ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Magneti Marelli RT3ev/RT4

Потребителски аватар

bativko
 
 
Мнения: 273
Регистриран: 13 окт 2007, 16:07
Кара: C5/Х7 2.0 HDI комби
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от bativko » 21 яну 2008, 14:46

Браво, браво :bravo: :bravo:

Две въпросчета:
Как е картата за България? Доколкото знам на тази система и зареждат карта за цяла Европа.
Какво устройство си изнамерил за видео входа?
:bg:

Потребителски аватар

Автор на темата
CoolMaN®
 
 
Мнения: 7871
Регистриран: 03 яну 2013, 12:14
Кара: Citroen B71 DV6C (9HR) /BVM6
Местоположение: 42° 23°

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от CoolMaN® » 28 яну 2008, 12:02

Ами остана ми само да монтирам GPS/GSM антената и ще Ви кажа, но за София е пълна! Софтуера е Navteq.

Включил съм портативен DVD-player, но може и всичко друго което има видео изход.

___[ редакция 28.01.2008 ]___

Вече монтирах антената :)
Аз лично съм доволен от картата за София и до момента е точна

Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар

moni74
 
 
Мнения: 2347
Регистриран: 19 окт 2005, 16:47
Кара: Citroen Berlingo XTR 1.6 BlueHDI S&S 120hp
Местоположение: Созопол/Бургас
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от moni74 » 28 яну 2008, 13:19

Браво Наско! Да ти е честита новата система! :drink:
Клубна карта №00071
Изображение

Потребителски аватар

Автор на темата
CoolMaN®
 
 
Мнения: 7871
Регистриран: 03 яну 2013, 12:14
Кара: Citroen B71 DV6C (9HR) /BVM6
Местоположение: 42° 23°

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от CoolMaN® » 21 фев 2008, 16:03

Volvic написа:а каква е операционната система на това чудо?
Операционна система VxWorks върху PowerPC система

___[ 21.02.2008 ]___

Смених си бутона на RT4 със шеврони и вече съм в клуба на ситроен :D

Изображение
Изображение

___[ редакция ]___

Филма от мен, пуканките от Вас :D
http://www.youtube.com/watch?v=izulWQvp1Bc


nashko
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 06 яну 2009, 23:32
Кара: 607 2.2 150 k.c.

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от nashko » 06 яну 2009, 23:36

Някой продавали диска само искам мн да си го купа ма от Пежо ми казаха 540 лв. и ми се гледа малко скъпо някои да го продава?

Потребителски аватар

Автор на темата
CoolMaN®
 
 
Мнения: 7871
Регистриран: 03 яну 2013, 12:14
Кара: Citroen B71 DV6C (9HR) /BVM6
Местоположение: 42° 23°

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от CoolMaN® » 06 яну 2009, 23:39

Кой диск, уточни се?


nashko
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 06 яну 2009, 23:32
Кара: 607 2.2 150 k.c.

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от nashko » 06 яну 2009, 23:45

Ем аз не сам мн запознат.От пежо ми казаха че имат диск за мен със система RT3/RT4 MAGNETI MARELI на мен ми траа само диска с картите щото си имам навигацията тя си е оригинална.искам само диска.

Потребителски аватар

Автор на темата
CoolMaN®
 
 
Мнения: 7871
Регистриран: 03 яну 2013, 12:14
Кара: Citroen B71 DV6C (9HR) /BVM6
Местоположение: 42° 23°

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от CoolMaN® » 07 яну 2009, 00:07

Първо се научи да пишеш малко по-грамотно и второ изясни си какво точно искаш!

Потребителски аватар

LubomirGradinarov
 
 
Мнения: 268
Регистриран: 04 яну 2011, 16:39
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 II 2009 1.6 VTI 16V 122
Местоположение: Варна

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от LubomirGradinarov » 09 яну 2011, 16:43

Уникално !! Аз си мислех ,че тези които са само с "оранжевото" малко дисплейче не могат да сложат големият "ТВ" ... ако не е поръчано фабрично... Много бих желал и аз да направя тази замяна ,но за съжаление ще ми е доста доста мъка !
---------------------------------------Присъединете се към Citroen C4 Club Bulgaria----------------------------------------
----------------------------------------------------------"Black Pearl"----------------------------------------------------------

Потребителски аватар

zahadum
Заядливко
Мнения: 5252
Регистриран: 27 май 2007, 16:32
Пол: мъж
Кара: С4 SX PACK 1,6 HDI 110ch NOIR PERLE,C3 EXCLUSIVE 1.4i LPG Rouge Lucifer,XSARA 1,6i 98г.
Местоположение: Сливен

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от zahadum » 09 яну 2011, 18:00

Мъката са 2000 лв ,другото е без проблем :P
Гледаш го - куче.. мърляво, проскубано, а в очите - човек! Гледаш го - човек, наконтен, облечен, а в душата.. в душата помияр!

Потребителски аватар

Автор на темата
CoolMaN®
 
 
Мнения: 7871
Регистриран: 03 яну 2013, 12:14
Кара: Citroen B71 DV6C (9HR) /BVM6
Местоположение: 42° 23°

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от CoolMaN® » 01 мар 2011, 15:42

Един линк към карти
http://gpsunderground.com/forum/peugeot ... uropa.html


martin54
Нов потребител
Мнения: 22
Регистриран: 29 дек 2011, 12:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 2.7HDI BiTurbo
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от martin54 » 15 окт 2012, 10:58

Здравейте колеги, виждам, че темата е доста стара но се надявам малко да я съживим и с ваша помощ да реша един стар и много дразнещ проблем.
Става въпрос за следното имам автомобил пежо 407 с RT4, големия цветен дисплей, (описано е доста добре във вашата тема) и проблем с озвучението, който не мога да реша вече 2 години, а много бих искал.
Проблема е, че съм пълен лаик с електрониката, но от прочетеното тук и от направеното от CoolMaN® имам надеждата, че тук има разбиращи и компетентни хора, които могат да ми помогнат.
Накратко инсталирах нови компоненти с цел подобряване на звука в пежото, дадох не малко пари , но ефекта е ужасен, а причината е, че всичко което съм сложил е захранено от RT4 посредством един евтин преубразувател високо/ниско ниво преди двата усилвателя, които съм монтирал в багажника, съответно генерираното качество на сигнала е отвратително. Искам с помоща на някой разбиращ да се извадят два изхода от предусилвателя на RT4 и след това да вържа един audison bit ten , чак тогава усилвателите, смятам, че така качеството би било в пъти по-добро.

Ето и линк от темата ми в пежо форума, там са описани по-подробно нещата:
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 56&t=63074

Надявам, се че ще получа съвети и помощ за решаване на проблема.
Предварително благодаря !

Потребителски аватар

Zarhi
 
 
Мнения: 256
Регистриран: 09 юли 2006, 07:54
Кара: 308 2.0HDI-138 BVA6, Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Grand Vitara 1.6 16V, 206 CC 1.6 TU5JP4
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от Zarhi » 15 окт 2012, 14:48

Няма никаква нужда да се рови в навигацията.
Вариант 1: с mirascripts - конфигурира се директно RT4 че има усилвател, изхода се превключва в линеен режим с около 4V изход.
Вариант 2: с PP2000/DiagBox - същото като 1, само че наличието на усилвател се записва и в BSI-то, и при закачане ще изкарва грешка че няма комуникация с усилвателя ( фабричния е с CAN управление ).


martin54
Нов потребител
Мнения: 22
Регистриран: 29 дек 2011, 12:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 2.7HDI BiTurbo
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от martin54 » 15 окт 2012, 14:51

Колега, и в пежо форума споменаха за такава интервенция от презумцията, че на същия плеър RT4 има заводски усилвател JBL, но аз си мислех, че и той е вързан по високо ниво.
Имаш ли представа кой може да направи тези интервенции и нещата да се оправят трайно ?

Потребителски аватар

Zarhi
 
 
Мнения: 256
Регистриран: 09 юли 2006, 07:54
Кара: 308 2.0HDI-138 BVA6, Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Grand Vitara 1.6 16V, 206 CC 1.6 TU5JP4
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от Zarhi » 15 окт 2012, 15:13

http://mira308sw.altervista.org/en/index.htm

Описано е в pdf-а какво и как се прави. Може и през CD-то, може и през USB ( по-бързо е ). Крайното стъпало в RT4 е I2C управляемо и си има такъв режим: line out. Ще гледам довечера да извадя схемата на свързване когато е в line out режим.

PS:

http://files.zarhi.com/rneg.jpg
http://files.zarhi.com/rneg1.jpg

Схемите са за RNEG навигация на 308, но на RT4 разликите са минимални. 8480 ти е навигацията, 8424 е фабричния усилвател. Интересува те конектор 8VNR на 8480, това е конектора за високоговорителите. След превключване в line out на тях ще има около 6V DC, така че ще трябва да сложиш 4 кондензатора ( ~100uF танталови, неполярни ) преди твойте стъпала.

В горния ляв ъгъл е дадено BSI-то, бушони F12, 13 и 14 получават +12V само когато работи двигателя, можеш да ги ползваш за PowerON сигнал за стъпалата, така няма да 'думкат' при включване и изключване.

Все пак трябва да се провери дали отговаря на 407!!!


martin54
Нов потребител
Мнения: 22
Регистриран: 29 дек 2011, 12:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 2.7HDI BiTurbo
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от martin54 » 15 окт 2012, 15:50

Нещо не успях да се ориентирам в първия линк, за съжаление и английският ми не е много добър, но работя по въпроса.
Принципно вече имам инсталиран USB кабел, работи отлично и може да се ползва за целта, за PowerON съм взел сигнал от едно кабелче което захранва RT4 и така усилвателите работят само при включен плеър.
Автомобила е края на 2008г. и до колкото може да се вярва на СФА ми казаха, че му е сменян гаранционно плеъра, което ме навежда на мисълта, че е от около 2009г.
А какво поражда необходимостта от кондензатори, питам понеже съм виждал висок клас плеъри с по 6V на изход и те директно си се свързват към усилвателите (пак казвам не съм специалист само споделям мнение)?
Ако това наистина стане имаш една голяма почерпка от мен, вече две години се мъча, качеството на звука е отвратително, дори мислех да разпродам всичко, че ми писна.
Поздрави и благодаря за помоща !
П.П. Обновявах софтуера миналата зима, сега трябва да е версия 8,20, все пак ще чекна утре в колата.
Последна промяна от martin54 на 15 окт 2012, 17:12, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

Zarhi
 
 
Мнения: 256
Регистриран: 09 юли 2006, 07:54
Кара: 308 2.0HDI-138 BVA6, Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Grand Vitara 1.6 16V, 206 CC 1.6 TU5JP4
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от Zarhi » 15 окт 2012, 17:03

Целта е да се махне постоянно токовата съставка от изхода. Повечето усилватели си имат защитен кондезатор на входа. Проблема е че трябва да се включват след и да се гасят преди източника ( навигацията ) за да не ти думкат говорителите. С допълнителни кондензатори това думкане се свежда до минимум, а 'танталови, неполярни' е за по-високо качество. Може и обикновенни електролитни, тогава "+" на кондензаторите да е към навигацията, "-" към усилвателите. Дали на твойте усилватели им трябват допълнителни кондезатори ще разбереш след като превключиш навигацията в line out режим и махнеш "преобразувателите' високо->ниско ниво.


martin54
Нов потребител
Мнения: 22
Регистриран: 29 дек 2011, 12:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 2.7HDI BiTurbo
Местоположение: София

Re: Magneti Marelli RT3ev/RT4

Мнение от martin54 » 15 окт 2012, 19:46

Дано това превключване стане по-бързо въпреки, че още нямам никаква идея как точно, а след това трябва да се измисли начин да се изкарат чинчове от RT4, вече и за кондензатори ще мисля, стига да има нужда ще сложа.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Радио / CD / MP3 / Bluetooth / Навигация”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта