ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Каква е разликата между С5 - I; C5 - II и C5 - III?

Производство: (2000-2017)

Модератори: bateborko, glorious


Jovani
 
 
Мнения: 3359
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Каква е разликата между С5 - I; C5 - II и C5 - III?

Мнение от Jovani » 27 апр 2017, 11:04

Би трябвало да е по-комфортно :) да се изкажат колегите с такова. Здравината е относително нещо, но със сигурност на 1 и 2 може да смениш железарията по предницата за няма и 150 лева части, а на Х7 ме съмнява да успееш.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

PIT
just married
just married
Мнения: 4935
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от PIT » 27 апр 2017, 12:15

То не са скъпи чарковете, но са много :bigsmile:
Примерно втулка за горен носач е към 20 кинта. Ама един носач има 4 втулки. И от другата страна още 4... :mrgreen:
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


JazzMaster
 
 
Мнения: 381
Регистриран: 17 дек 2007, 15:46
Кара: C5 (II) HDi 2.0 16v автоматик с шест топки.
Местоположение: София

Мнение от JazzMaster » 27 апр 2017, 12:22

Добре, финансовата страна на въпроса е ясна, по-скъпо е. Имаш конкретен модел, поддържаш го, иначе става кощник. Не е в това въпроса. За да са го направили така това окачване, вероятно има предимства. Едва ли е излишна тая сложнотия.


Jovani
 
 
Мнения: 3359
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Jovani » 27 апр 2017, 15:53

Макферсона е просто и евтино окачване. Ясно е че многораменното е много по добре откъм комфорт.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 983
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 27 апр 2017, 16:12

Аз съм се возил на една С5Х7 седан. Същия мотор и скорости като на С5II(моята). Новата за мен е:
Много по-добре обезшумена откъм стъклопакет и врати и двигател.(ниво като на 407)
По-стегната возия има на големи неравности.
С неудобни седалки отпред и по-тясна и ниска отзад.

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk
00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable


Jovani
 
 
Мнения: 3359
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Jovani » 27 апр 2017, 16:18

За седалките, тия дето са с чупеща се облегалка и масаж са голям кеф. Задните обаче на С5-2 са ми по-комфортни. Стъклата с акустичния пакет не са на всички, отделно фейслифта на Х7 има опция за затъмняващи и външни огледала а не само на вътрешното
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4236
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 30 апр 2017, 21:29

Не знаех, че X7 имат и такава модификация... с арки на калниците:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zv5cr
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.


turboman
 
 
Мнения: 857
Регистриран: 17 апр 2005, 19:12
Кара: Ксара 1,4 04' & С5 2,0 HDI 02'
Местоположение: Sofia
Контакти:

Мнение от turboman » 11 фев 2018, 23:09

Кaк се рaзбирa нa третото поколение кои сa с пружиннно окaчвaне и кои нa хидрaвликa по обявите ?
Човек започва да живее праведно едва когато няма пари или сили да живее грешно !

Потребителски аватар

Anojarov
АМ - Габрово
Мнения: 2262
Регистриран: 04 апр 2007, 09:22
Пол: мъж
Кара: C3 Aircross BlueHDi 100 BVM Shine,C4 Cactus e-VTI SHEET

Мнение от Anojarov » 12 фев 2018, 08:09

Най бързо се познава по ръчната спирачка. При хидравличното окачване е автоматична.
“Помни вчера, мисли за утре, но живей днес.”

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chepkata2, RoshavSV и 3 госта