ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Автоматичната скоростна кутия Aisin Warner TF-80SC

Производство: (2000-2017)

Модератори: bateborko, glorious

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 983
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Re: Автоматичната скоростна кутия Aisin Warner TF-80SC

Мнение от CitroZ » 20 апр 2018, 13:35

Такаа, напоследък (маслото на двигателя дойде пак на 10к и трябваше да го сменя) колата промени начина на смяна на скоростите. Реших да направя повторен флъш, за да видя след 20к км дали от предишния не са се разтворили разни гнусотии в него и да се успокоя. Купих масло 3324 Marly и заедно с маслото на двигателя направихме и флъша на скоростите. Наско направи смяната. Старото масло е било със слабо влошени характеристики.
Колата винаги става по-отзивчива при смяна на маслото на двигателя (слагам Yacco Lube P). Сега обаче направихме и реинициализация на скоростната кутия през Лексия. Разбира се, налага се да я обуча отначало, но разликата при смяната на скоростите е осезаема. Сменя по-бързо нагоре и по-малко се чуди при DownShift, когато намалям при спиране.
Още не съм я настроил както искам да е, но ме радва резултата.

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk


00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable


Goro81
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 03 авг 2007, 21:52
Кара: Xantia 1,9TD

Мнение от Goro81 » 03 май 2018, 17:34

Здравей!
Как точно я обучаваш?

Между другото и аз имам проблема с ритането от Р към D от време на време.
Маслото е сменено преди година на машина с TOYOTA WS и нулиране през ЛЕКСИЯ.
Но и преди смяната се е случвало няколко пъти.
Но преди два дена се появи отново, както се появи така изчезна.
За сега не съм търсил компетентно мнение от сервиз.

Потребителски аватар

Fantomas ^
 
 
Мнения: 3064
Регистриран: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Fantomas ^ » 04 май 2018, 16:44

Преди няколко дни поглезих С6-та с ново масло на кутията - пълня смяна в airshox сервиза в Дружба. Занесох 10л. mobil 3309.(има го по 17лв в maslo1.com)
125лв. е цената на удоволствието там. Усещам колата една идея по-плавна. Според предишният собственик мозъка е сменен преди 30к.км към днешна дата. Но явно не е и цялото масло.. което е безумна тъпотия на г-н немеца. Изтече бая черно.. :x
Goro81 написа:
03 май 2018, 17:34
Здравей!
Как точно я обучаваш?

Между другото и аз имам проблема с ритането от Р към D от време на време.
Маслото е сменено преди година на машина с TOYOTA WS и нулиране през ЛЕКСИЯ.
Но и преди смяната се е случвало няколко пъти.
Но преди два дена се появи отново, както се появи така изчезна.
За сега не съм търсил компетентно мнение от сервиз.
Колега, темата е за друга скоростна кутия.
@ иначе обучването не би трябвало да отнеме повече от 10-15 мин. каране.. така както си кара човек колата. Ако друг я вземе и кара по-агресивно например, кутята ще се "обучи" на новият стил на шофиране за 10-на мин. Това е AM6 на Aisin.
Citroen е начин на живот.


terlikaa
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 дек 2017, 21:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 SW 2.0 HDI

Мнение от terlikaa » 14 май 2018, 17:58

Колеги, някой ако има интерес към стария мозък да пише, че иначе отива за старо желязо. :)

Потребителски аватар

CitroZ
 
 
Мнения: 983
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Мнение от CitroZ » 14 май 2018, 18:01

Моя съвет е да го пазиш известно време.
Ако имаме няколко такива, тогава може да сглобим един със здрави соленоиди, някой, който е зле с финансите.....

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable


terlikaa
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 дек 2017, 21:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 SW 2.0 HDI

Мнение от terlikaa » 14 май 2018, 18:05

Нямам против да го дам за благотворителност, просто си го возя в багажника вече месец. :)

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1806
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 16 май 2018, 11:22

Някой има ли представа, откъде може да намерим информация относно сглобяването на самия мозък, последователност на затягане на болтовете по него и съответно каква е спецификацията на въртящия момент с който се стягат?Започнах търсене на нужната информация, но още не съм открил това, което ми трябва.
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

Avgusta Trayana
Четящ
Мнения: 9
Регистриран: 16 апр 2018, 19:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407SW 2.0 hdi BVA6 , бивши Visa 17RD , Xantia 1.9TD
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Avgusta Trayana » 16 май 2018, 20:41

terlikaa написа:
14 май 2018, 18:05
Нямам против да го дам за благотворителност, просто си го возя в багажника вече месец. :)
Опиши сега как е ситуацията с новия "мозък" :wink:


terlikaa
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 дек 2017, 21:42
Пол: мъж
Кара: Peugeot 407 SW 2.0 HDI

Мнение от terlikaa » 16 май 2018, 22:19

Ами аз писах веднага след смяната, а сега съм минал има-няма 500 км. В началото се притеснявах от удари все още и я карах много кротко, свивах газта и т.н. като при проблемен мозък. В резултат не ми харесваше как се държи кутията - превключваше не в точния момент, имаше сякаш пак някви придърпвания. Започнах да си карам нормално и за 1-2 дни всичко си дойде на мястото. Явно е трябвало време да си се адаптира на обичайния ми стил на шофиране. Спрямо стария мозък - загряването на маслото не е фактор вече за поведението на кутията, не приплъзва и дори при по-нервно шофиране няма придърпване и удари. Като цяло съм доволен. :)

Изображение


Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта