ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Citroen C5 2.7HDI V6 204

Производство: (2000-2017)

Модератори: glorious, bateborko


sid803
 
 
Мнения: 166
Регистриран: 09 яну 2015, 00:46
Пол: мъж
Кара: XSARA 2.0 HDI RHY + ИНТЕРКОЛЬО
Местоположение: Стара Загора

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от sid803 » 14 фев 2017, 22:11

aleksander9020 написа:Записах час за утре в Дианабад..смяна на масло+всички филтри+ промивка на ДВГ + смяна масло в скоростна кутия+ цялостен общ преглед на всичко-560лв.. а кой знае какво може да излезне.. 960лв за ангренаж+ 3 БР ролки не е ли малко скъпичко, кой е карал V6 да каже къде сменя ремъци


Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега, искам да ме разбереш правилно без да се засягаш и обиждаш.
Но какво очакваш като цени за консумативи относно V6 дизелов агрегат(На Форд създаден за ПРЕМИУМ марките му Ленд Ровър/ Ягуар вграждан в Ягуар, Рейндж Ровър СПОРТ, Ленд Роувър Диско и т.н, ами ако се самоцитирам от предходния ми пост бях написал, че Ц5 с 2.7 хди струваше по ценова листа 72 000 лв и към 74 000лв за вариант комби и то без фарове Ксенон и без боя металик. А да не казвам, че Ц6 струваше близо 100 000 лв. с този агрегат.
Колко да ти вземат от оторизиран сервиз на Ситроен с ОЕ части ?
А ако това ти се струва скъпо може да провериш в МОТО ПФОЕ, там цените ще са "народни" за абсолютно същите части и труд.
Аз това си карам и такива коли с мотори, на които ангренажа+ водната помпа 140 лв с остъпката и дори следващата ми кола да е Ц5 пак ще е с RHR(2.0) или 4H..(2.2) , на които цените са почти сходни с тези на RHZ/Y на ангренажа + труда.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 3966
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от liuliu » 14 фев 2017, 23:24

Следващото питане на колегата ще е "Що толкова много харчи... а е дизел".
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1571
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; C4 II 1.6HDI 92

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Stuman » 15 фев 2017, 05:26

Малко множко ми се виждат за ангренажа. Това е с ремъка за помпата и труда?
Като гледам алтернативни комплекти на контитех излизат към 400-500лв двата. И 150-200лв за труд...

Sent from Honor 7 powered by Huawei

Потребителски аватар

muncho
 
 
Мнения: 105
Регистриран: 30 юли 2014, 15:32
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 Tourer - 3.0HDi
Местоположение: Bulgaria

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от muncho » 15 фев 2017, 17:08

"960лв за ангренаж+ 3 БР ролки не е ли малко скъпичко, кой е карал V6 да каже къде сменя ремъци"

Ами в официалния сервиз не е :)
Моята не е 2.7 а следващата 3.0ХДИ и смяната на ангренаж, трите ролки, водна помпа и ремък на ГНП в АМК Дианабат ми беше малко над 1000лв. :)
Скъпичко е верно, но както казаха колегите по-горе, за V6 голям двигател, отгоре на това в официален сервиз, ами там някъде е :)

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1571
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; C4 II 1.6HDI 92

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Stuman » 15 фев 2017, 18:08

А веригите дето въртят втория вал сменят ли ги и тях?
Водна помпа включена ли е в цената? Ако да, значи е ОК.
За бензиновия V6 от АМК е към 600лв ангренаж к-кт и още към 120 водна помпа и към 200-220 за труд. Пак си стават 1000лв. :)

Sent from Honor 7 powered by Huawei

Потребителски аватар

muncho
 
 
Мнения: 105
Регистриран: 30 юли 2014, 15:32
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 Tourer - 3.0HDi
Местоположение: Bulgaria

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от muncho » 15 фев 2017, 18:14

Да, включена е водната помпа.
Също и труда влиза в тази цена - всичко.
Веригата дето върти втория вал, не се включва, не съм я сменял.

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1571
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; C4 II 1.6HDI 92

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Stuman » 15 фев 2017, 18:48

Е, щом включва водна помпа е ОК. :)

Sent from Honor 7 powered by Huawei


Joro177
Нов потребител
Мнения: 16
Регистриран: 05 авг 2019, 07:25
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 Tourer 2.7 HDi BVA AM6C

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Joro177 » 07 авг 2019, 11:59

@aleksander9020
Да събудя малко темата. Какво ти е мнението за двигателя 2 години по късно? Аз отскоро съм със същия мотор и хората покрай мен са на двете крайности... от много хубав до голям боклук но никой от тях не е имал такъв.

Потребителски аватар

Автор на темата
aleksander9020
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 04 фев 2017, 23:13
Пол: мъж
Кара: C5 2.7 HDI V6
Местоположение: Sofia

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от aleksander9020 » 07 авг 2019, 14:18

Joro177 написа:@[mention]aleksander9020[/mention]
Да събудя малко темата. Какво ти е мнението за двигателя 2 години по късно? Аз отскоро съм със същия мотор и хората покрай мен са на двете крайности... от много хубав до голям боклук но никой от тях не е имал такъв.


Все още нищо не е пипано по мотора, с редовно обслужване( вече не ходя в АМК) всичко е наред. Изключително приятно шофиране( особено извънградско), комфорт, всичко което очаквах от колата се оправдава.С лекото изключение, че все още не мога да се оправя с охлаждането на мотора( смених два комплекта перки, почти цялата периферия на системата) и още нещата не са ок..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1571
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; C4 II 1.6HDI 92

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Stuman » 07 авг 2019, 14:57

Много го плюят, но до сега знам, за един случай на счупен вал...и то 3.0, а не 2.7 (идентични са долнищата). А доста колеги има с такива мотори. Явно си е до късмет. Ако ти се падне късата клечка - лошо.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk


Потребителски аватар

daniel cvetkof
 
 
Мнения: 1224
Регистриран: 05 дек 2008, 14:42
Пол: мъж
Кара: С Crosser 2.2hdi,207 1.6hdi
Местоположение: Русе,зад Олимпа

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от daniel cvetkof » 07 авг 2019, 15:37

Онзи ден-607 2.7 хди -скъсан КВ
Колкото повече,толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4547
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от PIT » 07 авг 2019, 16:28

aleksander9020 написа:
07 авг 2019, 14:18
Joro177 написа:@aleksander9020
Да събудя малко темата. Какво ти е мнението за двигателя 2 години по късно? Аз отскоро съм със същия мотор и хората покрай мен са на двете крайности... от много хубав до голям боклук но никой от тях не е имал такъв.


Все още нищо не е пипано по мотора, с редовно обслужване( вече не ходя в АМК) всичко е наред. Изключително приятно шофиране( особено извънградско), комфорт, всичко което очаквах от колата се оправдава.С лекото изключение, че все още не мога да се оправя с охлаждането на мотора( смених два комплекта перки, почти цялата периферия на системата) и още нещата не са ок..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Термостат, водни съединения? Че си е малко проблемно в тая част :)

За мнения за мотора мога да кажа, ако след палене притраква за няколко секунди, от веригите на валовете, препоръчвам смяна :bigsmile: Аз скъсах една, за щастие нищо фатално, но не е приятно да угаснеш някъде и да се прибираш с пътна помощ :)
Имаше смяна на кобилици, един разпределителен вал (имаше надрано, не заради скъсването) + веригата с обтегача.
Мислех, че не е проблем да се кара така. Все пак изтраква за малко и спира. Явно като качи масло. И така си карах 2 години. Е да ама с новата верига не го прави все още :mrgreen:
Повечко внимание към водните съединения, че са доста пластмасови и стареят и протича тук там. От там може да дойде прегряване. А датчици за ниво сигурно и в С5 няма...
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


Joro177
Нов потребител
Мнения: 16
Регистриран: 05 авг 2019, 07:25
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 Tourer 2.7 HDi BVA AM6C

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Joro177 » 08 авг 2019, 07:27

Благодаря колеги! За сега няма проблеми с прегряване. Вода не е губила но някой определено се е престарал с наливането. Уви трябва да призная че веригата се чува за няколко секунди след палене. Взех я от роднина и знам че ремъците са сменяни миналата година преди 20тина хиляди километра в един съмнителен сервиз и се чудя дали да не я обслужа отново заедно с веригата... Ако се сетите за друго подсказвайте :)

Извън темата: Къде си ремонтирате ходовата част (може и на лично)? Имам едно хлопане наподобяващо биалетка от предишен автомобил. С това хидропневматично окачване се чудя къде освен в ситроен мога да я закарам за преглед на ходовата част.

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3217
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Citroen C5 2.7HDI V6 204

Мнение от Citroenchev » 08 авг 2019, 08:21

Ако си от София - сервиз Мето в Овча Купел (ул. Народен Герой 2)
Другия вариант ти е Ясен, по Сливница като караш към Люлин, има един ляв завой на самия булевард и Шел точно на дъгата на завоя - зад Шел-а, къса уличка перпендикулярно на Сливница. Не помня името.

Две теми по-долу сэм написал впичетлиния от смяната на окачването на С5Х7 (имам вече почти 8 години зад гэрба си с този автомобил)
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта