


Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Термостата трябва да отваря напълно при една и съща висока температура. И за по малко от минута температурата да падне. На място лятото при мен това бе от 92, пада до 74 (цитирам по памет). Термостата ви работи неравномерно, сменете го. Графиката в течение на няколко отваряния и затваряния трябва да бъде горе - долу равномерна с рязък спад при включване на перката на радиатора.Vasko_Bulgaria написа: ↑29 Ное 2020, 16:33Продължавам с тестовете днес. Поръчах в петък оригинален термостат от СФА и другата седмица ще го сменя, но дали не е температурен датчик....
Колега, Адаш, сменяй термостата! В един момент ще убиеш двигателя, моля те спри тия графики от първата е видно че не работи нормално тоя термостат. Колегата преди мен е споменал че е заклинил (може и така да е). От постове и графики ние можем да генерализираме нашето мнение въз основа на нашия опит. Мненията тук не са лек! Закарай колата на майстор да ти смени термостата и после го мери температури и графики. Ние не сме експерти. Но мисля, че ще се изненадаш от равномерната работа на сменения елемент, като видиш графиката.Vasko_Bulgaria написа: ↑09 Дек 2020, 20:22Пак да спомена,че маркуча между термостата и радиатора е студен както самия радиатор.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост