо различно, не може да се угоди на всички :amii:
Кое по-точно е различното в бъдещето? Това, че всичко е еднакво ли?

Потребителски аватар

zx_zvqr
prog_moderator
Мнения: 4616
Регистриран: 21 окт 2004, 15:57
Кара: Fiat Brava EL '96, 1,6i 16V 103HP; Ford Focus Ghia '02, 1.6i 16V 100HP
Местоположение: Варна

Мнение от zx_zvqr » 14 яну 2011, 15:29

В смисъл следното - ти, като почитател на тази марка, търсиш и те радват продукти, като хм, cx, bx, но има много колеги във форума, пък извън форума още повече, които им допадат точно с4, с5, новият с5 с метално окачване, ds3 и т.н. Все пак всичко се развива и ситроен бележат почти 1,5 млн. продадени коли за година, това, дето не е било никога за тях, явно от пежо са на правилния път и ситроен се купува, това дали на теб ти харесва ни най-малко го вземат под внимание :wink:
Citroen ZX 1.4i - Вече не :P Citroen Berlingo 1.9D (?!?)
С прогресив рок към прогрес!

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 4459
Регистриран: 03 фев 2005, 13:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 14 яну 2011, 15:40

Е те затова са конкуренция на KIA, щото не го взимат ... :wink:
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

Anojarov
АМ - Габрово
Мнения: 2274
Регистриран: 04 апр 2007, 09:22
Пол: мъж
Кара: C3 Aircross BlueHDi 100 BVM Shine,C4 Cactus e-VTI SHEET

Мнение от Anojarov » 14 яну 2011, 15:41

shamanec написа:Последното не го разбрах. Нима има С5 с двигател като моя? Това ще е пълна трагедия !
Това е за така наречените "бюджетни автомобили". Метално окачвачване и малък двигател 122 кс , има и дизел със 112 кс.Ниска цена за организации и фирми с голям парк.В България не се купуват такъв клас автомобили , но не сме ние мерилото.Като е слаб за някой взема 156 кс - върви жесоко на С5
“Помни вчера, мисли за утре, но живей днес.”

Потребителски аватар

p_viny
 
 
Мнения: 426
Регистриран: 10 ное 2007, 11:00
Кара: Citroen CX 22TRS, Xantia 1,9TurboD
Местоположение: Sofia-Lulin2
Контакти:

Мнение от p_viny » 29 юни 2011, 15:24

Ivaylo Stamenov написа:
zx_zvqr написа:Всеки явно от бъдещето иска нещо различно, не може да се угоди на всички :amii:
Кое по-точно е различното в бъдещето? Това, че всичко е еднакво ли?
Колегата тук в Испания с служебната С-5, ми се чуди кво толкова я гледам таз кола. :wink: Той имал да избира между Ситроен, Opel Инсигна и Ауди някакво голямо. Пробвал ги , но най-му харесал Cитроена, щото има спорт бутон за по твърда возия. Каза, че и 3 те коли изглеждали еднакво. :drive: Просто коли и всички приличали на Audi :hmm:

Потребителски аватар

citroen
 
 
Мнения: 1307
Регистриран: 05 окт 2005, 17:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0 Hdi + Citroën Xm 2.5 TD + Citroën C5 2.2 HDi
Местоположение: с.Бързия / гр.Монтана
Контакти:

Мнение от citroen » 22 юли 2011, 03:02

Да не отварям нова тема , по тези тийзъри май се очаква нещо на 29 юли относно Ц5

Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1827
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 03 май 2012, 23:20

Всичкото хубаво ама който иска бензинка 2.0 само някаква куцибайка 140 к.с. а 1.6 натуряли 2 или 3 двигателя от 120-153 к.с. И ко прайме ако искаме по човешка кола се гръмване на 3.0 мотора , а не могат да изстискат едни 170 -180 коня от 2.0
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка


kamus11
Редовен
Мнения: 66
Регистриран: 02 юни 2008, 21:10
Кара: преди време citroen xantia 2.0 16v
Контакти:

Мнение от kamus11 » 07 май 2012, 15:54

След като в края на февруари месец разбрахме, че Съюзът между PSA и GM е факт,
вече започват да стават ясни плановете на бъдещото развитие на моделната гама на фирмите или по-скоро тези на Citroen. Според изявление направено от Philippe Varin, който е в управителния съвет на PSA, следващото поколение на Citroen C5 ще използва платформата на GM, върху която се основават моделите: Opel Inignia, Buick Regal, Saab 9-5 и другите производни. Става въпрос за второто поколение на Epsilon, което е широко приложимо в моделите на американския концерн. Това от своя страна ще доведе до подмяната и на други модели на PSA, като най-вероятно втория модел който ще бъде основан върху Epsilon II ще бъде наследника на Peugeot 508. За сега не се споменава дали производствените мощности на PSA в Rennes (Рен) ще бъдат закрити или преоборудвани, но факта, че световната премиера на следващото поколение на С5 е отложено само със шест месеца, а по-точно за края на 2015 година, то по-скоро сме склонни да вярваме, че фабриките във френската провинция ще затворят врати за не определено време.
Всичко това може да повлияе и на Opel, тъй като в момента продажбите на немската компания са под критичния минимум, но в никакъв случай това не се дължи на загуба на доверие в надеждността на нейните модели. Дали просто от GM, вече не търсят заместник Opel и каква ще бъде неговата съдба е все още рано да се каже.
http://kamuscoop.blogspot.com/ Последни автоновини
http://autoblogbg.blogspot.com/search/label/Citroen новини за Citroen

Потребителски аватар

metonick
 
 
Мнения: 1595
Регистриран: 17 окт 2008, 16:16
Пол: мъж
Кара: Ситроен ХМ 2.5ТD Ex. & С4 1.4 VS
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от metonick » 07 май 2012, 16:03

Утече ....
"Човекът е човек когато е на път" .....с хидравлично окачен Ситроен

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2800
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от lendo » 07 май 2012, 17:21

Че, то ако е на тази платформа... "хидравлика" май да забравим, или други характерни за Ситроен технически интересни и авангардни решения :tupo: :eiii:
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.

Потребителски аватар

zx_zvqr
prog_moderator
Мнения: 4616
Регистриран: 21 окт 2004, 15:57
Кара: Fiat Brava EL '96, 1,6i 16V 103HP; Ford Focus Ghia '02, 1.6i 16V 100HP
Местоположение: Варна

Мнение от zx_zvqr » 07 май 2012, 18:15

Абе аз от кога ви разправям, вие - не, та не, обречена е тази марка от доста време, само се доят пари :xixi3: Хидравликата ще я има само в С6, който пък няма да го има :fuck2:
Citroen ZX 1.4i - Вече не :P Citroen Berlingo 1.9D (?!?)
С прогресив рок към прогрес!

Потребителски аватар

BX-1.9D-selection
 
 
Мнения: 3270
Регистриран: 26 авг 2006, 23:04
Кара: http://is.gd/uoj41l
Местоположение: sofia

Мнение от BX-1.9D-selection » 07 май 2012, 18:34

Ще си караме дъртите Ситроени, докато има части за тях и майстори, които им разбират, а после ще се метнем на някакви китайски хибридни таралясници-еднодневки (АКО дотогава еко-идиотите от ЕС не са забранили бензина и нафтата в името на опазването на семейство хималайски мечки в безименна горно-нанадолна непалска долина и на дъждовните червеи под крайната палма в третия сахарския оазис отляво по пътя от Бамако за Тимбукту). И веднъж на високосна (ако автомобилите с ДВГ не са обявени извън закона) ще се събираме на ретро-паради, където ще се снимаме до столетни Ксантии и ХМ-и (други хидравлични модели няма да оцелеят - правят ги некачествено) и ще си спомняме доброто старо време :bigsmile:
Изображение

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1827
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 07 май 2012, 23:24

Тъй тъй пак ли да си купувам ксантийка :) за евтинджоска поддръжка или да чакамне 3 серия С5 да станат по 3500 лв на цената на ксантийката ли :ti ma prebi: Ама като гледам колко боклук има по окачването и колко ХДИ-та са наринали :dolu: :evala ta bre:
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка


DanDido
 
 
Мнения: 154
Регистриран: 20 окт 2009, 06:08
Кара: Ситроен С5 2013 2.2 HDI 204 кс
Местоположение: Дупница

Мнение от DanDido » 08 май 2012, 06:48

Новата С5 на мен ми допада. Доста хубави модели правят всички производители с все повече удобства.

В техническо естество мисля, че отиват към нови идеи по евтини и екологични коли, по често сменяни без много много ремонти. Всеки си преценява какво да кара, но стара кола с ремонти през ден би ти струвало по скъпо /време и средства/, от сравнително по нова с по - малко ремонт. Едното плащаш постоянно за ремонт или ти си губиш времето или вече си ги дал и всеки ден колата ти се обезценява, но пък не правиш ремонт.
С уважение : Даниел Бойчев

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1827
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 08 май 2012, 11:36

DanDido спор няма че има по вече благинки и ... , но новите коли вече не се правят от инженери а от счетоводители. Основното е да се гони цена, а и ако си гледал филмчето за картела на крушките ще видиш че всичко се прави с някакъв живот. А за сиромаси хора като нас бъгларите където 10 годишна кола е нова тя започва да грохва. Особено и новите печки дупе да ти е яко всичко от 250 лв+
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 4459
Регистриран: 03 фев 2005, 13:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 09 май 2012, 10:41

Ами явно трябва да даваме по 50+ хиляди лева за нова и на 3 години да я сменяме. Тя смяната с нова и извеждането на употреба на тон и половина материал е доста екологична дейност ... колкото по-често, толкова по-екологично. Ако питаш производителя той иска на 1г. да си сменяш колата - за това всяка година правят фейслифти вече. Лизинга на нова кола по няколкостотин евро/лева на месец иначе не е разход, само разхода за поддръжка на стара кола е разход. :amii:
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1827
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 08 юни 2012, 23:14

Alexander Maslinkov да не те лъжа ама туй лизинга е най-малкото.Има го и от 8 лв. на ден :amii: . Започва се едни мазни кастота 4 цифрена сума застраховка живот .... и кой знае още колко скрити неща.
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

JulianoG
 
 
Мнения: 495
Регистриран: 04 дек 2004, 20:18
Кара: 2017 Toyota C-HR Hybrid
Местоположение: София

Мнение от JulianoG » 03 юли 2012, 21:06

Citroen обяви поредица от актуализации за модела C5 във версии седан и комби.

Mоделът разполага с ревизирана предна решетка, рестилизирани 17-инчови лети джанти и нов кафяв цвят на екстериора - "Guaranja". Вътрешните промени са ограничени, но включват ревизирана тапицерия и нова навигационна система MyWay с USB/AUX/Bluetooth свързаност.
Под предния капак има голямо разнообразие от двигатели. Бензиновите включват VTi 120 и THP 155. За любителите на дизела има по-голям избор - HDi 115, eHDi 115, HDi 140, HDi 160, HDi 200 и HDi 240.

Повече информация за хората с профил в сураттефтера.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Източник: auto.dir.bg
Toyota C-HR Hybrid Изображение

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Прототипи, проекти и очаквани модели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост