ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Купувам C5 II 2.0HDI/ Купих С5 II 2.2HDI

Искате да си купите Citroen, но не знаете какво да гледате или вече сте си купили. Погледнете ПЪРВО тук!
Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 1076
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Re: Купувам C5 II 2.0HDI/ Купих С5 II 2.2HDI

Мнение от CitroZ » 12 яну 2018, 14:41

Така е cholev, вече не се използват мигачите за смяна на лента в движение. Само в задръстване когато се "молиш" да бъдеш пуснат. Това престрояване, спиране, отбиване и включване в движението няма нужда от мигачи.
Между айфоня, кафето, спирáлата и радиото, място за мигачи няма.

Както един амер'кански виц посочва:
"Татко ми каза да НЕ пускам мигачите, щото на никой не му влиза в работата да гледа къде отивам......"

Sent by Tapatalk on HTC 901S

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1233
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Кара: С Crosser 2.2hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Мнение от daniel cvetkof » 12 яну 2018, 17:33

cholev написа:
11 яну 2018, 22:44
и на мене ми се отваря чекмеджето на пътническата врата - ще го лепна със силикон да стои затворено
Капачетата на страничните джобове на предните врати имат една скоба която ги държи затворени и ги ограничава при отварянето им.
Тя е поставена много тъпо и често излиза.Ако е паднала или неправилно поставена джоба не стои затворен.
На моята съм им натегнал тази скоба(тя е и като пружина)за да не се самоотварят.Така,че поогледай ги малко -със силикон се прецаква цялата глезотия.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1614
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2,0Hdi Aisin
Местоположение: София

Мнение от liuben » 12 яну 2018, 17:57

По две скоби на джоб са и няма грижи.

Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар

daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1233
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Кара: С Crosser 2.2hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Мнение от daniel cvetkof » 12 яну 2018, 17:59

Моята е с по една скоба на джоб.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2940
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 12 яну 2018, 19:25

По две са. Ако са по една и дрънкат. При мен шофьорската е с две, другата ми е с една и малко подрънква пластмаса в пластмаса, ама аз съм некъв слухар дето-о-о... :oops:
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

bubsy
 
 
Мнения: 387
Регистриран: 07 ное 2007, 21:41
Кара: Xsara 1,4I,99г.,C5,2.2HDI,204hp,2011
Местоположение: София

Мнение от bubsy » 16 яну 2018, 00:26

CitroZ написа:
12 яну 2018, 14:41
Така е cholev, вече не се използват мигачите за смяна на лента в движение. Само в задръстване когато се "молиш" да бъдеш пуснат. Това престрояване, спиране, отбиване и включване в движението няма нужда от мигачи.
Между айфоня, кафето, спирáлата и радиото, място за мигачи няма.

Както един амер'кански виц посочва:
"Татко ми каза да НЕ пускам мигачите, щото на никой не му влиза в работата да гледа къде отивам......"

Sent by Tapatalk on HTC 901S
Интересно нещо забелязвам последните месеци-тези номера с непускане на мигачи,засичане без никаква мисъл,че може и ПТП да стане,90% са.....жени :eiii:


Автор на темата
cholev
 
 
Мнения: 2403
Регистриран: 28 сеп 2005, 09:45
Пол: мъж
Кара: BX1.9d (не кара вече) XM 2.5 TD Exclusive 1995г (La Route Maitrisee) (не кара вече) и Сексо 1.1 2000г. (Сребриста мълния) (чат пат кара) и С5 II 2.2 2005 (Арабски жребец)
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнение от cholev » 16 яну 2018, 08:34

Вчера на Сливница близо Сточна гара по бус лентата прехвърча един с баварец с над 160км/ч и ме 'изправи на нокти'. В центъра на София с 160. Защо не е без книжка без кола и не седи в затвора :tupo:

Колкото до чекмеджето на вратата, погледнах вчера, пружините бяха извън водачите. Поставих краищата на двете пружини под водачите и затворих. За сега е 'ток и жица'. Абе има полза от форума чат-пат :hihihi:
Citroen XM - The Ride Of Your Life.
http://www.dvol.bg/ivancholev/

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 1076
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 16 яну 2018, 08:36

Edit:cholev ме е изпреварил.
@Bubsy
Моя опит показва друго. 90% от автомобилите се движат все едно всички в автомобила се возят. В 10% от случаите има шофьор......
Което лесно се вписва във вица.....

@cholev
Защо задаваш реторични въпроси? Има мутри, чиито жени работят в центъра по видеонаблюдение в София. Те обичат да казват, че карат "мъжката".
Има и едни други "мутрА", кой(и)то по "бул.Георги Трайков" (сетете се как му е името в момента) в посока Симеоново се движеше на обяд пред антуража си, и пред идваща насрещно патрулка с пуснати сирена и светлини(специален режим на движение), спря напряко и й препречи платното. Полицаите спряха. Тоя се върна назад и ги пусна. Тия профучаха към центъра(4-то районно).

Та "е те така КЕ е" - както са казали македонците.....


Sent by Tapatalk on HTC 901S


00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable


l.petrovv
 
 
Мнения: 255
Регистриран: 14 ное 2013, 11:15
Кара: Citroen C5 II 3.0 V6, Преди това Citroen C5 II 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от l.petrovv » 18 яну 2018, 07:48

За да не излизат щипките от мястото си може да понамажете горната част на щипката, която е към пласмасата с канаколит. Прави чудеса. Моята на шофьорската падаше постоянно(щипката, която я държи е пречупена). с канаколита я оправих.


Автор на темата
cholev
 
 
Мнения: 2403
Регистриран: 28 сеп 2005, 09:45
Пол: мъж
Кара: BX1.9d (не кара вече) XM 2.5 TD Exclusive 1995г (La Route Maitrisee) (не кара вече) и Сексо 1.1 2000г. (Сребриста мълния) (чат пат кара) и С5 II 2.2 2005 (Арабски жребец)
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнение от cholev » 20 фев 2018, 13:27

Абе от както я взех все карам със скъпата нафта екто. Уж заради фап-а. Е оня ден зареждах (зареждам винаги празно пълно) разлика 40ст. За 60кила прави почти 25 дойче марки.
Според вас струва ли си да давам 40ст повече на кило. Бах го фап-а. Вие с фап-овете с каква нафта карате.
Верно върви си и никакви антиполюшъни ама..
Citroen XM - The Ride Of Your Life.
http://www.dvol.bg/ivancholev/

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2940
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 20 фев 2018, 13:36

Аз си карам с нафта на Марешки в Ляо-лин. Никакви проблеми. Преди това миналата зима сипвах само на Газпром и взе да регенерира през 2-300км, сега е на над 900.
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 1076
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 20 фев 2018, 13:36

Карам целогодишно с Бардал БДЦ 35лв - стига за 7-800литра средно. Лятото по 1мл/1л, зимата поне двойно повече. Един път в годината слагам от това: Marly diesel injection system cleaner пак 35лв, но за 3 резервоара. От него се усеща много осезаемо разлика. Откакто минах на тоя режим никакви грешки не са се появявали. Иначе лятото в най-големите жеги се появяваше общата грешка и след 6 паления изчезваше.Изображение

Sent by Tapatalk on HTC 901S

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1233
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Кара: С Crosser 2.2hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Мнение от daniel cvetkof » 20 фев 2018, 13:46

Само от Ромпетрол +Бардал БДЦ по 2гр.на литър зимата и грам лятото.
Имам карта с която събота и неделя отстъпката е 7 ст.
Преди години с една Фиеста имах премеждия с "хубава ,евтина "нафта и от тогава съм се зарекъл само на маркови бензинджийници(Ром,Еко,Лук,ОМВ).
С гориво и масла не правя компромиси.
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар

Светослав Стефанов
 
 
Мнения: 1650
Регистриран: 01 ное 2004, 16:09
Кара: C5 2.0i 2005, а жена му C5 2.2 HDI 2005 Exclusive+ автоматик 4HP20
Местоположение: Ботевград

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Светослав Стефанов » 20 фев 2018, 14:23

Сталин е казал:
Имаш ФАП - имаш проблем.
Нямаш ФАП - нямаш проблем.
Няма значение колко пълен е животът ви, винаги ще се намери
място и за две бири.

Потребителски аватар

bubsy
 
 
Мнения: 387
Регистриран: 07 ное 2007, 21:41
Кара: Xsara 1,4I,99г.,C5,2.2HDI,204hp,2011
Местоположение: София

Мнение от bubsy » 20 фев 2018, 21:56

Citro,откъде куваш това Marly diesel injection system cleaner?Когато я ползваш сипваш ли пак БДЦ?Аз карам с всякаква нафта,напоследък предимно от ОМВ.От няколко месеца ползвам и БДЦ.За Фап-а ползвам на Бардал но идва скъпа.Ползвам я на два пъти и според мен има ефект защото алармата за затлачване на филтъра изчезва доста бързо.При мен не усещам разлика когато сипвам скъпа или обикновена нафта.

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 1076
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 20 фев 2018, 22:07

Единият от дистрибуторите на Yacco в София. http://prooil.bg/
Един от хората там има като моята и тества добавките. Препоръчаха ми тази.
Дадох я на брат ми на 1.6-ата. И той също усети разлика.
Ако нещата много се закучат, имат от тази добавка цял 1.5л. За 50км трябва да излъска ФАП-а.

Аз карам с нафта от Сърбия (Газпром зарежда от нефтохима им там) но пак си добавям. Не си заслужава да чупя и ремонтирам после, ако може без колата да ходи до бокса за ремонт точно на каквото и да е по тези системи.

Sent by Tapatalk on HTC 901S


00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

bubsy
 
 
Мнения: 387
Регистриран: 07 ное 2007, 21:41
Кара: Xsara 1,4I,99г.,C5,2.2HDI,204hp,2011
Местоположение: София

Мнение от bubsy » 20 фев 2018, 22:29

И аз се старая поне каквото зависи от мен да поддържам колата и горивната система в кондиция и затова ползвам добавките.Ще поръчам като свърши БДЦ-то една разфасовка да прочисти каквото може пък ще видим :)

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1342
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Mitko64 » 21 фев 2018, 20:21

ОТ 2013г. когато купих С5 до ден днешен добавка не е виждал. Нафта Лукойл и от една частна бензиностанция, сега Фар петролиум ,нямам идея какво е и от време на време "нерегламентирана" :amii: В Козлодуй това е положението. :mrgreen: Когато си смених ФАП-а беше бял като сняг все едно не саминавали пушеци N-брои километри през него. В един момент ми мина мисъл дали не се преебах със смяната му ,но операцията вече беше завършена. :coffee: Катализатора и той беше чист,на пипане нямаше сажди.
Сега разхода падна с литър и няма вече досадното засичане на километража до следващата регенерация. :jako:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли


Автор на темата
cholev
 
 
Мнения: 2403
Регистриран: 28 сеп 2005, 09:45
Пол: мъж
Кара: BX1.9d (не кара вече) XM 2.5 TD Exclusive 1995г (La Route Maitrisee) (не кара вече) и Сексо 1.1 2000г. (Сребриста мълния) (чат пат кара) и С5 II 2.2 2005 (Арабски жребец)
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнение от cholev » 01 мар 2018, 09:08

Да го ева и защо сипвам скъпа нафта като пак замръзна. Сутринта -18пали и след 5оборота гасне. И така 5пъти. Накрая се отказах и се метнах на саксофона на сина (тази седмица не бърза да ходи на даскал). При първо палене няма волан и не зарежда акумулатора. Загасих запалих и се оправи. Обаче не върти вентилатор парно (потенциометъра се ебава). Карах 500м и спрях защото замръзна стъклото и нищо се не вижда - драма. Поръчках потенциометъра и по някое време тръгна. Разгеле добрах се до бачкането :D .
Citroen XM - The Ride Of Your Life.
http://www.dvol.bg/ivancholev/

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2940
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 01 мар 2018, 09:31

Много странно. Аз сипвам вече предимно от марешки в ляо-лин и днес нямах никакви проблеми, запали си като пич макар и да въртеше доста неохотно понеже акумулатора май е тръгнал да хвърля пешкира. Но слагам една добавка - уж за прочистване на дюзите, ама може да има и страничен ефект да не замръзва :D

По принцип не вярвам в хомеопатия и добавки и дядо коледа, ама тая откак почнах да я слагам корекцията на едната ми дюза слезе от 2,4 на 1,2. Ще видим като я спра какво ще стане.
Ego = 1 / knowledge

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Искам да си купя / Купих си - Citroen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост