ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Мамка му, дайте едно рамо за Citroen C4 Picasso

Искате да си купите Citroen, но не знаете какво да гледате или вече сте си купили. Погледнете ПЪРВО тук!
Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4387
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мамка му, дайте едно рамо за Citroen C4 Picasso

Мнение от ivo-zx » 04 мар 2018, 18:39

По-добре да се вземе здраво купе от Италия. Проблемите са по-малко, особено за бензина, но без газ! Сребристата, със снимка на двигател, по алуминиевите детайл на двигателя се виждат язви типични за места с интензивна обработка на пътищата с препарати. Това не е кола от Италия. :ochki:

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 997
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 04 мар 2018, 20:27

Колега, моите съвети към теб. 1.6 двигателите са само с блокове от BMW. Другото колегите са ти написали.

Пикасото има само един модел за мен
и той е Ксара. Това беше истински ми и ван. Безброй семейства са го притежавали. С известни уговорки към 1.6 дизел(едни ~800 лв за турбо ако си замине, щото е консуматив), другите двигатели са премислени добре. Функционален и издържлив автомобил.

С4 са нова генерация изпълнена с боклучави части в салона и пластмасови калници. Таблото редовно остава без капаци на 2-та година.

Дори и да се прецака нещо, ще ти е в пъти по-евтино да поправиш Ксарата спрямо С4.

Моята стратегия, когато купувам кола е да оставям 30% от стойността на новата кола след данъци, прехвърляне и всички останали разходи отгоре.
По този начин винаги съм готов за непредвидени разходи ако нещо се счупи в първите 6 месеца.

Последно, но не и по важност. Попитай твоя майстор дали с другата марка би се чувствал комфортно. Ти не би искал той да се куми, когато трябва да поправя нещо, което малко познава....

Късмет и свежа глава с покупката.

Sent by Tapatalk on HTC 901S

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

Автор на темата
RENDE
Нов потребител
Мнения: 21
Регистриран: 03 мар 2018, 11:31
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Picasso I 2.0i (140 Hp) 2008г. (ГАЗ-БЕНЗИН)

Мнение от RENDE » 04 мар 2018, 22:11

ОК хора.
Благодаря на всички отзовали се.
Ще видя на къде ще тръгнат нещата, и ще ви държа в течение до колкото мога.

П.С. До последно ще се опитвам да закупя Citroen C4 Picasso, легна ми на сърце и...така. :merci:

Потребителски аватар

haiasko
 
 
Мнения: 378
Регистриран: 31 окт 2006, 15:44
Пол: мъж
Кара: в момента нищо
Местоположение: plovdiv, burgas
Контакти:

Мнение от haiasko » 05 мар 2018, 13:55

И моят съвет е да не бързаш с покупката. Ако жената тръгне да ражда, говори с приятел или роднина предварително, за да се уговорите да ви закара до София. Не вярвам, че някой ще откаже :wink: А после на свежа и трезва глава ще дебнеш за нова кола. Пожелавам всичко да мине безпроблемно /и раждането, и покупката/ и после да почерпиш за двете :drink:
Kогато ми дойде мерак за работа, сядам и чакам да ми мине.

Потребителски аватар

Автор на темата
RENDE
Нов потребител
Мнения: 21
Регистриран: 03 мар 2018, 11:31
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Picasso I 2.0i (140 Hp) 2008г. (ГАЗ-БЕНЗИН)

Мнение от RENDE » 05 мар 2018, 18:53

haiasko написа:
05 мар 2018, 13:55
И моят съвет е да не бързаш с покупката. Ако жената тръгне да ражда, говори с приятел или роднина предварително, за да се уговорите да ви закара до София. Не вярвам, че някой ще откаже :wink: А после на свежа и трезва глава ще дебнеш за нова кола. Пожелавам всичко да мине безпроблемно /и раждането, и покупката/ и после да почерпиш за двете :drink:
Хехехе... благодаря ти колега :drink:

П.С. Случайно някой да има поглед над тази???:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6cy908
Надхвърля ми бюджета но...ако си заслужава тази, ще се изнасилвам някак :bum:


Vandan
 
 
Мнения: 603
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Мнение от Vandan » 05 мар 2018, 20:38

На мен само по снимки много ми хареса. Взимай щом ти е на сърце, а и бързаш. Но предполагам прочете какво ти написаха 1-2 поста нагоре. Трябват ти още около 30% от сумата за обслужване и ремонти. Няма как да купиш и караш специално т.н. "нов внос".

Потребителски аватар

napsi
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран: 29 окт 2005, 23:56
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Picasso 1.8/125к.с
Местоположение: Бургас

Мнение от napsi » 05 мар 2018, 21:26

Тази черната от Дупница, която е 140к.с юли миналата година беше 8500лв, а е на пазара поне от февруари 2017. Аз така и не отидох да я видя, взех си такъв модел с 1.8 двигател за 6100 мн по запазена от тия двете от Дупница.

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4387
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 05 мар 2018, 21:29

Никой не продава кола в перфектно състояние за 1/4 от цената. Ако е "уникат", "топ състояние" той ще си я кара, няма да я подарява на първият срещнат. Има два случая: 1. Двигател, скорости. 2. Удар, сравнително лош, като някой е преценил че с парите от застраховката и "подаръка", по-добре да даде още малко за нова. Трети вариант знаят само Братя Грим и Шарл Перо. :)

Потребителски аватар

daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1077
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Кара: С Crosser 2.2hdi;206 1.4hdi 2004г
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Мнение от daniel cvetkof » 06 мар 2018, 09:20

Колега сядал ли си в този вид автомобил?
Аз също бях се доста наточил на С4 Пикасо,но не гранда понеже търся нещо "дето се влиза и излиза без да се навеждаш",но седнах в едно такова и веднага разбрах,че това не е моята кола.
Предното стъкло е на километри пред теб,капаците на горните жабки често са на сарма,тоя централен дисплей не ми допада(пред теб е празно някак си) и все едно седя в автобус.
А относно ремонт по мотора е ужас-наврян е половината под купето.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар

Автор на темата
RENDE
Нов потребител
Мнения: 21
Регистриран: 03 мар 2018, 11:31
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Picasso I 2.0i (140 Hp) 2008г. (ГАЗ-БЕНЗИН)

Мнение от RENDE » 06 мар 2018, 10:14

daniel cvetkof написа:
06 мар 2018, 09:20
Колега сядал ли си в този вид автомобил?
Аз също бях се доста наточил на С4 Пикасо,но не гранда понеже търся нещо "дето се влиза и излиза без да се навеждаш",но седнах в едно такова и веднага разбрах,че това не е моята кола.
Предното стъкло е на километри пред теб,капаците на горните жабки често са на сарма,тоя централен дисплей не ми допада(пред теб е празно някак си) и все едно седя в автобус.
А относно ремонт по мотора е ужас-наврян е половината под купето.
До скоро карах ето такъв автомобил: Изображение и мислех, че рендето е подобен автомобил на Citroen C4 Picasso докато не влязох вчера в Ситроена. Първото ми впечатление от ситроена е, че наистина предните стъкла са доста далеч от мен, иии.. може би се заблуждавам, но ми се струваше, че при рендето видимостта напред някак е по-добре въпреки, че се набляга на това как при ситроена видимостта е много просторна. Не знам, може и да съм в грешка, но просто така се почувствах. Може да е въпрос на привикване...
И да, за таблото верно е огромно напред. А това за уредите на кое място са сложени, не ми е проблем. Мисля, че ще се свикне с всичко за което говорим с тебе. В тази в която влязох вчера, ( 8300лв. 1.6 HDI.) и това което можеше да се види с просто око, всичко това беше тип-топ (поне визуално) и не видях проблем при жабки и т.н.
В заключение казвам, че ми харесва и допада доста. Изглежда визуално много добре, модерно, удобно, сюреалистично, типично за френските коли.

Ето малко инфо на което попаднах... може да е от полза на някой такъв тотален пън като мен. Извинявам се ако цитата е споделян преди, и ако е така, нека модератор да заличи пост-а.
Първородният Citroen Xara Picasso се превърна в бестселър в Европа и C4 Picasso се роди с големи задължения и очаквания. Моделът успя да спечели MPV-наградите в Стария континент две поредни години. Той не само предлага достатъчно обем за цялото семейство, но иновативният му дизайн го прави сравнително лесен за употреба.

Citroen C4 Picasso е общо взето идентичен с по-големия си брат Grand Picasso, но е по-къс и задницата му е проектирана различно, а и не предлага допълнителния най-заден ред седалки. Стандартните 5 Picasso седалки са комфортни за петима възрастни. Вторият ред кресла може да се мести напред и назад с цел увеличаване на пространството за крака на пасажерите или разширяване на товарния отсек.

Като за пътнически автомобил е сравнително добър за шофиране. Окачването е меко и се справя с адаптирането на повечето неравности. Да, накланя се леко при завои и воланът можеше да връща една идея повече информация от пътнаа настилка, но и така е добре. Огромните стъкла гарантират отлична видимост, но генерират известни нива на шум при движение с по-висока скорост. Дизеловите агрегати правят повече смисъл при автомобили от този калибър заради икономичността си и добрата си мощност. 1.6-литровият дизел със 110 к.с. се справя чудесно с повечето задачи по задвижването. Оглеждайте 2.0-литровия дизел със 140 к.с. само ако цената му е добра, защото не е кой знае колко по-добър в другите отношения. АКо пък искате бензинов двигател, имате избор от 1.8 и 2.0-литра. Бихме избрали първия, защото не е много по-бавен от втория.

Ако имате възможност, отделете повече пари и избегнете закупуването на базовото ниво на оборудване LX. Моделите с него са спартанско оборудвани и дори нямат климатик. SX е доста по-добра опция, но VTR+ предлага лети джанти и задни електрически стъкла. Executive пък разполага с климатроник и парктроник. Последните две нива на оборудване вървят в пакет с кой да е от 2-литровите двигатели.

Механичната трансмисия е ненадеждна и бихме избрали EGS-опцията. Тя представлява полуавтоматична трансмисия и се управлява от лопатки на волана. Може да ви отнеме време да свикнете с начина й на работа, имайте го предвид. А и превключванията не винаги са от най-плавните.

В някои отношения Citroen C4 Picasso ще е по-скъп за обслужване от преките конкуренти, като Ford S-Max, например, но поверяването на автомобила на независим сервизен специалист би трябвало да спести доста пари. Заради сравнително ниската си възраст, голяма част от предлаганите на пазара модели скоро ще са излезли от гаранция, затова търсете най-доброто и не правете компромиси при избора си. Изберете дизелов агрегат, ако пътувате много, заради по-ниския му разход на гориво – между 5 и 6 литра за 100 км в смесени условия. Двата бензина ще консумират между 8 и 9 литра в същите условия. Овехтяването и поевтиняването на модела е по-сериозно при марката Citroen, но защото Picasso е пътнически бус, той би трябвало да държи по-добре цената си от други модели. В сравнение с Grand Picasso, той разполага само с 5 седалки, което няма да му помогне. Прекалено е рано да прогнозираме колко надежден ще е моделът занапред. Официалните доклади на Citroen изглеждат добре, защото според тях клиентите се оплакват само от качеството на материалите в интериора и EGS-скоростите. Иначе е факт, че най-големия проблем на Picasso към момента е интериорът. Падащи и чупещи се компоненти, както и бързо износване на тапицерията на седалките могат да се окажат недостатъчно издръжливи за цяло семейство.
Дизайнът на предната броня и решетката между фаровете, представляващи един компонент, изглежда страхотно. Но тази броня би излязла доста скъпо за ремонтиране на лек удар. Според собственици, претърпяли леки „чуквания“ сметката е проста – при удар с 15-20 км/ч ремонтът е за 1500-2000 лв.

EGS-скоростите били проблематични след представянето си, но софтуерни подобрения на управлението й я карат да работи по-лесно и по-плавно. Има няколко доклада за по-ранно от нормалното износване на съединителя при EGS, но случаите нямат зависимост от това дали автомобилите са ползвани в града или извън него, което означава просто дефектни части. Както казахме, оплакванията за интериора при по-ранните модели не са рядкост, но явно конструкторите от Citroen ги взимат предвид и последните версии на Citroen C4 Picasso изглеждат по-надеждни и по-здрави.
Няколко пъти сме казвали, че Citroen конструират отлични семейни автомобили и единственото, което се изисква от собствениците им, е да ги поддържат редовно и с качествени резервни части. По този начин си гарантират хиляди спокойни и най-вече безаварийни километри. Във вчерашния материал ви запознахме с първото поколение Citroen C4 Picasso на марката. Както казахме моделът се предлага с пет двигателя: 1.6, 1.8 и 2.0-литра бензинови и 1.6 или 2.0-литрови турбо-дизели. Всеки Citroen C4 Picasso разполага с пет места и пет врати, EGS-полуавтоматикът е опция, предлагана само за 1.6 и 2.0-литровите версии.

Моделът е на пазара от около 10 години и на вторичните пазари вече има достатъчно екземпляри, измежду които да изберете своя. Ето какви са най-често срещаните проблеми при C4 Picasso, за наличието на което е добре да проверите още преди покупката. Но ако не сте го направили, сега е моментът да работите по списъка и се надяваме да не откриете съвпадения.

Проблеми със спирачките. Някои модели, произведени между май и декември 2006 г., имат проблеми със спирачките. Вакуум клапанът на сервоусилвателя на спирачките „забива“, което кара да загубите чувствителност в педала и автомобилът да не спира добре. Имайте предвид, че това е нещо сравнително важно и е добре да се направи профилактична инспекция и при нужда да се подмени. Докато сме на вълна спирачки, трябва да добавим и проблеми със спирачните апарати, касаещи модели, произведени между септември и октомври 2009 г. Болтовете, захващащи апаратите към съпортите са с необходимата здравина и съответно могат да претърпят деформации при по-рязка употреба на спирачки. И отново на вълна спирачки, но този път ще говорим за ръчната: някои модели, произведени между юли 2006 и май 2007 г. са с некоректно функционираща такава. Заради фабричен дефект едно от жилата, активиращи апаратите, не функционира изрядно и заради него автомобилът не е спрян сигурно на място. Проблемът ще бъде индикиран посредством предупредителна лампа на инструменталното табло.

Стъклен покрив? Да, изглежда добре, но… Панорамните тавани на моделите, произведени между февруари и юни 2007 г. правят проблеми. Некоректно монтирани крепежи означават, че има риск част от тапицерията да се разкачи и да застане буквално пред очите на шофьора. Ако проблемът не е отстранен (гаранционно и описан в сервизната история), поставете го на дневен ред скоро. Проблемен компютър, отговорен за работата на двигателя на екземпляри, произвеждани между февруари и юни 2008 г., може да предизвика и други неизправности, като чистачки, фарове, мигачи и зареждане на акумулатора.

Ако сте си купили Citroen C4 Picasso, произведено през декември 2012 г., задължително проверете заключващите механизми на коланите. При някои от тях има дефект, изразяващ се в спонтанно разкопчаване, което означава, че пасажерите не са обезопасени при движение. Също така задължително проверете и болтовете, държащи обезопасяващите колани в долния им край, тъй като има доклади за полуразхлабени такива, които също биха обезсмислили употребата на колана при евентуална катастрофа. Течове на гориво при дизеловите модели. Някои екземпляри страдат от некачествени скоби за захващане на маркучите за обратно гориво. Хлабавите връзки и високото налягане в системата предизвикват течове, които лесно могат да бъдат визуализирани и помирисани.

Проблеми със стартера. Въртите ключа за запалване сутрин, но чувате само почукване, идващо от стартера? Най-вероятно силовият кабел на стартера с времето и вибрациите се е протрил и е изтънял, в следствие на което токът, стигащ до електромотора е прекалено слаб. Този опиращ се в други предмети кабел, е опасен и може да предизвика други електропроблеми и в най-лошия случаи пожар.

Прословутата полуавтоматична скоростна кутия EGS е най-дъвканата тема из автомобилните форуми на марката. Когато работи изрядно, тя не се харесва на голяма част от потребителите, тъй като се изисква време за свикване при смяна на скоростите. Много собственици на C4 Picasso с EGS се оплакват, че управлението се нуждае от константни ъпдейти на софтуера. Както казахме и вчера, уверете се, че EGS-скоростите ви устройват като вариант. Ако не ви – винаги може да изберете класическата механична трансмисия (ние я предпочитаме).
ABS/ESP предупредителна лампа на табото, но уредите за безопасност работят? Най-вероятно стоповете ви не светят. Ако това е така, за проблема е отговорен сензорът за позиция на спирачния педал, който трябва да бъде заменен. Ако вие ще ремонтирате сами (сравнително елементарна операция), съветваме ви да изолирате с изолирбанд вече облечените кабели и да обърнете особено внимание на буксите и щракването им. Често се срещат мнения, буквално оплюващи качеството на интериора и в частност на материалите, заложени в него. Много собственици разказват със снимки как интериорни детайли са се надрали или са се разглобили. Надяваме се преди покупката да сте тествали всичко, за да сте сигурни, че вашият нов Citroen C4 Picasso е във възможно най-добро състояние. Всичко гореописано би трябвало да е отстранено гаранционно от оторизиран сервиз на марката. Ако не откривате някой от важните ремонти в сервизната история на новия си автомобил, освободете си следващия уикенд и се залавяйте за работа.

Източник: Autocredit :evala:

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 997
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 06 мар 2018, 10:39

Всяка по-нова е с по-широки колони. Това пречи на видимостта при завои в пресечки както и при наближаване на пешеходна пътека, където пешеходците се движат, а не стоят отстрани.

На мен вановете ми харесват. Широки и просторни са. Но С4 Пикасото трябва да е пазено, за да може да ти служи вярно. А то много лесно се почупва вътре. Това беше поправено на по-късен етап.

Щом те влече, тогава действай. Но помни правилото за 30% и се подготви.

Сетих се още нещо:
Когато ходиш да гледаш колите, пускай им VIN номера(на рамата) в
pp2000.ru/vin
Добре е да има сервизна история. Там ще видиш за евентуални ремонти в гаранционното на колата. Те ще ти дадат повод да погледнеш на проблемните места.
За пример ще ти дам следния номер :

pp2000.ru/vin/VF7N2D70001D76479

Това са данните на старата ми кола. Няма правени гаранционни ремонти, записани в системата на Ситроен, защото е италианка. Може да погледнеш секция "Комплектация". Там е посочено оборудването, двигател, скоростна кутия, плюш и т.н.
Вярно е, че е на руски, ама с преводача ще се оправиш. В случай че те няма много с езика.
Късмет.

Sent by Tapatalk on HTC 901S


00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

Picasso
 
 
Мнения: 586
Регистриран: 04 окт 2004, 11:36
Пол: мъж
Кара: NEW C3 PureTech 82 BVM Shine
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Picasso » 09 мар 2018, 19:21

И аз да се включа с мнение. 10 години карах Grand C4 Picasso, и да ви кажа съм очарован от тази кола. Не знам защо реши че дизеловите двигатели са кофти, но мога да кажа , че едва ли е нещотото чупливо в колата. Може би има повече мнения за дизелите, просто защото сигурно над 90 % от колите са дизели и това не е случайно. Може би си чувал за френския дизел, за който немците все още говорят с почитание и то има защо.
Когато купувах колата /нова/ пробвах и бензиновата 2.0 /тогава 2008 имаше само такива/, защото преди това карах Xsara Picasso с бензинов 1.8 мотор. Колата не ми хареса, защото не вървеше, а харчеше и то много. Нямаше нищо общо със старото Picasso. Пробвах и дизела 1,6 HDI и въпреки, че беше по-малко конски сили, след леката турбо дупка към 1500 оборота, след това колата излиташе. Големия модел тежи 1700 кг. и за да се подкара това тегло му трябват или обороти за атмосферен бензин или турбо.
Така за 10 години минах 130 000 км. голяма част, от които в град София и поради това , че в колата се седи доста високо шофьорската седалка се скапа още на 3-4 година. Но ако някой ката колата предимно на дълго седалката може да си е ОК и на 500 000 км.
Това е първия модел на PSA, който е бъкан с електроника и има такива екстри, че при немците се появяват няколко години по-късно и за доста парички. Но тази всичката електроника рано или късно почва да дава проблеми, така че тези коли след 10 - 12 години служба ще почнат да стават скъпи за поддръжка. А именно това са колите, които се продават на по ниските цени.
Темата е много дълга, но мисля че нахвърлях някои отправни точки... :D
Клубна карта N 58

http://bulcontrol.com Гаражни врати, Автоматика, PVC и Алуминиева дограма и прозорци

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1769
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 10 мар 2018, 07:42

След всичките коментари аз само ще добавя.
Не се гръмвай така бързо, че ще има да псуваш ситроените. Читава кола се намира трудно. Както е писал колегата по горе - скраб. За година и малко се нагледах на много кенефи. Та се чудих как може и пари да им искат.
1.6 бензина е някакво недоразумение. Един приятел имаше 207 на 80 000 км с кеф се оттърва от него. Трудно палене сутрин.. тресе...
Жената ще роди кола пак ще вземеш. Не бързай.
И едно саксо да вземеш временно, пак ще ти върши работа, докато намеруш свястна каляска.
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

haiasko
 
 
Мнения: 378
Регистриран: 31 окт 2006, 15:44
Пол: мъж
Кара: в момента нищо
Местоположение: plovdiv, burgas
Контакти:

Мнение от haiasko » 10 мар 2018, 18:49

Така за 10 години минах 130 000 км. голяма част, от които в град София и поради това , че в колата се седи доста високо шофьорската седалка се скапа още на 3-4 година. Но ако някой ката колата предимно на дълго седалката може да си е ОК и на 500 000 км.
E тва нещо не можах да го разбера :hmm: :hmm: :hmm: Каква е връзката с височината на седалката?
Kогато ми дойде мерак за работа, сядам и чакам да ми мине.

Потребителски аватар

gabo
 
 
Мнения: 116
Регистриран: 30 юли 2009, 15:40
Кара: C4- Picasso+LPG c OBD
Местоположение: Пловдив

Мнение от gabo » 10 мар 2018, 19:40

E тва нещо не можах да го разбера :hmm: :hmm: :hmm: Каква е връзката с височината на седалката?

Едва ли ще резбереш,за целта е небходимо да си притежавал такъв автомобил.

Потребителски аватар

Picasso
 
 
Мнения: 586
Регистриран: 04 окт 2004, 11:36
Пол: мъж
Кара: NEW C3 PureTech 82 BVM Shine
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Picasso » 12 мар 2018, 15:54

haiasko написа:
10 мар 2018, 18:49
Така за 10 години минах 130 000 км. голяма част, от които в град София и поради това , че в колата се седи доста високо, шофьорската седалка се скапа още на 3-4 година. Но ако някой кара колата предимно на дълго седалката може да си е ОК и на 500 000 км.

E тва нещо не можах да го разбера :hmm: :hmm: :hmm: Каква е връзката с височината на седалката?
Когато се качваш и слизаш от колата, винаги мачкаш борда на седалката с бедро, защото седалката е висока. Този проблем го има във почти всички ванове, но много зависи от формата на седалката. Най-изявен този проблем е при високото ниво Exclusive, от една страна от формата на седалката и от друга от самия плат на тапицерията. Плата е лепен към дунапрена в седалката. Аз питах няколко тапицери , но всички ми отказаха. Говорих и с някой търговци на коли и те казаха, че нямат за сега начин за оправяне на дефекта, затова се продават и така.
Клубна карта N 58

http://bulcontrol.com Гаражни врати, Автоматика, PVC и Алуминиева дограма и прозорци

Потребителски аватар

haiasko
 
 
Мнения: 378
Регистриран: 31 окт 2006, 15:44
Пол: мъж
Кара: в момента нищо
Местоположение: plovdiv, burgas
Контакти:

Мнение от haiasko » 13 мар 2018, 15:46

Picasso написа:
12 мар 2018, 15:54
haiasko написа:
10 мар 2018, 18:49
Така за 10 години минах 130 000 км. голяма част, от които в град София и поради това , че в колата се седи доста високо, шофьорската седалка се скапа още на 3-4 година. Но ако някой кара колата предимно на дълго седалката може да си е ОК и на 500 000 км.

E тва нещо не можах да го разбера :hmm: :hmm: :hmm: Каква е връзката с височината на седалката?
Когато се качваш и слизаш от колата, винаги мачкаш борда на седалката с бедро, защото седалката е висока. Този проблем го има във почти всички ванове, но много зависи от формата на седалката. Най-изявен този проблем е при високото ниво Exclusive, от една страна от формата на седалката и от друга от самия плат на тапицерията. Плата е лепен към дунапрена в седалката. Аз питах няколко тапицери , но всички ми отказаха. Говорих и с някой търговци на коли и те казаха, че нямат за сега начин за оправяне на дефекта, затова се продават и така.
Благодарско за обясненията :drink: Наистина няма как да го знаеш, ако не си карал такава кола. Мен лично в Пикасо-то най-много ме дразни таблото по средата, затова никога няма да си взема такова. Колкото и да ми обясняват, че се свиква, аз си знам, че винаги ще ме дразни :wink: Същата работа с Нисан ПРимера.
Kогато ми дойде мерак за работа, сядам и чакам да ми мине.

Потребителски аватар

asg
 
 
Мнения: 1238
Регистриран: 20 яну 2007, 20:47
Пол: мъж
Кара: Audi Q3 auto quattro etc.
Местоположение: Worldwide

Мнение от asg » 13 мар 2018, 20:55

Това със седалката на 86000км кола на 11години която аз съм купувал като нова се случи, явно не само аз съм го боледувал :hihihi:

Потребителски аватар

Автор на темата
RENDE
Нов потребител
Мнения: 21
Регистриран: 03 мар 2018, 11:31
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Picasso I 2.0i (140 Hp) 2008г. (ГАЗ-БЕНЗИН)

Мнение от RENDE » 15 мар 2018, 04:16

За да не цитирам постововете всеки един колега поотделно ще кажа на всички ви едно ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ.
От вчера (14.03.2018г.) вече съм собственик на Citroen C4 Picasso 2.0 (140Hp) бензин-газ.
И за изминатите 700+км. първите ми впечатления са зашеметяващи. Надхвърли всичките ми очаквания. Това наистина е автомобил супер удобен, комфортен, просторен..... :jako:
След първите изминати 80-100км. извънградско започнах да се чувствам и зяпам останалите колеги участници в движението ето така: :cool: :cool: :cool:

Потребителски аватар

angel_hart
 
 
Мнения: 613
Регистриран: 10 сеп 2007, 21:49
Кара: С-5 II 2.0HDI 2006г. exclusive
Местоположение: гр.Хасково

Мнение от angel_hart » 15 мар 2018, 07:44

Ами честито за придобивката! Важното е на теб да ти е харесал екземпляра,ама явно много ти е харесал щото гледам,че до 4ч.сутринта те е държал буден :hihihi: .
Ситроен-Axel 1.1
Ситроен-ХМ 2.0I
Ситроен-ZX 1.4 Aura
Ситроен-Xantia II 1.9TD
Ситроен-С5-I 2.2HDI
Ситроен-C5-II 2.0HDI

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Искам да си купя / Купих си - Citroen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост