80% си го измислих ей така


Единствено което ми идва на ум е температурата, термостат? Другото е стил на каране, газ-спирачка няма как да не качи 2-3 литра.
80% си го измислих ей така
Единствено което ми идва на ум е температурата, термостат? Другото е стил на каране, газ-спирачка няма как да не качи 2-3 литра.
Баш за БМВ не ми говори, сменил съм 2-3 преди време. Всичките 6-цилиндрови. Ми не горят. Под 8 на 100 бензин през далечната 1992г 2.8 187 к.с. Точно мощните коли на дълъг път дават малък разход. Просто не се товарят при ниските обороти. С5 170кс гори на дълъг път 5.5л, БМВ320Д пада под 5. Интересно ми е къде ги мина тия 4500 км?m090 написа: ↑03 Яну 2021, 09:48Баш си е важен разхода, някак е гадно да пътуваме заедно 4500км. аз и приятел с БМВ 530д и моя разход да е твърдо под 7/100, а той да не може да свали под 9/100. Ама БМВ-то било 6 цилиндъра, 5000 коня и 30 000 нютона и вдига 500км/ч за 4 секунди- и каква полза като се кара спокойно и с ограниченията?
Интересно защо си мислите, че другите не са карали мощни коли, големи мотори и т.н.? Лично съм изкарвал от магазина в Мюнхен конкретно онова 530д, пак лично му направих първите 150 000км. и го предадох на съответният приятел и тази кола абсолютно никога не е слизала под 7/100 извън града. През малко по-близката '96г. ми попадна е34 с б30м35, дори и на темпомат с 90км/ч по магистралата трудно слизаше под 9/100- проверявано многократно за 50 000+км. в моите ръце, а и други интересни коли и мотори са ми минали през десния крак. Простичко казано- шансовете да съм направил към 700 000км. с мотори над 3л. и минимум 6 цилиндъра са сериозни и съм наясно колко и кога горят тези коли.
Или колело.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост