ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Семейно-работната баничарка

Искате да си купите Citroen, но не знаете какво да гледате или вече сте си купили. Погледнете ПЪРВО тук!

Автор на темата
CTS-Crew
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 15 май 2020, 17:59
Пол: мъж
Кара: Berlingo B9 1.6 e-HDI 92к.с.

Семейно-работната баничарка

Мнение от CTS-Crew » 15 май 2020, 18:42

Здравейте, вече мога да кажа колеги !
От скоро съм собственик на автомобила от профила ми, 2013г. купуван от АМК на 130хил.км. и искам да споделя впечетленията си и да задам няколко въпроса, ако може да ми помогнете.
Първо малко предистория, последните няколко автомобила, които притежавах бак бяха французи, но Рено, като последно карах Меган Седан(Флуанс) 2013г. 1.5dCi 110к.с. 6ск., тъй като естеството на работата ми налага да имам място за багаж, предимно обемист, не тежък, реших да потърся работен автомобил, след размисъл реших да се опитам да съчетая работата с удоволствието, тъй като живея в обхват на "Синя зона" и ми е сложно с паркирането, та разделих се с Реното и се сдобих с Берлингото.
Първоначално да си призная бях доста резервиран, тъй като "баничарките" винаги съм свързвал с просто работен автомобил и дори не бях заглеждал пътни такива, но се оказах в голяма грешка, и тук може би е мястото за първото ми и най-важно впечатление, позицията на водача, имам чувството, че карам бус, което за мен е голям плюс, имам 2 Транзита и винаги много ми е харесвало, когато се налга да пътувам на далеч, просто тази позиция ми е много по удобна(може би защото съм 192см.) в сравнение с полу-легналата в нормален автомобил.
Следващото нещо за което бях резервиран беше мотора, тъй като, както сами се досещате от по-горните редове също карах "малолитражка" от която бях очарован, се чудех дали тези 68кв. няма да идват прекалено малко на това голямо купе с аеродинамика на панелен блок, но веднага след покупката направих 300км. извънградско и останах без думи, колата върви повече от приличо с включен климатик, изпреварванията не са никак трудни, което може би най-много ме притесняваше, магистрално скороста от 130-40км/ч не е абсолютно никакъв проблем, та дори и повече, но там вече става нестабилно, предполагам поради височината на автомобила.
Друго, което ми прави странно приятно впечатление е колко е прост автомобила, до преди 3-4 години може би нямаше да мисля така, но последните ми няколко автомобила бяха с върхови степени на оборудване "И какво от това", Берлингото има всичко, което ми е необходимо и всяко нещо по него ми е струва супер лесно за отремонтиране или доработка, без да са нужни намеси на "професионалисти" като пример бих дал корите на вратите, тъй като съм запален по Авто озвучаването, едно от първите неща, които проверих беше как се свалят корите на вартите и бях приятно изненаден, че се свалят за 2 минути, без никакви особености.

Мога да изброя поне още 10 неща, които ми направиха много добро впечатление, но в заключение, към момента, вече седмица само суперлативи трупам в ума си.

Така, сега малко с техническата обстановка и въпросите.
На кратко, предишният собственик, не е бил на грижливият стопанин, но не се оплаквам. Като начало мисля да "метна" ангренаж к-т, пистов к-т, масло и филтри, както и съединител к-т, тъй като този малко буксува и ме дразни, най-вече защото карам предимно градско и полусъединителя ми е важен, което не смятам за минус, все пак цената му е около 400лв. не е болка за умиране, 130хил.км. не са много но и не са малко и не го виждам, като сериозен проблем.
Нещо много важно, като въпрос, автомобила няма фабричен темпомат и уговорката беше предишният собственик да постави, но явно са си оставили ръцете, както и да е, живи и здрави да са, проблема е в мен, че не го пробвах на време, та сега ще си сърбам попарата.
Лостчето е поставено и реално работи, тъй като при поставяне на "Cruise" на таблото излиза индикацията за включена функция и премигващи 2 черти, но при опит от бутоните за настройка на скорост без значение от нея от 50 до 140 нищо не се случва и продължава да си стой на "OFF", ще съм благодарен ако някой и каже, какъв би могъл да е проблема. И евентуално ако някой има връзка или контакт на човек, занимаващ се с подобни дейности в гр.Варна би ми била полезна.
Нещо друго, ако може някой колега от Варна да сподели, как е официалният сервиз, тъй като от сервиза на Рено останах с доза резерви, поради една или друга причина и искам да знам, дали мога да разчитам на адекватни действия от там.
Ще съм благодарен ако някой има препоръки за каквото и да било свръзано с автомобила, за да мога да вземам навременни действия.

П.П. Тъй като съм нов, не съм сигурен дали темата е за тук, та ако някой от администраторите прецени, нека я премести !

Благодаря Ви предварително и много безаварийни километри ! :)

Потребителски аватар

ves pes
 
 
Мнения: 2160
Регистриран: 07 фев 2009, 23:45
Кара: citroen xsara 1,6i 8V ;break '98,Hard Tail Frame
Местоположение: София

Re: Семейно-работната баничарка

Мнение от ves pes » 01 юни 2020, 11:27

Честито Колега! Много безаварийни километри! За темпомата нямам инфо , дано по-запознати колеги дадат мненеие! На колко километраж я взе ?
Give me fuel,give me fire-give me xsara - I desire!!!




http://www.youtube.com/watch?v=DhpMjJE4 ... re=related САМО ТИ ! ! !

Потребителски аватар

mbb
 
 
Мнения: 987
Регистриран: 08 апр 2007, 16:36
Пол: мъж
Кара: ше АХ 1.1Mi, XSARA 1.6i 16v, сега PEUGEOT 308SW 2014- 115 лъвчета
Местоположение: ВАРНА

Re: Семейно-работната баничарка

Мнение от mbb » 01 юни 2020, 11:58

Темпоматът едва ли някой ще може да го оправи. Аз го имам същия проблем на Пежото.
Иначе за Варна за Пежо и Ситроен
Златин 0898894158
Не е важно дали котката е бяла или черна, важно е да хваща мишки. Дън Сяо Пин
ВРЪХ1
ВРЪХ2

Потребителски аватар

stamenov1
 
 
Мнения: 1699
Регистриран: 15 авг 2006, 11:37
Пол: мъж
Кара: Ситроен C5 1.6 HDI 2006 г., Ксантия 1.6 газ "star gas" без екстри+економайзер, климатроник, вече и ксенон 5000 к., 95 г. вече не Рено Рапид 1.1 газ-бензин
Местоположение: Плевен - Ралево
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Семейно-работната баничарка

Мнение от stamenov1 » 01 юни 2020, 16:55

Темпомата не работи на всички скорости. За да не задава показания, може да имаш проблем с ключа на педала на съединителя, да отчита, че е постоянно натиснат педала, или да има проблем в двойния ключ на педала на спирачката. Провери първо тях.
Второ, темпомата трябва да се активира с Лексия на две места. В менютата на BSI и в двигателя. и трето да има наличните двойна стоп машинка и машинката на педала на съединителя.
ХОРА КАРАЙТЕ РАЗУМНО! УМНИЯТ ОТСТЪПВА !!!
ПРАВЕТЕ ДОБРО, ЗАЩОТО ЗЛОТО В СВЕТА И БЕЗ ТОВА Е МНОГО!!!
КАРТА №228
Продавам очила за нощно шофиране и мъгла


Автор на темата
CTS-Crew
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 15 май 2020, 17:59
Пол: мъж
Кара: Berlingo B9 1.6 e-HDI 92к.с.

Re: Семейно-работната баничарка

Мнение от CTS-Crew » 01 юни 2020, 19:43

ves pes написа:
01 юни 2020, 11:27
Честито Колега! Много безаварийни километри! За темпомата нямам инфо , дано по-запознати колеги дадат мненеие! На колко километраж я взе ?
Благодаря ! На 130хил.км. я взех, набързо врътнах 2 хил.км. и да си я похваля, много съм доволен !
stamenov1 написа:
01 юни 2020, 16:55
Темпомата не работи на всички скорости. За да не задава показания, може да имаш проблем с ключа на педала на съединителя, да отчита, че е постоянно натиснат педала, или да има проблем в двойния ключ на педала на спирачката. Провери първо тях.
Второ, темпомата трябва да се активира с Лексия на две места. В менютата на BSI и в двигателя. и трето да има наличните двойна стоп машинка и машинката на педала на съединителя.
Здравейте, с Вас се познаваме, за да не разтъкавам много, аз съм Иван от катастрофата на Влади и Ники Менков, аз се чух с Наско преди 2 седмици да ме насочи към някого във Варна разбиращ от Ситроен и Пежо и той ми даде контакт.

Междувременно колата беше в АМК, където престоя 2 дни, та дори ме питаха дали може да пишат E-Mail до чужбина, тъй като те не успяха да открият проблем, доколкото разбрах са проверили абсолютно всичко (Като аз предварително бях прочел и тук, какво трябва да има и малко нахално ги попитах за конкретните компоненти.) и всичко било наред или поне привидно, всички датчици и настроики по компютрите били в ред. От чужбина (нямам идея от къде) са предложили да се подмени целият "кит" за темпомата, който е на стойност 130лв., доколото разбрах включва лоста, някакви кабели и букси и 2 датчика, дали са на педалите обаче не разбрах, тъй като пътувам доста не ми се стори много и го поръчахме, тъй като няма наличен в България, тази седмица чакам да ми се обядят, че е пристигнал и да я закарам да се подмени, като и да направят някакъв ъпдейт на софтуера, като уговорката е, че ако не успеят да подкарат темпомата няма да се нала да заплащам този "Кит", надявам се да успеят, тъй като ми е терсене без темпомат.


Автор на темата
CTS-Crew
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 15 май 2020, 17:59
Пол: мъж
Кара: Berlingo B9 1.6 e-HDI 92к.с.

Re: Семейно-работната баничарка

Мнение от CTS-Crew » 01 юни 2020, 19:47

mbb написа:
01 юни 2020, 11:58
Темпоматът едва ли някой ще може да го оправи. Аз го имам същия проблем на Пежото.
Иначе за Варна за Пежо и Ситроен
Златин 0898894158
Благодаря за контакта колега, ако в АМК не успеят да го оправят ще се свържа с господина.
Аз си мисля, че едва ли е голям проблем, четох в един чешки форум за подобен проблем, оказа се, че някое от пинчетата на някаква букса, намираща се около волана е прецакано, след поправка, колегата не е имал проблем, може би е голяма занимавка откриването на подобно нещо, но си заслужава.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Искам да си купя / Купих си - Citroen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост